XXL Nutrition

Enquete over rust (1 bezoeker)

Hoevaak nemen jullie rust


  • Totaal stemmers
    131

Bezoekers in dit topic

Mijn stats worden alleen maar nog slechter als ik een week rust neem, dus daar doe ik niet meer aan.
 
een volle week na elke 3 maanden
 
1 keer in de 4-6 weken een week aktieve rust. 2 keer per jaa 1-2 weken voledige rust.

Wachten tot je voelt dat je rust nodig heb betekend dat je al te laat bent.
 
Na maandag a.s. hou ik rust tot 02 januari. :)
Ben er wel hard aan toe moet ik zeggen...dus 3XL, ik vrees dat ik te laat ben idd. :o
 
ik neem pauze om de 8 weken
en als ik echt niet anders kan
 
Ik nam altijd eens in de 10 á 12 weken rust, maar ga dit nu vaker doen. Elke 8 weken ofzo. voelt gewoon beter.
 
Hoezo kan je alleen dat?

dat doe ik expres, ik heb namelijk helemaal geen zin om hard te trainen en om andere leuke oefeningen als squatten en pressen te doen.
 
Ik rust als ik ziek ben , een kater heb of pijn heb . Anders nooit eigenlijk.
 
Als ik voel dat het nodig is.
 
ligt helemaal aan het schema wat ik volg.
mijn laatste schema duurde 8 maanden en zat regelmatig een lichte week in en wat rustdagen.
maar nooit een volle week niksdoen.
 
Ik neem enkel rust

1. als ik niet kan trainen (op reis zonder gym, hoewel in de meeste hotels wel gelegenheid is)
2. Of als de home gym gesloten is, zoals op zon-en feestdagen
3. Als ik echt voel dat ik te diep ben gegaan durf ik een paar dagen skippen
 
Als ik voel dat het nodig is. Meestal na dikke drie maanden te trainen een vijftal daagjes rust.
 
1 keer in de 4-6 weken een week aktieve rust. 2 keer per jaa 1-2 weken voledige rust.

Wachten tot je voelt dat je rust nodig heb betekend dat je al te laat bent.

Iedereen onderschat rust. De rust tussen trainingen door is leuk, maar verre van maximaal.

Zelf neem ik 1 actieve rust week om de 7-8weken als ik van schema wissel. Ipv 5x in de week voluit train ik dan maar 3x op 50%. Afhankelijk van het soort schema wat ik doe neem ik soms een volle week rust. Dit lijkt me bijvoorbeeld niet vreemd na een Heavy Duty schema bijvoorbeeld.
 
De gym is 2 dagen gesloten bij kerst, dus dan heb ik gister wat rustig aan gedaan met de beentjes..
 
Back
Naar boven