XXL Nutrition

Enorme pijn na IM in de quad. Test E en Bold. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

R.juicy

Cool Novice
Lid geworden
10 feb 2022
Berichten
125
Waardering
64
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Zit al sedert halverwege november 21 op TRT. 125 mg test C ook tijdje test e gedaan.

Sinds een week of 5 zit ik op 300mg test en gestart op 240 mg = 0.4ml x 2 bold. (300mg/ml) ik verhoog elke week met 0.1 ml. Ik prik 2 x per week en zit nu op 0.9 ml per inject. Test blijft op 300mg.

2 weken terug was mijn test c vial bijna op en heb 0.2 ml nog eruit kunnen halen en heb de dosis van de bold met 0.3 verhoogt eenmalig om te compenseren. Dus 0.2ml test c en 1.1ml bold in de rechterquad geïnjecteerd. Zaterdag erop (3 dagen later). 0.8ml test e en 0.5 ml bold geïnjecteerd in de linkerquad.. kreeg al enkele dagen spierpijn en voelde ook pijnlijk op het moment van injectie..

Vorige zaterdag injecteerde ik dus volgens schema 0.6ml test e en 0.9ml bold in de linker Quad en voelde geen pijn.

Werd gisteren wakker en voelde de pijn direct. Kan amper squaten of door de benen gaan voor iets op te rapen de pijn is veruit erger dan die ene keer dat ik in mijn zenuw zat de week ervoor. Wat namens ook ruim 5 dagen geduurd heeft.

Gebruik de groene spuiten en naalden. Ik denk 21g.

Is dit terug door mijn Zenuw? Een ontsteking? Wat kan ik hier aan doen?
 
Is de plek rood en/of voelt deze warm aan, dan kan het een ontsteking zijn, maar ik zou in ieder geval beginnen met een kleinere naald gebruiken voor de injecties. Zou ook meerdere injectspots roteren, wekelijks dezelfde plek krijg ik na verloop van tijd ook meer last van irritatie of PIP. Even een paar weken overstappen op delts/glute/VG en vervolgens meenemen in de rotatie.
 
Naar alle waarschijnlijkheid gewoon wat geïrriteerd. PIP kan best een paar dagen aanhouden en kan diverse oorzaken hebben, veelal onschuldig. Slechts in een uitzonderlijk geval kan het zijn dat je een echte ontsteking hebt die een verloop kent naar een abces (vaak veroorzaakt door een bacteriële infectie). Voor je quads kun je overigens prima blauw gebruiken, tenzij je moddervet bent, maar dat verwacht ik niet.

Het is elk geval een reactie van het lichaam op een exogeen toegediende stof, dit zou je een lichte ontstekingsreactie kunnen noemen. Je kunt hierbij soms ook lichte koorts krijgen en een warme plek waar je geïnjecteerd hebt. Buigen en of bewegen kan pijnlijk tot zeer pijnlijk zijn. Ik injecteer al heel wat jaren in mijn quads en heb er ook zo nu en dan last van. Ikzelf verwarm de olie alvorens te injecteren en probeer zo rustig mogelijk te injecteren om de spier zo min mogelijk te irriteren.
 
Ik injecteer al heel wat jaren in mijn quads en heb er ook zo nu en dan last van. Ikzelf verwarm de olie alvorens te injecteren en probeer zo rustig mogelijk te injecteren om de spier zo min mogelijk te irriteren.

Ok bedankt voor de antwoorden.
Verwarm je de olie in de vials met een aansteker? En duw je deze traag door je huid? Ik dacht dat dat zorgde voor het opspannen van de spier en meer spierweefsel beschadiging. Probeer her altijd vlot te doen..

Ik injecteer aan de top van mijn Quad net boven de knieën. Omdat de eerste weken foutloos liepen..

Maar begin door te krijgen dat de quads vol zenuwen zitten. Waar injecteer jij? En welke grote naalden?

