Fitness Seller

Energy pill - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? ''Energy Pill geeft je precies die lekkere energie en feel good die je nodig hebt om fanatiek te sporten, vol energie aan het werk te zijn of heerlijk te feesten''
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Een aantal dagen op diverse momenten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 capsule voor het onbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, snelle levering, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 9,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Voor 9,90 heb je 60! doseringen. De pil doet zijn werking.

Mijn review:

De energy pill is een prima oplossing voor momenten van drukte. Ook kan deze gebruikt worden als fatburner. Het product verhoogd duidelijk je hartslag en geeft 'schone' energie, geen opgejaagd gevoel of misselijkheid dus.

De pil bevat de volgende ingrediënten:

Energy Pill complex: 590 mg
Caffeine, rhodiola rosea, capsimax, cacao extract, evodiamine, l-tyrosine, taurine

Mooie ingrediënten, waarvan de meeste wel bekend zijn.

Ik zou deze pil persoonlijk aanraden voor iedereen die wel eens wat energie kan gebruiken en meteen wat vet wilt verbranden.

Dit product is, zoals op de afbeelding te zien, in een nieuw soort verpakking gestoken. Bodyenfitshop heeft zijn best gedaan en zijn tot een mooi ontwerp gekomen. Nieuw en toch herkenbaar.

Energypill_3D_Staand.jpg
 
Het product bevat 290mg cafeïne. Dat is meer als in de pre-workouts van B&F's eigen merk. Dat betekend dus dat de overige ingrediënten 'slechts' 300mg vertegenwoordigen. In 'The 8' pre-workout zit bijvoorbeeld 1000 mg Rhodiola per dosering, dus daar krijg je sowieso al minder van binnen als de totale inhoud van 1 cap 590mg is. Taurine wordt vaak ook vanaf 500mg gedoseerd, dus vrees dat je daar ook weinig van zal merken. Wil het product niet gelijk afschrijven, maar cafeïne caps van B&F zijn (200 caps a 200mg) voor 7,90 euro en Rhodiola Rosea van B&F (180 caps a 500 mg) voor 9,90 euro. Al met al genoeg voor minstens 2-3 maanden. Alles los kopen is in eerste instantie iets duurder, maar op zijn tijd iets voordeliger en je krijgt genoeg binnen per ingrediënt. En eventueel nog taurine erbij, dat is ook maar 7,50 euro per 180 caps.
 
Laatst bewerkt:
Top product! Doet wat het beloofd!
 
Bedankt voor je review :thumbs: Wij vinden de nieuwe verpakking ook erg mooi. We hopen deze trend van deze etiketten door te trekken in toekomstige producten:) Body&Fit begint telkens meer een A-merk te worden en deze uitstraling willen we ook graag.:cool:
Het product bevat 290mg cafeïne. Dat is meer als in de pre-workouts van B&F's eigen merk. Dat betekend dus dat de overige ingrediënten 'slechts' 300mg vertegenwoordigen. In 'The 8' pre-workout zit bijvoorbeeld 1000 mg Rhodiola per dosering, dus daar krijg je sowieso al minder van binnen als de totale inhoud van 1 cap 590mg is. Taurine wordt vaak ook vanaf 500mg gedoseerd, dus vrees dat je daar ook weinig van zal merken. Wil het product niet gelijk afschrijven, maar cafeïne caps van B&F zijn (200 caps a 200mg) voor 7,90 euro en Rhodiola Rosea van B&F (180 caps a 500 mg) voor 9,90 euro. Al met al genoeg voor minstens 2-3 maanden. Alles los kopen is in eerste instantie iets duurder, maar op zijn tijd iets voordeliger en je krijgt genoeg binnen per ingrediënt. En eventueel nog taurine erbij, dat is ook maar 7,50 euro per 180 caps.
Natuurlijk is als je alles los neemt natuurlijk voordeliger. Echter is dit een mooie en goed afgestemde blend. Die doet wat het beloofd.:) Energy Pill
Top product! Doet wat het beloofd!
Dankje!

