Fitness Seller

Energized Xpand --> voor echte energieboost!

Bezoekers in dit topic

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
573
Waardering
0
Voor de mensen die al eeuwig op zoek zijn naar een goede energieboost, probeer Energized Xpand! Ik heb het gebruikt, maar ik kap er mooi mee, want het is veel te heavy. Ik dacht dat het aan mij lag, maar ook mn maatje is ermee gestopt en volgens vele reviews lees ik ook dat andere mensen er last van hebben.

Imo is het veel te hoog gedoseerd. Ik weet niet wat die Energized Xpand zo heftig maakt, maar ik weet wel dat ik ga uitzoeken wat het is, want ik wil het niet nog een keer meemaken. Niets mis met een energiestoot, maar ik kan er gewoon niet van slapen.

Mocht iemand weten wat de energized xpand zo heftig maakt, dan hoor ik dat graag. En ik raad mensen aan die een grote behoefte hebben aan energie, dit product te proberen. Geen grappen met deze Energized Xpand.

Happy 2006 iedereen
 
en wat ga jij en je maatje met de rest van het goedje doen? Gooi het niet weg, kan je beter aan mij geven
 
ll cool j zei:
en wat ga jij en je maatje met de rest van het goedje doen? Gooi het niet weg, kan je beter aan mij geven

haha, nee ik gooi niets weg. Ik geef het weg in de gym
 
Lol. je moet het verkopen op houseparty's ;)
 
Creatine Ethyl Ester Malaat: deze creatine zorgt voor ongelofelijke resultaten. Uit diverse testen is gebleken dat gebruikers gemiddeld 3- 5 kilo spiermassa opbouwden terwijl ze een enorme kracht toename hadden. Een kracht toename die zo groot was dat een aantal sporters hun persoonlijke records met 20 kilo wisten te verbeteren op diverse oefeningen. Voor normale sporters is Creatine Ester Malaat zelfs te sterk.

Misschien dit?
 
waar haal ik die shit? Ff vrouw blikkie geven voordat ze gaat maffen....
 
Misschien maar eens kopen. Ben wel in voor een boost!
 
ik vond de normale xpand ook relaxed..misschien eens een potje halen!!
 
Boyunderstood zei:
Voor de mensen die al eeuwig op zoek zijn naar een goede energieboost, probeer Energized Xpand! Ik heb het gebruikt, maar ik kap er mooi mee, want het is veel te heavy. Ik dacht dat het aan mij lag, maar ook mn maatje is ermee gestopt en volgens vele reviews lees ik ook dat andere mensen er last van hebben.

Imo is het veel te hoog gedoseerd. Ik weet niet wat die Energized Xpand zo heftig maakt, maar ik weet wel dat ik ga uitzoeken wat het is, want ik wil het niet nog een keer meemaken. Niets mis met een energiestoot, maar ik kan er gewoon niet van slapen.

Mocht iemand weten wat de energized xpand zo heftig maakt, dan hoor ik dat graag. En ik raad mensen aan die een grote behoefte hebben aan energie, dit product te proberen. Geen grappen met deze Energized Xpand.

Happy 2006 iedereen

maar hoe zit het met de gains? of heb je het daar niet lang genoeg voor kunnen gebruiken?
 
M@rsel zei:
maar hoe zit het met de gains? of heb je het daar niet lang genoeg voor kunnen gebruiken?

Nee, daar kan ik helaas geen uitspraak over doen. Ik heb het te kort gebruikt daarvoor. Wel de pomp, daar is zoals bekend bij Xpand zeer goed over te spreken.
 
Je bent een van de vele die er te heftig op reageerd.

Is van de hoge dosis cafienne met vitamines b erbij.

Terwijl no x plode er voor kiest met een advies te werken van 2 tot 3 maatscheppen. Heeft x-pand enrg alles in 1 scoop gestopt. Dit lijkt beter maar hierdoor is het veel moeilijker te doseren.

Meeste mensen hebben voldoende aan een 1,5 tot 2 scheppel no xplode dit komt neer op ongeveer een halve scoop xpand enrg.
 
net even wat info gevraagd bij de winkel waar ik m'n supps koop en....

het mag niet meer verkocht worden in België wegens te veel 'vitaminen'...
 
Zo dacht ik ook dat Rampage van Anabolic Xtreme me veel energie zou geven.
 
Hettis idd heavy shit :) , gebruik het nu nog zit op 3/4 vd pot

Daarbij moetik wel zeggen dat de smaak ANTIGELIJK GOOR is!


maarja je krijgt er wel moeilijk veel energie van , maar ik ga deze supp iig niet nog eens kopen redenen:

1 Smaak
2 Te heftig
3 Kan soms niet goed slapen
 
gagelijk ergens een pot bestellen wie wil er nou slapen
 
nuttige kick...
 
Back
Naar boven