Fitness Seller

Enquete over spierversterkende middelen.

Bezoekers in dit topic

Trouwens hoe weten jullie dat dit een slechte enquete is? Om zoiets te kunnen zeggen moet je toch weten wat hij precies wil onderzoeken, en behalve het feit dat zijn enquete over spierversterkende zaken gaat, weten we niets.

een goede enquete maakt ten eerste al duidelijk wat de gebruikte termen betekenen want nu ben je aan het invullen zonder dat je precies weet wat hij onder spierversterkers verstaat. dat is niet alleen lastig voor ons maar maakt zijn gegevensanalyse een behoorlijk stuk minder betrouwbaar.

daarnaast staan er ook vragen dubbel gesteld alleen ipv een ja/nee optie krijg je een schaal verdeling erbij. ook niet handig..
 
Ingevuld.

Trouwens hoe weten jullie dat dit een slechte enquete is? Om zoiets te kunnen zeggen moet je toch weten wat hij precies wil onderzoeken, en behalve het feit dat zijn enquete over spierversterkende zaken gaat, weten we niets.

Goede enquêtes beginnen hun inleiding niet met een fout geformuleerde zin die vol met grammaticale fouten zit.
Voor mijn eindwerk op school moet ik een enquite afnemen over mijn onderwerp anabolen steroïden (spierversterkendemiddelen).
Hoe kan je 'enquête' überhaupt verkeerd spellen, wanneer de site waarop je je enquête houdt, 'www.enquetemaken.be' heet en er ook nog eens 'start de enquête' onder aan je pagina staat.

Zelfs voor het niveau van het basisonderwijs is deze enquête absurd slecht.
 
Laatst bewerkt:
Done, waiting for karma.
 
Ik heb dyslectisch
 
Ingevuld maar hoe ben jij ooit op een school toegelaten
 
Wat kun je verstaan onder "spierversterkende middelen"? Gewoon voedsel is toch imho ook spierversterkend? :p Er is een verschil tussen whey & AAS...
Kan dus geen antwoord geven op alle vragen die gesteld werden...
 
Done. Slechte vraagstelling en veel dezelfde vragen.
 
done maar ik heb gelogen trolololololo
 
erg volwassen!! meer zeg ik hier niet over!!
 
topic ontploffing in 3...2....1...
 
erg volwassen!! meer zeg ik hier niet over!!
't is niet om je af te kraken maar als je er gewoon wat meer moeite in steekt en de enquête eens goed naleest krijg je toch wel imho positieve opmerkingen.
 
ik deed het wel om je af te kraken
 
Ach geloof het of niet, de eisen op school zijn belachelijk laag, deze jongen krijgt hier een voldoende voor.
 
Back
Naar boven