Shadow Project niet rood wel gezwollen en met wat ibruprofen was dit wel draaglijk tot het uitgewerkt was.

Nogal jammer dat ik net mijn 2de werkdag heb op een nieuw bedrijf😅
Bedankt voor de antwoorden.
 
Ik zie dat veel mensen in de delts injecten maar hier heb ik een kleinere naald voor nodig vermoed ik. Welke grootte raden jullie aan voor VG en delts?

En nee moddervet ben ik niet haha. 13.51% bf vorige week een opmeting laten doen.
 
Ik zie dat veel mensen in de delts injecten maar hier heb ik een kleinere naald voor nodig vermoed ik. Welke grootte raden jullie aan voor VG en delts?

En nee moddervet ben ik niet haha. 13.51% bf vorige week een opmeting laten doen.
0.6x25 voor glute maar kan ook voor delts.

0.45x16 kan ook voor delts mits dunne olie.
 
Ok bedankt voor de antwoorden.
Verwarm je de olie in de vials met een aansteker? En duw je deze traag door je huid? Ik dacht dat dat zorgde voor het opspannen van de spier en meer spierweefsel beschadiging. Probeer her altijd vlot te doen..

Ik injecteer aan de top van mijn Quad net boven de knieën. Omdat de eerste weken foutloos liepen..

Maar begin door te krijgen dat de quads vol zenuwen zitten. Waar injecteer jij? En welke grote naalden?

Shadow Project niet rood wel gezwollen en met wat ibruprofen was dit wel draaglijk tot het uitgewerkt was.

Nogal jammer dat ik net mijn 2de werkdag heb op een nieuw bedrijf😅
Bedankt voor de antwoorden.

Goed idee, verwarmen met een aansteker.

Nee, je moet het gewoon even onder een warme kraan houden.
 
Zit al sedert halverwege november 21 op TRT. 125 mg test C ook tijdje test e gedaan.

Sinds een week of 5 zit ik op 300mg test en gestart op 240 mg = 0.4ml x 2 bold. (300mg/ml) ik verhoog elke week met 0.1 ml. Ik prik 2 x per week en zit nu op 0.9 ml per inject. Test blijft op 300mg.

2 weken terug was mijn test c vial bijna op en heb 0.2 ml nog eruit kunnen halen en heb de dosis van de bold met 0.3 verhoogt eenmalig om te compenseren. Dus 0.2ml test c en 1.1ml bold in de rechterquad geïnjecteerd. Zaterdag erop (3 dagen later). 0.8ml test e en 0.5 ml bold geïnjecteerd in de linkerquad.. kreeg al enkele dagen spierpijn en voelde ook pijnlijk op het moment van injectie..

Vorige zaterdag injecteerde ik dus volgens schema 0.6ml test e en 0.9ml bold in de linker Quad en voelde geen pijn.

Werd gisteren wakker en voelde de pijn direct. Kan amper squaten of door de benen gaan voor iets op te rapen de pijn is veruit erger dan die ene keer dat ik in mijn zenuw zat de week ervoor. Wat namens ook ruim 5 dagen geduurd heeft.

Gebruik de groene spuiten en naalden. Ik denk 21g.

Is dit terug door mijn Zenuw? Een ontsteking? Wat kan ik hier aan doen?
kleur van de spuit doet er niet toe.
naald:
Groen is 21G, dat kan best dik zijn. wat is de lengte 40mm ?
Ik zou dan 25G(oranje) pakken 25mm of 27G(grijs) 19mm
 
Laatst bewerkt:
Goed idee, verwarmen met een aansteker.

Nee, je moet het gewoon even onder een warme kraan houden.
Gewoon gevulde spuit opwarmen met handwarmte.

R.juicy
zorg dat je been ontspannen is, en pak met je andere hand flink de spierbundel vast als je de spuit er in zet. (zo is de minste kans op zenuw raken)
als je een zenuw raakt merk je dat gelijk wel ipv dagen later
 
Back
Naar boven