MuscleMeat

enkel vragen over naposim (=dianabol) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gym7

Novice
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
77kg
hey

ik wil beginnen aan mijn eerste kuur dianabol, ik heb besloten dit in pillen te nemen, ik vroeg me af of je na de kuur ook moet nakuren, zoja met welk?
tevens zou ik ook wille weten of het mogelijk is om het te gebruiken met creatine (krealkallyne).

grtz
 
ja met nolvadex..staat nog maar 100x vermeld in dit forum na 1 min zoeken
 
heb je er ook zo lang over nagedacht om er mee te beginnen?
 
heb je er ook zo lang over nagedacht om er mee te beginnen?
Hij heeft vast het potje van Persian AM overgenomen. Waren toch maar 1-2 pilletjes uit.
 
Haha Eerst was winny het helemaal, en nou d-boll
 
Novladex 1 dag na je laatste dbol tablet.
Waarom naposim ? Is alleen maar vocht na 6 weken miss 4-6 kilo zwaarder en als je klaar ben met je nakuuur is er alweer wat weg. Beste beetje inlezen en dan zie je zelf in wat je het beste kan pakken.
 
hey,
ik ben door de zomer 8kg afgevallen door niet te trainen en slechte voeding. ik wil graag terug beginne trainen en bijkome kan iemand een goede shake aanraden die goed zou kunnen helpe?

grtz


Ben je inmiddels 8 kilo zwaarder geworden gym7?

Weer 1 tje die niet weet waar hij mee bezig is tjonge tjonge
 
Ben je inmiddels 8 kilo zwaarder geworden gym7?

Weer 1 tje die niet weet waar hij mee bezig is tjonge tjonge

Hey,

Nee hoor nog maar slechts 4kg bijgekome daarom dat ik het eens met Dbol
Wil proberen. En jah ik weet het mss niet zo goed als jou daarom dat ik hier eenbeetje info vraag. Doe rustig aan vriend daar zijn forums tog voor??

Grtz
 
Milk shake van mc donalds..haha
Nee nee,er bestaan " weight gainers ",shakes om bij te komen,al van gehoord?
 
Ik ben hier niet om iemand af te zeiken als je dat bedoelt,
40 mg pd beter verspreiden over de dag max 6 weken en je hebt idd een potje nolvadex nodig 20 mg per dag sochtens 10 mg en 10 mg Savonds 2 weken zou moeten volstaan na de laatste inname dag dianabol succes en dat je er heel veel kilos vocht bij krijgt. Tijdens je nakuurtje kan je je creatine gebruiken om eventueel deels je sterkte te kunnen behouden.
 
Hey,

Nee hoor nog maar slechts 4kg bijgekome daarom dat ik het eens met Dbol
Wil proberen. En jah ik weet het mss niet zo goed als jou daarom dat ik hier eenbeetje info vraag. Doe rustig aan vriend daar zijn forums tog voor??

Grtz
Dude, je begint je topic met dat je al hebt besloten om Dbol te nemen. Wat verwacht je dan van reacties als je duidelijk zelf niet weet wat een Dbol kuur met je doet. Iets dat je lichaam kan beschadigen ga je toch niet zomaar doen zonder enige inlezing?

1. Aangezien je nog maar 4kg bent aangekomen vermoed ik dat je voeding helemaal niet in orde zit, ga eerst gewoon gains maken op een gezonde manier.
2. Dbol = vocht, alleen maar goed icm test e.d.
3. Leer de zoek optie op dit forum te gebruiken voor zulke dingen
4. Bijna een troll, maar ik geloof dat je serieus bent.
 
Back
Naar boven