XXL Nutrition

Enjoying the process: Foto's na 2 jaar trainen

Bezoekers in dit topic

Dit is gewoonweg niet goed voor 2 jaar. Je oogt veel lichter, waar zit dat gewicht man is je haar zo zwaar?
 
Had de tekst niet gelezen, dus zat gelijk te scrollen naar beneden voor de after pics.

Bleken dat ze al te zijn ??? Sorry man, je voeding en/of training moet veel beter.

had ik ook :P
 
Kan veel beter. Ik denk dat je de basics eerst maar eens goed door moet nemen m.b.t. voeding etc.
 
vind dit echt niks voor 2jr trainen, sorry als het bot klinkt.

Misschien komt het ook door de belabberde poses die de boel mischien verziekt...

zou je bij lange na geen 90kg schatten
 
Die zien we nooit meer terug xD
 
Post je training- en voedingsschemaeens, dan kunnen we je helpen.

Dit had je binnen een paar maanden kunnen bereiken.
 
je lijkt op een goede vriend van me, die heeft de laatste 2 jaar alleen maar bier gezopen..
 
Streeffysiek.



.
ahha doe normaal :P deze jongen pakt het overduidelijk verkeerd aan maar ik ben denk niet degene die hem tips moet even, anderen hier denk ik wel!
 
Had de tekst niet gelezen, dus zat gelijk te scrollen naar beneden voor de after pics.

Bleken dat ze al te zijn ??? Sorry man, je voeding en/of training moet veel beter.


whaha had dit dus ook, naar beneden scrollen maar der kwam niets:P

maar dit gaat natuurlijk nergens over. Before zag ik der nog beter uit op 57kg (srs)
 
die is meteen weg ;p
En die gaat ook zeker niet meer terug komen om te zeggen dat hij serieus heeft getraind..
Maar ik hoop toch wel dat nu zijn echt progressie foto's komen, want dat waren natuurlijk zijn begin foto's
 
Doe ff normaal mensen, aan opbouwende kritiek heeft hij nog wat. Wedden dat hij nu 3 jaar lang, met al jullie haters in zijn achterhoofd ****ing hardcore gaat trainen, en dan over 3 jaar hier pics post, waar zelfs de bufste DBBer van gaat watertanden.
 
dat is ook de bedoeling :P
 
Laatst bewerkt:
ik dacht dat ik weinig progressie boekte maar dit gaat te ver, mensen die nog nooit aan krachtsport gedaan hebben zijn nog buffer...

En op die laatste foto lijkt het net alsof je in je broek hebt gescheten :-/

sorry
 
Ik ben in 2 weken denk ik meer gegroeid dan jij in 2 jaar?
Post before pics AUB.
 
Je hebt zeekr gekuurd of niet?

srs: Deadlift zelfde als bench? En 80 kilo lijkt niet geloofwaardig naar je fysiek (bench dan)

Maarja, keep training, beter eten en je komt er wel ooit.
 
Back
Naar boven