AndroidHealthClinic

Energyyyyyy, feel it brah! (1 bezoeker)

Hoeveel energiedrankjes drink je per week?


  • Totaal stemmers
    145

Bezoekers in dit topic

Koffie is mijn energyyyyyyyy brah!
 
Misschien gemmideld over een jaar, 3 blikjes per week ong. Feesten en festivals drink ik vaak go fast. Soms haal ik welleens een blikje go fast ofzo.
 
Redbulls op festivals 3euro voor 33cl en een cola was ook 3 euro voor 20cl, keuze was snel gemaakt & een aquarius na de voetbal smaakt me altijd. Voor de rest drink ik het niet :D
 
0, Natural 4 life :D
 
goldenpower01.jpg



enkel deze. Tijdens de examens kan het tot 3 p/d ofzo, tenzij ik nachtje door moet. Kan een placebo zijn maar het helpt langer te studeren. Buiten de examens drink ik het eigenlijk amper.
 
Ik drink koffie in plaats van die zoete troep. Ik krijg meer energie van caffeïne dan van suikers.
 
niets, behalve 3 a 4 bakkies koffie per dag..
 
Van vorig jaar in de herst niet meer, top. Wel nog koffie en soms es een guarana pilletje.
Dan ga ik voor:0, maar ik gebruik wel andere dingen om m'n energie te boosten.
 
Soms 1 per week, sta dan wel gelijk te stuiteren omdat ik verder nooit cafeïne gebruik en ik dus ook nooit een gewenning heb gekregen voor cafeïne. Hetzelfde effect heb ik ook als ik in het buitenland wel eens een espresso neem.
 
Soms 1 per week, sta dan wel gelijk te stuiteren omdat ik verder nooit cafeïne gebruik en ik dus ook nooit een gewenning heb gekregen voor cafeïne. Hetzelfde effect heb ik ook als ik in het buitenland wel eens een espresso neem.
Goedkope drug voor jou dan
 
ik stuiter nooit van energiedrank-achtige shit.... ik merk er eigenlijk helemaal niks van.
 
Gemiddeld 2 op jaarbasis, dat is als ik moe ben en nog een lange rit voor de boeg heb.
 
Ik wordt al onpasselijk als iemand zo'n blikje open maakt bij me in de buurt.

Gebruik wel eens caffeine (straight up) Oh en ik heb wat dmaa....
 
monster,de groene. ongeveer 7 per week maar meestal als ik met de vroege sta
 
Vroeger (lol) nam ik altijd 2 blikjes voor m'n basketbal wedstrijden, en dan afvragen waarom ik steken en maagkramp kreeg haha
 
En voor sommigen is dat dus hun ontbijt... Ben je goed bezig om je lichaam te slopen.

Klopt. Een collega van mij dronk s'ochtens ook altijd zo'n blinkje weg. Toen hij er op een gegeven moment mee stopte is hij een week of 3 niet te genieten geweest.
 
2 a 3 Monster (groene) blikjes per week.
 
Gemiddeld 1 blik monster per week. Light of Ripper.

Ben verder cafeïneloos.
 
Back
Naar boven