XXL Nutrition

Enquête bigorexia

Bezoekers in dit topic

Apollyon

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2007
Berichten
474
Waardering
19
Aangezien mijn topic gratis karma bood aan iedereen die de enquête zou invullen, werd die dus gesloten.

Omdat ik de enquête toch nog een week wil laten gelden, open ik bij deze een nieuw topic en bied ik geen forumkarma aan, maar waardevolle karma in het leven. Loo gelooft erin, dus als jullie players nog succes willen hebben in't leven kunnen jullie hem maar best volgen! Jwtz.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=31912

Alvast bedankt!

Er legden in totaal al 319 mensen de enquête af. 400 zou leuk zijn. ;) 500 nog beter. Resultaten worden later bekend.
 
Klote, dus ik heb voor niets meerdere keren 'done' in dat andere topic gezet.
 

Weet ik, ook je was een van de gelukkigen met karma. ;)
Maar nu ga je gewoonweg eeuwige geluk tegemoet, man. Beter dan even een langer groen balkje hier hebben....toch? :bang:
 
Mee gedaan ;).
 
WTF, werd die voor die karma gesloten?:thumbdown: triest.
 
ik had hem al gedaan...maar nooit iets ontvangen:(???
 
WTF, werd die voor die karma gesloten?:thumbdown: triest.

Klopt ja.

Wat zijn de regels?

1. Je kan maximum 10 maal karma geven per dag
2. Je kan na het geven van karma pas na 10 keer weer aan dezelfde gebruiker geven
3. Je kan per keer 1 punt geven in off-topic secties en 4 punten in on-topic secties*
4. Je mag niemand beledigen, bedreigen, of discrimineren. Deze regel overtreden kan leiden tot een permanente ban
5. Je mag geen karma versturen om elkaars karma kunstmatig te 'boosten' (misbruik wordt opgespoord en gesanctioneerd)
6. Je mag geen karma aanbieden in ruil voor diensten (in posts en topics)
 
Ik geloof alleen in karma van dbb.
 
Karma uitdelen is gewoon not done! Zoiets doe je gewoon niet.
 
:roflol: Ik doe liever niet te veel opofferingen voor mijn sport. :roflol:
 
Wacht even, ik zie dat ik net karma heb ontvangen.

Ik ga het gelijk ff voor je doen.
 
done. =)

---------- Toegevoegd om 21:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

meld resultaten mee als enquete is afgelopen :)
 
Back
Naar boven