MuscleMeat

Enquete over rust

Hoevaak nemen jullie rust


  • Totaal stemmers
    131

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Ik vroeg me af om de hoeveel weken jullie een week rust nemen in je schema's. Dus echt een week niet zwaar aan de gewichten.

Ik heb nu weer 7 weken keihard getraint, en merk gewoon dat ik erg moe word nu. Ik werk er ook naast 40 uur in de week. En pak met geluk 8uurtjes slaap per avond.

Ik denk dat ik nu een week rust ga nemen.

Hoe doen jullie het?
 
ik mis de optie:

'als ik op vakantie ben, en ff geen zin heb om te trainen, alleen maar om te zuipen, vreten en nken'

:D +1
 
haha als het anders is dan hierboven, reageer je maar :p
 
Rust is onderschat in mijn ogen, dus 1 maal per 6 weken was mijn vote.
 
Eigenlijk pas als ik echt ziek ben en dus niet in staat ben om te trainen, dat is hooguit zo'n 3 keer per jaar. Maar ik ga ook wel ongeveer 2 of 3 keer per jaar een week op vakantie en dan doe ik hlemaal niks
 
Ik ben vergeten te vragen hoe lang jullie dan rust nemen, en hoevaak je per week traint :)
 
Bijna nooit, 4, 5x per week.
 
bijna nooit, indien wel: week 'rust' (gewoon laag gewicht, echt níks doen kan ik gewoon niet.), 4x per week
 
zo min mogenlijk, tijdens mijn vakantie's doe ik meestal niks of iig minder dan normaal.
 
Ik neem nooit bewust rust omdat ik er toch om de paar weken er 1/meerdere weken uit ben (school, examens, feesten). Rust als in een rust week vind ik overrated, nachtrust daarentegen zeer belangrijk als je een goede training wilt neerzetten
 
ik train split momenteel 3x p/w dus ik kom wel aan mn rust. zodoende dus enkel als ik ziek ben/ vakantie.
 
Als ik voel dat dat nodig is.
Vooral als ik er mentaal beetje doorheen zit, beetje futloos aant trainen enzo, dan pak ik gewoon een weekje rust en daarna sta ik weer te springen om te knallen. :)
 
ik neem eigenl maar 1 volle week rust/jaar, de rest v/h jaar train ik normaal 4 keer / week of 3 keer (als ik mijn benen es een week oversla)
maar ben er ook van overtuigd dat rust eigenl onderschat wordt, dus eigenl zou ik wel wat meer es een rustweekje inlassen..
 
Echt moeilijk is dat...rusten :P
 
op vakantie en als ik ziek ben

voor de rest gewoon lekker knallen
 
bijna nooit,alleen als ik me slecht voel
 
Laatste tijd helemaal niet meer eigenlijk.
 
Ik vroeg me af om de hoeveel weken jullie een week rust nemen in je schema's. Dus echt een week niet zwaar aan de gewichten.

Ik heb nu weer 7 weken keihard getraint, en merk gewoon dat ik erg moe word nu. Ik werk er ook naast 40 uur in de week. En pak met geluk 8uurtjes slaap per avond.

Ik denk dat ik nu een week rust ga nemen.

Hoe doen jullie het?

ik ik werk en slaap ong. evenveel als jij. Ik rust zelden een week. heb nu toevallig 3 weken niks gedaan met vakantie maar daarvoor 5 maand lang non-stop;)
 
rusten ,je rust al genoeg als je slaapt
blijven traine is de boodschap!ik heb weken gehad dat ik 50uren klopte en nog 5a 6 dagen de week traine ging!no pain ,no gain!! je moet rust pakken alleen als het nodig is of als je ziek bent!
 
rusten ,je rust al genoeg als je slaapt
blijven traine is de boodschap!ik heb weken gehad dat ik 50uren klopte en nog 5a 6 dagen de week traine ging!no pain ,no gain!! je moet rust pakken alleen als het nodig is of als je ziek bent!

Mee eens. Zolang je niet opgebrand raakt, pijntjes krijgt en progressie blijft boeken, is het alleen maar zonde om rust te nemen.
 
Back
Naar boven