AndroidHealthClinic

enquête eiwitshake

Bezoekers in dit topic

Maartje H

Novice
Lid geworden
10 okt 2015
Berichten
1
Waardering
0
Hallo Sporter!

Wil jij meewerken aan ons afstudeeronderzoek met als onderwerp: "De ideale samenstelling van een eiwitshake voor herstel"?

Wij zijn op zoek naar jouw beleving omtrent het gebruik van eiwitshakes. Het invullen van de door ons opgestelde enquête kan via de volgende link: https://nl.surveymonkey.com/r/eiwitshake_enquete en neemt 5 à 10 minuten in beslag. Wij zullen je eeuwig dankbaar zijn!

DELEN MAG!!!

Groetjes,

Frederique en Maartje
Studenten Voeding & Diëtetiek, Haagse Hogeschool
 
1 eiwit shake en je bent volledig hersteld?
 
done
 
Laatst bewerkt:
Ingevuld haha :) Kusjes!
 
Eerst een foto met fb link van jullie
 
Ik vind de hoeveelheid privacygevoelige gegevens die ik prijs moet geven iets te veel om deel te nemen (naam
+ emailadres + woonplaats)! Jammer...
 
Ik vind de hoeveelheid privacygevoelige gegevens die ik prijs moet geven iets te veel om deel te nemen (naam
+ emailadres + woonplaats)! Jammer...

Ben je bang dat ze je gaan opzoeken?
 
Ben je bang dat ze je gaan opzoeken?

Dat niet direct, maar ik ben altijd wel terughoudend met het verstrekken van dit soort info aan onbekenden. Bovendien begrijp ik niet wat bijvoorbeeld mijn woonplaats er toe doet voor deze enquête.
 
Dat niet direct, maar ik ben altijd wel terughoudend met het verstrekken van dit soort info aan onbekenden. Bovendien begrijp ik niet wat bijvoorbeeld mijn woonplaats er toe doet voor deze enquête.
je kan in principe invullen wat je wil... ;)
 
Wat is de doel hiervan? Je weet wie wat belangrijk vindt aan een eiwit shake, dan krijg je nog veel verschillende antwoorden over welke shake iemand neemt. Soort eiwit etc.
 
Done, veel succes met afstuderen!
 
Back
Naar boven