AndroidHealthClinic

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - december 2010 (1 bezoeker)

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - december 2010


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Mijn stem gaat uit naar snakeman.
 
gestemd op Johanbuilder. Aangrijpend en mooi stuk.
 
Snakeman op zichzelf gestemd...dat mag toch ook in de regels komen, lijkt me, dat dat niet mag? ;)

Verder wel erg spannend :eek:
 
Tremendes, wat zijn eigenlijk de plannen als ze gelijk blijven?:D
 
Vind het zielig... op jezelf stemmen.
+1

In principe wint johanbuilder dus :D

Maar ik vraag me wel af wat Tremendes zou doen als niemand op zichzelf had gestemd en er toch uiteindelijk een gelijkspel was :eek:
 
Dat zie je vanzelf...
 
Haha, sorry hoor jongens, ik heb er allemaal weinig problemen mee en zal me berusten in elk besluit van tremendes. Vond/vind het gewoon leuk eens mee te doen! Gelijk dit (spannende) succes is dan helemaal leuk!
 
Haha, sorry hoor jongens, ik heb er allemaal weinig problemen mee en zal me berusten in elk besluit van tremendes. Vond/vind het gewoon leuk eens mee te doen! Gelijk dit (spannende) succes is dan helemaal leuk!

Vond het ook goed dat je meegedaan hebt, erg veel uit je artikel geleerd ;)

Ik vind het overigens ook erg leuk dat er zo veel mensen stemmen in dit topic
 
De poll ging aardig gelijk op maar de 1e en 2e plaats zijn verdeeld. :)

Gefeliciteerd Snakeman en Johanbuilder...

1e plaats Snakeman stuur een mail naar barry@gorillawear.com en info@sportfood.nl

2e plaats Johanbuilder stuur een mail naar rvdzel@xxlnutrition.nl

Verwijs in jullie mail naar dit topic.

Bedankt voor jullie bijdrage en veel plezier met jullie prijzen..
 
Laatst bewerkt:
Zit je niet verkeerd? In de beginpost staat:

......


Edit: gefeliciteerd, winnaars :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad! Scherp! Heb het aangepast...

Viel me ook maar toevallig op omdat ik net de artikels van achterliggende spiergroepen had doorgelezen. Erg goed onderwerp man! Heel erg leerzaam, alleen wat weinig artikeltjes momenteel
 
Erg goed onderwerp man! Heel erg leerzaam, alleen wat weinig artikeltjes momenteel

Bedankt..je zou zeggen dat er genoeg over te schrijven valt, maar de maand is nog niet om. :)
 
Bedankt..je zou zeggen dat er genoeg over te schrijven valt, maar de maand is nog niet om. :)

Denk dat het probleem ligt bij de ervaring. Ik ben zelf nog geen 3 jaar bezig, dus ik kan echt niet genoeg vertellen over dat onderwerp :)
 
Hartelijk bedankt aan u allen! Was erg spannend inderdaad! Leuk een keertje mee te doen. Tot het volgende onderwerp waar ik iets van weet! Vind deze sectie overigens erg informatief.

Johanbuilder ook gefeliciteerd! Veel plezier op het forum en muscle dysmorphia vrije jaren toegewenst!

Snakeman
 
Back
Naar boven