Fitness Seller

Enkele vragen..

Bezoekers in dit topic

Fitntrainerke

Novice
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
85kg
Beste,

Na mijn laatste kuur enkele maanden geleden heb ik nogal wat libido problemen gehad. Ik ben nu wel 41jaar, maar vroeger nooit last van m'n libido gehad, zonder nakuur. Nu voor de eerste keer met nakuur nolvadex dus een libido van nul.. ( nolvadex 40mg/week en afgebouwd naar 20mg, in totaal 6 weken nakuur)

Het was wel enkele jaren geleden dat ik gekuurd had, dus mogelijks ligt het aan mijn leeftijd..

Mijn vriendin is veel jonger, dus dat libido is ambetant!

Mijn vraag, ik heb nooit eerder hcg gebruikt, zou dit effectief helpen? Ik lees hier veel contradictie, dus gelieve enkel reacties van mensen met ervaring met dit product.

Wat ik ook nog zou vragen, gezien mijn libido er op m'n leeftijd telkens maar op achteruit zal gaan, net als mijn spieren, overweeg ik om het ganse jaar op een lichte dosis te blijven, zodat ik een normaal libido hou en dan 2x per jaar een kuur erbij te nemen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Misschien nog even vermelden dat ik nog nooit hoge dossisen anabolen gebruikt heb.

Meestal was dit 500mg test/week en 200mg deca. Tegenwoordig gebruik ik zelfs geen deca meer, enkel test.

Alvast bedankt voor de reactie.
 
In,benieuwd naar de reacties.
 
Wat nakuur betreft, moet ik toegeven dat ik ook een paar keren na een kuur niet heb nagekuurd en daar even goed van herstelde als wanneer ik had nagekuurd. En ik ben niet de enigste in mijn vroegere omgeving die deze ervaring had.
Toen ik verleden jaar gestopt ben, heb ik een tijdje HCG gebruikt (3 maanden). Ik had dat voordien nooit gebruikt en daar heb ik wel degelijk de voordelen van gevoeld. Ik had nochtans jaren een lichte dosis testosteron gebruikt met af en toe een kuur tussenin. Ik heb dus ervaring met hetgeen jij wil doen. Ik ben nog een stuk ouder dan jij en ben nu meer dan een jaar naturel. Het libido is er maar minder dan tijdens de periode dat ik een lichte dosis testosteron gebruikte. Ik mag zeker besluiten dat het HCG is dat mijn libido heeft opgekrikt na het jarenlang gebruik. Voor de rest voel ik mij ook goed en sport ik nog veel. Ik heb geen hormoonbepaling laten doen met een bloedtest maar heb wel een algemene bloedtest laten doen waar alles ok was. Voor mij is het vooral het libido wat telt want mijn vrouw is ook een stuk jonger en die moet geen luie man hebben die niet meer in bed presteert. A propos, ik weeg ook wel bijna 10kg minder dan vroeger maar het sportief uiterlijk is er voor mijn leeftijd nog wel. De dag dat mijn zin in sex te veel zakt, ga ik mijn hormonen eens laten bepalen maar dan laat ik mij begeleiden door een dokter indien er wat moet genomen worden.
 
Bedankt voor je reactie skydirk. Hoeveel en wat nam jij dan als 'onderhoudskuur'? Ik besef wel dat als ik lange tijd blijf onderhouden, ik het levenslang zal moeten doen, wil ik nog kunnen sex hebben. Maar goed, dat is dus een vd overwegingen die ik moet maken. Tja, die jongere vriendinnen he :)
 
Bedankt voor je reactie skydirk. Hoeveel en wat nam jij dan als 'onderhoudskuur'? Ik besef wel dat als ik lange tijd blijf onderhouden, ik het levenslang zal moeten doen, wil ik nog kunnen sex hebben. Maar goed, dat is dus een vd overwegingen die ik moet maken. Tja, die jongere vriendinnen he :)

Dan zal je op TRT dosis moeten gaan zitten lijkt mij.
 
Ik heb periodes 80-125 mg test enanthaat per week gebruikt, andere periodes 1 en soms 2 zakjes testosterongel gesmeerd en nog een lange periode mijn eigen testosteronspray gemaakt en op mijn huid gespoten. Ik heb wat geëxperimenteerd en dat werkte allemaal goed wat libido betreft.
 
Bedankt voor je reactie skydirk. Hoeveel en wat nam jij dan als 'onderhoudskuur'? Ik besef wel dat als ik lange tijd blijf onderhouden, ik het levenslang zal moeten doen, wil ik nog kunnen sex hebben. Maar goed, dat is dus een vd overwegingen die ik moet maken. Tja, die jongere vriendinnen he :)
Wanneer je besluit te stoppen, 3 maanden HCG (3 x 1500 iu per week, daarna 3 x 1000 iu) en het kwam bij mij weer in orde wat sex betreft.
 
Ik heb periodes 80-125 mg test enanthaat per week gebruikt, andere periodes 1 en soms 2 zakjes testosterongel gesmeerd en nog een lange periode mijn eigen testosteronspray gemaakt en op mijn huid gespoten. Ik heb wat geëxperimenteerd en dat werkte allemaal goed wat libido betreft.
Je eigen spray? :) K wil wel eens horen hoe je dit maakt :). Bedankt alvast voor je uitleg. Maar wekelijks blijven zetten lijkt me op de duur pijnlijk aan de poep? Als het maar om een onderhoudskuur gaat, kun je dan niet om de 2 weken of 1x per maand injecteren?
 
