MuscleMeat

Peiling Enquête gezondheidscommunicatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dagmar1212

Novice
Lid geworden
8 nov 2019
Berichten
1
Waardering
1
Eet u elke dag genoeg groente & fruit? Waarschijnlijk niet! U bent ook zeker niet de enige. Daarom zoeken wij voor onze scriptie mensen die deze vragenlijst over gezondheid willen invullen. U krijgt dan ook informatie over het eten van groente & fruit. U zou ons hier heel erg mee helpen en het zal ongeveer 15 minuutjes in beslag nemen! Daarbij maakt u ook nog eens kans op een van de waardebonnen van 25 euro van bol.com! Door op onderstaande link te klikken kunt u direct beginnen. Alvast bedankt!
 
Ingevuld, succes met je onderzoek.
 
Hallo Dagmar, welkom op het forum.

Het is gebruikelijk om eerst een foto van jezelf te plaatsen alvorens je mensen vraagt om zulke zaken in te vullen.
Indien je looks goed genoeg zijn zal ik je vragenlijst invullen.
 
1 kg groenten, 3 stuks fruit. Zal ff de link checken.
 
1 kg groenten, 3 stuks fruit. Zal ff de link checken.
Beste Bert, ben jij niet benieuwd of de looks van Dagmar wel volstaan om hier tijd aan te besteden?
 
Beste Bert, ben jij niet benieuwd of de looks van Dagmar wel volstaan om hier tijd aan te besteden?
Ik zie liever de looks van z'n zusje.
 
Ik zie liever de looks van z'n zusje.
Z'n? Ik ga er even vanuit dat Dagmag een meisje is :o

Dagmar als je een jongen bent is het niet verplicht om foto's te plaatsen, mag wel natuurlijk.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Z'n? Ik ga er even vanuit dat Dagmag een meisje is :o

Dagmar als je een jongen bent is het niet verplicht om foto's te plaatsen, mag wel natuurlijk.
Sorry zit even te slapen, haha.
 
Indien je looks goed genoeg zijn zal ik je vragenlijst invullen.
Approved.
iu
 
Ingevuld. Goed opgezet en heldere boodschap. :)
 
Krijg ik nu een foto? ;)
 
Back
Naar boven