MuscleMeat

Enorme misbruik gezinshereniging (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwens

Jehova's getuige
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
6.436
Waardering
22
DEN HAAG - Uit geheime dossiers van de Immigratie- en Naturalisatie Dienst (IND) blijkt dat er Marokkanen en Turken zijn die tussen 1977 en 2006 in het kader van de gezinshereniging meer dan acht 'partners' naar Nederland hebben gehaald, meestal uit hetzelfde dorp.



Na drie jaar, als de partner recht had op een verblijfsvergunning, werd de relatie verbroken en vervolgens begon het verhaal van voren af aan: de ex-vrouw en haar ex-man haalden vervolgens weer een nieuwe 'partner', meestal weer uit dezelfde gemeente, naar Nederland.

Daarnaast blijkt dat Nederland in de loop der jaren duizenden criminele vreemdelingen een verblijfsvergunning heeft verstrekt, ook in het kader van de gezinshereniging.

Strafblad
Pas sinds 15 februari 2005 krijgen buitenlandse criminelen die willen gaan samenwonen met hun in Nederland woonachtige partner, niet automatisch meer een verblijfsvergunning. Maar tot die tijd hebben enkele duizenden vreemdelingen met een strafblad (overvallen, drugshandel, geweldpleging) een verblijfsvergunning in Nederland gekregen.

In het boek 'De Immigratieramp', dat komende maandag verschijnt, komt een verbijsterend beeld naar voren over een falend vreemdelingenbeleid en niet functionerende IND. Het boek is geschreven door Sietse Fritsma die van 2000 tot 2006 bij de IND werkte.

Fritsma put uit een groot aantal geheime IND-dossiers waaruit hij, geanonimiseerd, citeert. De chaos die hij bij de IND aantrof, was zó groot dat het hem motiveerde om in 2006 lid te worden van de Tweede Kamer voor de Partij voor de Vrijheid (PVV). In De Telegraaf staat morgen een exclusieve voorpublicatie van het boek 'De Immigratieramp', dat komende maandag in Nieuwspoort wordt gepresenteerd.
'Enorm misbruik gezinshereniging' - telegraaf.nl [Binnenland]

Tja.....
 
Laatst bewerkt:
En zo zal het nog wel even doorgaan ook. Ik zeg: terugsturen.

Dankzij die zogenaamde 'medemenselijkheid' die de basis vormde van al deze ellende is onze maatschappij steeds minder leefbaar aan het worden. De naiviteit die het linkse politieke spectrum traditioneel ten toon spreidt brengt ons steeds dichter bij de afgrond. Als er geen rechtse partijen af en toe een beetje bijremden waren we er al in gevallen vrees ik.
 
Laatst bewerkt:
What else is new?

Eerlijk... het was natuurlijk veels te makkelijk om mensen hierheen te halen. Allemaal dankzij regeltjes(of juist het gebrek eraan) van die linkse rakkers als de pvda
 
Zie je wel dat die Islamsunamie al jaren bezig is. :D
 
En zo zal het nog wel even doorgaan ook. Ik zeg: terugsturen.

Inderdaad. Daar dacht ik ook meteen aan. Maar ja, dat zal wel niet meer kunnen.
 
What else is new?

Eerlijk... het was natuurlijk veels te makkelijk om mensen hierheen te halen. Allemaal dankzij regeltjes(of juist het gebrek eraan) van die linkse rakkers als de pvda

Tja dat het er makkelijk aan toe ging hiet in Nederland wist ik wel. Maar 8 partners ???

Bedankt linkse rakkers.......
 
Tja dat het er makkelijk aan toe ging hiet in Nederland wist ik wel. Maar 8 partners ???

Bedankt linkse rakkers.......

(2006 - 1977) / 3 = 9 partners. Kun je nagaan hoe lang ze er gebruik van hebben gemaakt. :D
 
Back
Naar boven