Je eigen spray? :) K wil wel eens horen hoe je dit maakt :). Bedankt alvast voor je uitleg. Maar wekelijks blijven zetten lijkt me op de duur pijnlijk aan de poep? Als het maar om een onderhoudskuur gaat, kun je dan niet om de 2 weken of 1x per maand injecteren?
Je kan in elke spier zetten als je niet te dik bent zelfs met insuline naaldjes
 
Je eigen spray? :) K wil wel eens horen hoe je dit maakt :). Bedankt alvast voor je uitleg. Maar wekelijks blijven zetten lijkt me op de duur pijnlijk aan de poep? Als het maar om een onderhoudskuur gaat, kun je dan niet om de 2 weken of 1x per maand injecteren?

Geen goed idee vind ik. ivm met de halfwaardetijd enzo.
 
Je eigen spray? :) K wil wel eens horen hoe je dit maakt :). Bedankt alvast voor je uitleg. Maar wekelijks blijven zetten lijkt me op de duur pijnlijk aan de poep? Als het maar om een onderhoudskuur gaat, kun je dan niet om de 2 weken of 1x per maand injecteren?

Insuline naaldjes gebruiken

 
Je eigen spray? :) K wil wel eens horen hoe je dit maakt :). Bedankt alvast voor je uitleg. Maar wekelijks blijven zetten lijkt me op de duur pijnlijk aan de poep? Als het maar om een onderhoudskuur gaat, kun je dan niet om de 2 weken of 1x per maand injecteren?
Om de twee weken werkt goed wat libido betreft maar dan moet je 250mg zetten. Zo deed Dr Hertoghe het ook toen ik een tijdje bij hem geweest was. Ik zette dit ook niet in mijn poep maar in zijkant van mijn dij. Veel gemakkelijker en minder lange naald nodig. Eigen spray maken, heb ik van het internet gehaald maar dan moet je verschillende producten kopen en een leverancier van testosteron base poeder vinden. Zou ik niet doen. Ik heb dat een jaar gedaan maar ben dan terug op wekelijkse injecties overgegaan. Er is een middel dat je om de twee maanden kan zetten: nebido. Moet je misschien wat over opzoeken want ik heb het nooit gebruikt.
 
Om de twee weken werkt goed wat libido betreft maar dan moet je 250mg zetten. Zo deed Dr Hertoghe het ook toen ik een tijdje bij hem geweest was. Ik zette dit ook niet in mijn poep maar in zijkant van mijn dij. Veel gemakkelijker en minder lange naald nodig. Eigen spray maken, heb ik van het internet gehaald maar dan moet je verschillende producten kopen en een leverancier van testosteron base poeder vinden. Zou ik niet doen. Ik heb dat een jaar gedaan maar ben dan terug op wekelijkse injecties overgegaan. Er is een middel dat je om de twee maanden kan zetten: nebido. Moet je misschien wat over opzoeken want ik heb het nooit gebruikt.

Ik zou toch liever 125 de week zetten dan 250 om de 2 weken.
 
Zie 3.49 minuten

Denk dat jij het best nog eens kan bekijken.

Hij zegt duidelijk geen insuline spuiten te gebruiken en somt de negatieve punten op van insuline spuitjes.

Hij zegt dat hij tuberculine spuitjes gebruikt met iets dikkere naalden dan insuline naalden.
 
Bedankt voor de tips. Ik las vroeger wel eens dat er test subqutaan gezet werd. Ik heb het altijd enkel IM gedaan. Is er nu al uitsluitsel over het feit dat test enkel IM gezet dient te worden of zijn hier mensen met andere ervaringen?
 
Echte HG testosteron is met zodanig dikke olie gemaakt dat je dit niet met een insuline naaldje kan zetten.
Bedankt voor de tips. Ik las vroeger wel eens dat er test subqutaan gezet werd. Ik heb het altijd enkel IM gedaan. Is er nu al uitsluitsel over het feit dat test enkel IM gezet dient te worden of zijn hier mensen met andere ervaringen?

Subcutaan wordt gedaan maar dan kleinere hoeveelheden meermaals per week.
Ik zou toch liever 125 de week zetten dan 250 om de 2 weken.
Toen ik het op mijn eigen deed, zette ik ook om de week maar wat libido en good feeling betreft, werkt om de 2 weken even goed. En niet van horen zeggen, maar eigen ervaring. Ik ben toen na een paar maanden gestopt bij Dr Hertoghe maar ik weet wel dat de bloedtest die hij om de drie maanden nam op de 13de dag na je spuit genomen worden om te zien hoeveel je op die dag nog in je bloed had zodat er aanpassingen konden gedaan worden. Hij werkt met iedere persoon anders afgaande op je bloedresultaat en past dan aan. Sommigen krijgen ook gel ipv injecties of moesten om de 10 dagen injecteren.
 
Waarom heb je zoveel moeite met prikken? Als je een insulinenaald gebruikt is er niks aan. Ik deed het een tijd dagelijks.
 
Waarom heb je zoveel moeite met prikken? Als je een insulinenaald gebruikt is er niks aan. Ik deed het een tijd dagelijks.
Je vergelijkt appelen met peren. Met een insulinenaaldje subcutaan spuiten is niet te vergelijken met intramusculair spuiten. Ik vind er ook niks aan maar kan mij inbeelden dat anderen dat liever vermijden. Hij heeft trouwens nergens geschreven dat hij moeite zou hebben met subcutaan zetten.
 
Back
Naar boven