- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo mensen,
Ik krijg momenteel ongeveer 160/190 eiwitten per dag binnen.
Op een dag eet/drink ik ;
2x whey shakes,
1 a 2 blikjes tonijn,
500g magere kwark,
4/6 eieren,
Gedurende de dag eet ik amandelen
Elke dag iets anders tijdens het avondeten. Als er niet genoeg eiwitten in het avondeten zitten dan neem ik er een blik tonijn bij.
En s´ochtends en op school dagen ook s´middags eet ik 3 a 5 broodjes pindakaas/kipfilet.
Ik zoek nu nieuwe producten waar veel eiwitten in zitten en niet teveel carbs en vetten. Onlangs nog heb ik magere kwark ontdekt, wist nooit dat er in een bakje van 500g 44 eiwitten, 22carbs en 0 vetten zaten.. nu eet ik elke avond een bakje.
Natuurlijk moet het niet te prijzig zijn, maar alle suggesties zijn welkom.
EDIT: @jesse2010, ik eet 3x per week rijst en kip tijdens het avondeten, maar zelf kan ik het niet klaarmaken en het duurt te lang. Maar toch bedankt!
Dus geen rijst en kip..
Ik krijg momenteel ongeveer 160/190 eiwitten per dag binnen.
Op een dag eet/drink ik ;
2x whey shakes,
1 a 2 blikjes tonijn,
500g magere kwark,
4/6 eieren,
Gedurende de dag eet ik amandelen
Elke dag iets anders tijdens het avondeten. Als er niet genoeg eiwitten in het avondeten zitten dan neem ik er een blik tonijn bij.
En s´ochtends en op school dagen ook s´middags eet ik 3 a 5 broodjes pindakaas/kipfilet.
Ik zoek nu nieuwe producten waar veel eiwitten in zitten en niet teveel carbs en vetten. Onlangs nog heb ik magere kwark ontdekt, wist nooit dat er in een bakje van 500g 44 eiwitten, 22carbs en 0 vetten zaten.. nu eet ik elke avond een bakje.
Natuurlijk moet het niet te prijzig zijn, maar alle suggesties zijn welkom.
EDIT: @jesse2010, ik eet 3x per week rijst en kip tijdens het avondeten, maar zelf kan ik het niet klaarmaken en het duurt te lang. Maar toch bedankt!
Dus geen rijst en kip..
Laatst bewerkt: