MuscleMeat

Enkelgewichten en polsgewichten?

Bezoekers in dit topic

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
Heeft iemand ervaring met enkel/polsgewichten?

Ik wil ze gebruiken om er de hele dag mee te lopen en misschien ook tijdens mijn looptraining.

Misschien dat ik het best zwaar wil maken, de hele dag met een zware rugtas en enkel/polsbanden lopen, zodat ik 20 kilo aan gewichten draag.

Wat vinden jullie en wie heeft ervaring hiermee?
 
Heeft iemand ervaring met enkel/polsgewichten?

Ik wil ze gebruiken om er de hele dag mee te lopen en misschien ook tijdens mijn looptraining.

Misschien dat ik het best zwaar wil maken, de hele dag met een zware rugtas en enkel/polsbanden lopen, zodat ik 20 kilo aan gewichten draag.

Wat vinden jullie en wie heeft ervaring hiermee?

Waarom wil je dat doen? De uitleg hiervoor ontbreekt een beetje? Wil je sneller rennen? sneller stoten en trappen? sterker worden? heb je niks te doen?

Anyway, ik heb ze ooit eens gekocht toen k 13 of 14 was om aan mn sprongkracht voor basketball toendertijd te werken en voor aan mn trap en stootsnelheid te werken. Heb ze welgeteld 2 keer gebruikt en daarna nooit meer om gehad.
 
de hele dag met een rugtas en enkel en polsbanden lopen wtf :roflol:
 
Ik heb ooit eens gelezen dat dit je snelheid niet zal helpen en dat je er sneller blessures door kan krijgen.
 
Waarom wil je dat doen? De uitleg hiervoor ontbreekt een beetje? Wil je sneller rennen? sneller stoten en trappen? sterker worden? heb je niks te doen?

Anyway, ik heb ze ooit eens gekocht toen k 13 of 14 was om aan mn sprongkracht voor basketball toendertijd te werken en voor aan mn trap en stootsnelheid te werken. Heb ze welgeteld 2 keer gebruikt en daarna nooit meer om gehad.

Ik doe aan muay thai en gebruik het vooral om sneller te worden in mijn trappen/voetenwerk
 
Sneller worden met gewichten?, je kan beter met een elastiek werken daar wordt je wel snel van
 
Zou ze in ieder geval niet gebruiken met hardlopen, gegarandeerd dat je pijn krijgt aan enkels en knie op een verkeerde manier.
 
Zou ze in ieder geval niet gebruiken met hardlopen, gegarandeerd dat je pijn krijgt aan enkels en knie op een verkeerde manier.

Heb hardgelopen met gewichten, 1.5kg aan beide benen, lopen is geen enkel probleem voor mij, maar moe dat ik werd!
 
Back
Naar boven