AndroidHealthClinic

Energieboosters slecht voor gezondheid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Imlegit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
118
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Hee allemaal,

Ik gebruik nu no explode nt, hiervoor gebruikte ik jack3d.
Allemaal leuk en aardig alleen hoe schadelijk is het nu eigenlijk voor bijvoorbeeld je nieren of iets anders? Ik kan er lekker op trainen maar kan nergens vinden hoe slecht het nou precies is. Of zijn de doseringen die er in zitten zeg maar zo laag dat het niet echt slecht voor de gezondheid kan zijn?? Voor de duidelijkheid ik gebruik deze producten ook weer niet voor jaaaaren natuurlijk.
 
Volgens mij niet veel slechter dan een sterke bak koffie... Mits je genoeg water drinkt.

(Of je moet heel slecht reageren op 1,7 DMAA wat ik Crack zit, das wel ongezond :o)
 
Op crack helemaal niet man, ik ben eerder gevoelig voor 1,3 dimethylamylamine...maar okee dan weet ik dat ;)
 
1,3 ga ik lekker op, 1,7 heeeeel lekker maar krijg ik zon beetje alle bijwerkingen, geen honger, moe, niet kunnen slapen, spastisch hart :o
 
Je kunt een overdosis krijgen aan DMAA of cafeïne, maar niet met de doseringen die in de supplementen zitten zolang je niet overdrijft (er zijn mensen die 20 pillen slikken met dezelfde ingrediënten, nou ja, dan treur ik niet als ze uit de genenpool verwijderd worden)
 
Back
Naar boven