Fitness Seller

Enkelbanden gescheurd...

Bezoekers in dit topic

FGVH

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2012
Berichten
144
Waardering
71
Lengte
1m91
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Afgelopen zondag met voetbal mijn enkelbanden gescheurd... Week er voor relatie van 3 jaar voorbij. Zou mijn eerste bokspartij hebben over een maand. Allemaal nogal kut. Ga zo wel naar de gym ff bovenlichaam aanpakken. Weer mijn kcal netjes bijhouden en er het beste van maken! Maar soms zit je ff in de hoek waar de klappen vallen.

Groetjes
 
Gas erop en laat je niet uit het veld beuken!
 
Sterkte en succes met je herstel!
 
Dat is kut man. Sterkte.
 
Balen. Dat is heel wat slecht nieuws in één keer...
Succes met het trainen though. Kan soms helpen om de gedachten te verzetten.
Niet opgeven!
 
Zuur man, maar na regen komt zonneschijn, goed herstel toegewenst.
 
gewoon accepteren wat er gebeurd en verder gaan, sommige blijven na een rot periode er lang inzitten malen, denken, wat als ik zo of wat als ik dit blablabla, denk maar zo je bent niet de enigste met soms klote periodes het gaat erom hoesnel je je zelf oppakt en de dingen accepteerd die er zijn gebeurd. Volgende keer beter kerel, your life aint over!
 
Gister krukken bij de fysio achter mogen laten, bokspartij kan door gaan. Na het schrijven van de originele post lekker getraind elke dag, en mag vanavond weer boksen voor het eerst (zonder te veel voetenwerk). Dus kan me nog een kleine 4 weken voorbereiden op mijn partij! En ga van het weekend wat leuks doen met een mooie dame. Nooit bang zijn!
 
Zonder wrijving geen glans...
 
Back
Naar boven