Fitness Seller

Enquête anabolen steroïden

Bezoekers in dit topic

luc1999

Novice
Lid geworden
9 okt 2016
Berichten
2
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Hallo ik ben Luc, 17 jaar oud en ga elke dag naar de sportschool. Ik zit nu in de havo 5 en moet een profielwerkstuk maken. Het profielwerkstuk gaat over anabolen steroïden en ik moet o.a. een onderzoek doen. Zouden jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen.

Alvast bedankt.

Enquête als je anabolen steroïden gebruikt:
gebruik anabolen steroïden Survey

Enquête als je geen anabolen steroïden gebruikt:
Kopie van gebruik anabolen steroïden Survey
 
Beetje simpele vragen maar heb hem voor je ingevuld
 
Beter over prostitutie doen
Kun je het zelf testen hoe verschillende hoeren het doen. hoef je niet op andere terug te vallen.
Maar zal het voor je invullen.
 
  • Like
Waarderingen: 88ja
Ik heb hem ingevuld voor je.
 
Lijkt wel in opkomst te zijn tegenwoordig. Allemaal van die hoogopgeleide jonge mensen, die 'onderzoek' doen naar anabolen.
 
Ingevuld,
Rare vragen, ben wel benieuwd welke onderzoeksvragen je denkt te beantwoorden met de resultaten.
 
Ingevuld, loop die jongen niet zo af te zeiken man. Jullie waren lang niet zo productief op je 17e:grinny:
 
Ingevuld, succes met je profielwerkstuk
 
Ingevuld - nu wil ik wel een 'leuk' van je
 
Ingevuld . Succes met je werkstuk .
 
Ook ingevuld. Succes ermee
 
komen er resultaten, grafieken enz als bedankje? Is ook leuk voor onszelf om te kijken hoe het gemiddeld gaat.

edit: ingevuld voor je ;-)
 
Laatst bewerkt:
Heb hem voor je ingevuld man
 
Ook ingevuld
 
Ingevuld. Succes met je werkstuk. Ik hoop dat je het nog heel lang natural blijft.
 
Hoi Luc, succes met je werkstuk ik heb hem voor je ingevuld
 
Bedankt voor het invullen allemaal! Ik had niet verwacht dat er zo'n grote groep anabolen steroïden gebruikt.

zie bijlage voor resultaten.
 

Bijlagen

  • Enquête anabolen steroïden.docx
    136,7 KB · Weergaven: 192
Bedankt voor het invullen allemaal! Ik had niet verwacht dat er zo'n grote groep anabolen steroïden gebruikt.

zie bijlage voor resultaten.

Leuk dat je de resultaten post. Voor de rest ben ik totaal niet verbaasd na de resultaten.
 
Back
Naar boven