Fitness Seller

Enorm bloated tijdens de cut

Bezoekers in dit topic

veeel minder carbs en meer vetten eten
 
Jo buffels

Ik zit in de cut en merk een vreemd probleem. Ik ben aardig droog maar hou absurd veel vocht vast. Tot het punt dat mijn buik zo bloated is dat ik zwanger lijk :p

Heeft iemand tips hoe ik deze bizarre hoeveelheid vocht snel kan kwijt raken en dan vervolgens ook kan voorkomen want dit is echt geen gezicht. Zie fotos voor macros micro’s.
Plaats ff wat voor voedingsmiddelen je eet, want aan alleen macro’s hebben we niets.

Hoe zit het met zout? Kalium? Water intake?

MFP is geen goede manier om micronutrienten te tracken omdat niemand de moeite neemt om dat in te vullen.
 
MFP is geen goede manier om micronutrienten te tracken omdat niemand de moeite neemt om dat in te vullen.

Je scant hetgeen wat je eet, toch? Dan klopt het uiteindelijk toch gewoon?

Of begrijp ik je nu verkeerd?
 
Je scant hetgeen wat je eet, toch? Dan klopt het uiteindelijk toch gewoon?

Of begrijp ik je nu verkeerd?
De Micronutrienten worden vaak niet vermeld bij de voedingsproducten, vandaar dat deze ook niet ingevuld worden in MFP.

Het betreft de micronutrienten en niet de macronutrienten. De macronutrienten worden voor het over grote deel wel ingevoerd.
 
De Micronutrienten worden vaak niet vermeld bij de voedingsproducten, vandaar dat deze ook niet ingevuld worden in MFP.

Het betreft de micronutrienten en niet de macronutrienten. De macronutrienten worden voor het over grote deel wel ingevoerd.

aha.

oke!
 
Plaats ff wat voor voedingsmiddelen je eet, want aan alleen macro’s hebben we niets.

Hoe zit het met zout? Kalium? Water intake?

MFP is geen goede manier om micronutrienten te tracken omdat niemand de moeite neemt om dat in te vullen.
Ik track alles wat ik in mijn mond stop , iedere kcal dus dat is onzin.


Edit: ik lees dat je het over micro’s hebt. Dit klopt idd niet in mfp want dan zou ik in zout ijzer en vitamines veel te laag komen.
 
Anyhow maakt nu allemaal geen reet uit eet tot einde van de lockdown op onderhoud want wil geen skinny bitch worden
 
Ik track alles wat ik in mijn mond stop , iedere kcal dus dat is onzin.


Edit: ik lees dat je het over micro’s hebt. Dit klopt idd niet in mfp want dan zou ik in zout ijzer en vitamines veel te laag komen.
Lees het boek van stan efferding vertical diet nooit meer bloated tenzij je ook in iifym geloofd dan moet je er niet aan beginne
 
Lees het boek van stan efferding vertical diet nooit meer bloated tenzij je ook in iifym geloofd dan moet je er niet aan beginne
Ik zweer wel aardig bij iifym alhoewel ik me zeker bewust ben van het gebrek aan micro’s in zon benadering
 
Ik zweer wel aardig bij iifym alhoewel ik me zeker bewust ben van het gebrek aan micro’s in zon benadering
het is idd kcal in en out, maar daar heb je je bloat probleem raad je aan het boek te lezen en je zal het begrijpen
 
Moeilijk te zeggen. Ik was zo droog als een cracker,maar ik zat ook laag in KH en at de laatste dagen maar 1600 KC.
Zal dus een combinatie zijn.
Ik neem aan dat je de laatste dagen voor een shoot toch heel wat meer eet, of laad je geen carbs? Anders blijf je megaplat.

Ik.zou mij er niet te druk om maken. Als je op een moment wilt pieken lukt dat toch wel met depleten en laden en vochtafdrijven. De dag voor je shoot vezels en zout omlaag gooien (althans, mijn bescheiden mening n ervaring , hierover verschillen de meningen ).
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je de laatste dagen voor een shoot toch heel wat meer eet, of laad je geen carbs? Anders blijf je megaplat.

Klopt,ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde net voor het laden.
 
40 gram vetten?
 
Back
Naar boven