Ralf
 
De beschrijving klopt inderdaad. Werkt goed , het duurt eventjes omdat het lichaam eerst die pil moet opnemen maar het effect mag er wezen.
Heb als ik lach een druk op het achterhoofd na het innemen van deze pil.
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
 
Gebruik er af en toe een en werken aardig, soms slaan ze beter aan als anders maar merk er wel wat van, net even de vermoeidheid ben ik kwijt na het inemen.

De beschrijving klopt inderdaad. Werkt goed , het duurt eventjes omdat het lichaam eerst die pil moet opnemen maar het effect mag er wezen.
Heb als ik lach een druk op het achterhoofd na het innemen van deze pil.
Iemand een idee wat dit kan zijn ?
bloeddruk die omhoog gaat?
 
Na het lezen van voorgaande reviews ook maar besteld, ben benieuwd. Lijkt me een prettige burner met niet al te veel bijwerkingen :)
 
Na het lezen van voorgaande reviews ook maar besteld, ben benieuwd. Lijkt me een prettige burner met niet al te veel bijwerkingen :)

We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met de Energy Pill Stefanovich! We stellen jullie feedback altijd zeer op prijs. Het helpt ons altijd heel erg goed om nieuwe producten te ontwikkelen afgestemd op de behoefte van de klant!
 
We zijn erg benieuwd naar je ervaringen met de Energy Pill Stefanovich! We stellen jullie feedback altijd zeer op prijs. Het helpt ons altijd heel erg goed om nieuwe producten te ontwikkelen afgestemd op de behoefte van de klant!

Voor de prijs gewoon een erg goed supplement! Krijg er energie van en voel me inderdaad lekker in me vel. Vooral op dinsdag als ik er 4:10uur uitmoet is dit een heerlijke toevoeging. En voor het trainen als afwisseling op Unstoppable wat voor mij helaas nog wel een ongeëvenaarde pre is ;)
 
Ook maar eens probereren deze. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.
Ben benieuwd hoe het verschil is met deze en bijv perfect burn. (beide hele andere ingredienten)
 
Ook maar eens probereren deze. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.
Ben benieuwd hoe het verschil is met deze en bijv perfect burn. (beide hele andere ingredienten)
Absoluut een goede toevoeging. Energy Pill is ongekend populair. Hij is ontzettend scherp van prijs en geeft heerlijke energie :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Energy Pill:
-Werkt 4-6 uur lang
-Heerlijke energie
-Feel good
-Zeer voordelig
-Sport, werk en uitgaan
-1 capsule is genoeg
-60 doseringen



Ralf
 
Na een weekje niet gebruikt te hebben vanmorgen weer genomen, damn me cardio ging als een speer haha :D
 
Na een weekje niet gebruikt te hebben vanmorgen weer genomen, damn me cardio ging als een speer haha :D

Kijk eens aan, zo hoort dat! Ik had zojuist even een dipje, {Energy Pill} kan nu weer knallen! :coffeepc:

Tim
 
Hoe zit het met maag-en darmproblemen, iemand hier al last van gehad? Want 290 mg cafeïne is echt enorm :o
 
Hoe zit het met maag-en darmproblemen, iemand hier al last van gehad? Want 290 mg cafeïne is echt enorm :o
Ik heb een best gevoelige maag, maar als ik deze energypill neem heb ik nog nooit last gehad.
 
Ik heb een best gevoelige maag, maar als ik deze energypill neem heb ik nog nooit last gehad.

Same here! Heerlijke energizer dit voor de moeilijke momenten :D
 
Denk dat ik straks voor het trainen wel een Energy Pilletje kan gebruiken na zo'n dag als vandaag:D Misschien moeten we maar geen korting meer geven;)
 
Back
Naar boven