XXL Nutrition

Energyyyyyy, feel it brah! (1 bezoeker)

Hoeveel energiedrankjes drink je per week?


  • Totaal stemmers
    145

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Hoeveel energiedrankjes drink je per week en welk merk gebruik je om je energiekuur op peil te houden?

Indien je andere middelen gebruikt om je energiepeil up to date te houden mag je die hier ook vermelden.
 
Geen.
 
nul, gore rotzooi
 
Geen, heb niet graag veel energie.
 
Geen tot zelden, red bull of A A drank wordt 't dan.
 
Niet te banken die zooi. Nooit begrepen dat mensen die zoete troep lekker vinden.
 
Ook 0, dacht ook wat gelezen te hebben over schadelijkheid.
 
Hangt er vanaf. Tijdens de examens veel. Dagelijks 2-4. 50ml per drankje :P
Ben ervan overtuigd dat dit absoluut een drug is, maar /care. 't Is enkel tijdens examens en anders drink ik er bijna geen.
 
Geen, wat een smerige troep is het. Zie soms jongens in de trein s'ochtens een half liter blik monster energy wergdrinken. Ik begrijp niet hoe ze het wegkrijgen.
 
Ken iemand die er veel te veel op een dag dronk en op een gegeven moment bleven zijn handen en voeten gewoon koud. Je hele aders slibben dicht door die troep.

OT:
0.
 
varieert enorm
ene week drink ik niks, andere week kan het voorkomen dat ik er 3-4 op een dag heb gedronken.

drink ze ook lang niet altijd voor de energy. ik heb meestal de energy cassis van de lidl, die vind ik wel lekker smaken. redbull e.d vind ik te chemisch smaken.
 
zijn er uberhaupt mensen die deze troep als pre wo gebruiken?!

dextrose ftw :)
 
Dronk eerst altijd een halve liter monster als pwo xD Toen ben ik over gegaan op de echte pwo's
 
ik zit denk ik wel ergens op de 10 :)
 
troep voor breezerboys
 
Geen, wat een smerige troep is het. Zie soms jongens in de trein s'ochtens een half liter blik monster energy wergdrinken. Ik begrijp niet hoe ze het wegkrijgen.
En voor sommigen is dat dus hun ontbijt... Ben je goed bezig om je lichaam te slopen.
 
Energize van XXL
 
Back
Naar boven