AndroidHealthClinic

Energyyyyyy, feel it brah! (1 bezoeker)

Hoeveel energiedrankjes drink je per week?


  • Totaal stemmers
    145

Bezoekers in dit topic

goldenpower01.jpg



enkel deze. Tijdens de examens kan het tot 3 p/d ofzo, tenzij ik nachtje door moet. Kan een placebo zijn maar het helpt langer te studeren. Buiten de examens drink ik het eigenlijk amper.

Tijdens de examens gaan er zo ook wat naar binnen bij mij :D
Of voor ochtend cardio ofzo... (lust geen koffie :o)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik stuiter nooit van energiedrank-achtige shit.... ik merk er eigenlijk helemaal niks van.

+1
Grappig dat de gevoeligheid hiervoor zo verschilt per persoon..
Zou wel eens willen weten hoe dat is dan (nog nooit echt genoeg energy gedronken daarvoor).

Ik drink het denk ik gem. 1x per week ofzo.. Maar soms ook weer heel lang niet. Vind het wel lekker spul.
 
+1
Grappig dat de gevoeligheid hiervoor zo verschilt per persoon..
Zou wel eens willen weten hoe dat is dan (nog nooit echt genoeg energy gedronken daarvoor).

Ik drink het denk ik gem. 1x per week ofzo.. Maar soms ook weer heel lang niet. Vind het wel lekker spul.

in de periode dat ik harcore ecto gamer was verslond ik met gemak zon tree energydrink tijdens een LAN. deed me niks. nu drink ik bijna nooit die meuk.
 
in de periode dat ik harcore ecto gamer was verslond ik met gemak zon tree energydrink tijdens een LAN. deed me niks. nu drink ik bijna nooit die meuk.

TREE?:eek: Moet je ff zeggen hoeveel dat is want laatst zag ik een tree bij de Aldi met 30 blikjes:p
 
Er is btw genoeg wetenschappelijk onderzoek over de synergie caffeine+glucose tvv cognitieve functie , humeur etc etc. just sayin
 
kan nog beter een lijntje coke snuiven is effectiever en gezonder dan die gekke blikjes. :eek:

0 dus
 
De ene week 0 en de andere week weer wat meer, ligt er helemaal aan.

Op mn werk drink ik soms even een tijdje geen koffie, omdat het niet lekker is, dat compenseer ik dan met die blikjes, maar zo cafeineverslavend als vroeger ben ik niet meer dus kan makkelijk een dag zonder.

Een ijskoud blikje Red Bull is wel lekker hoor, maar je moet het indd niet overdrijven, het is retezuur en daarom slecht voor je maag etc.
 
Dagelijks drink ik wel paar tassen koffie. Bij het uitgaan zou het kunnen dat ik wel wat van die fake redbulls light binnenkap.
 
Alleen een paar bakken espresso per dag. Vers gemalen bonen jawohl !!
 
Verschilt een beetje per dag, maar vind het spul (red-bull) aardig lekker, laten we het houden op 4 per week.
 
0, ik kom niet aan die rommel aan. ALs ik energy nodig heb neem ik wel een dikke snuif aan 0 kcal/100gr.
 
Ik denk gemiddeld 4 per week, maar dit is dan ook voornamelijk in het weekend.
Ik vind het overigens best goed smaken :o
 
Drink ze bijna nooit. Soms een paar op een feestje of als ik ergens op bezoek ben ofzo..
 
Dagelijks 1 of 2, heerlijk lekker verkoelende dranken (nohomo) :).

Trouwens Cola, frisdranken etc zit meer suiker in maar dan wel geraffineerde, in enrgy drankjes zitten vaak druivensuikers, is gezonder dan Cola, frisdranken etc.

;)
 
Back
Naar boven