XXL Nutrition

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - januari 2011 (2 bezoekers)

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - januari 2011


  • Totaal stemmers
    22

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Lees de artikels die hier gepost zijn: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/jij-vertellen-over-achterblijvende-spiergroepen-263278/ Stem voor wat jij het beste artikel van de maand vindt. De winnaar(s) hebben recht op de prijzen die vermeld staan in het topic.

Schrijvers deze maand:

Martinnoppert
no time left
Heljen
johanbuilder

Prijzen deze maand:

1ste plaats

Gorilla Wear waardebon 50,-
Body en fit waardebon 29,95

2e plaats

Bodylab waardebon 29,95


Succes aan de deelnemers!

Tremendes
 
Laatst bewerkt:
waarom zijn er zo weinig votes? ?????????

dit was toch een geweldig goed onderwerp..
 
Erg weinig stemmen ja, niet echt motiverend dit. Helaas... Was inderdaad een prima onderwerp en de ingezonden artikelen waren ook erg goed.
Dus ja waar ligt het dan aan? Misschien moeten we concluderen dat de rek uit tvdm is.
 
Laatst bewerkt:
jullie mods hebben toch de mogelijkheid om een topic waar weinig reacties op zijn gekomen om de zoveel uur bij nieuwe berichten te plaatsen?
staat echt in een verdomhoekje, zoveel kennis in huis en wordt amper gelezen, zonde...
 
jullie mods hebben toch de mogelijkheid om een topic waar weinig reacties op zijn gekomen om de zoveel uur bij nieuwe berichten te plaatsen?
staat echt in een verdomhoekje, zoveel kennis in huis en wordt amper gelezen, zonde...
Dit inderdaad, moet echt veel meer in het zonnetje staan deze sectie!
 
jullie mods hebben toch de mogelijkheid om een topic waar weinig reacties op zijn gekomen om de zoveel uur bij nieuwe berichten te plaatsen?
staat echt in een verdomhoekje, zoveel kennis in huis en wordt amper gelezen, zonde...

Dit inderdaad, moet echt veel meer in het zonnetje staan deze sectie!

Ik bump het topic regelmatig en het aantal lezers is prima. Mogen wel wat meer deelnemers en stemmers zijn. Het is net nu er prijzen aan verbonden zijn dat leden denken..wat heeft het voor zin om nog een artikel in te sturen er zijn al een 4-tal goede artikelen geplaatst.
Ik zal er binnenkort eens de gedachten over laten gaan en eens intern bespreken.
Vindt eea te summier voor de tijd en moeite die er toch ingestoken moet worden, het zou natuurlijk goed mogelijk kunnen zijn dat TVDM zijn langste tijd heeft gehad.
Heb misschien nog wel een leuk idee wat leerzaam en informatief is voor leden.
 
Laatst bewerkt:
Ik bump het topic regelmatig en het aantal lezers is prima. Mogen wel wat meer deelnemers en stemmers zijn. Het is net nu er prijzen aan verbonden zijn dat leden denken..wat heeft het voor zin om nog een artikel in te sturen er zijn al een 4-tal goede artikelen geplaatst.
Ik zal er binnenkort eens de gedachten over laten gaan en eens intern bespreken.
Vindt eea te summier voor de tijd en moeite die er toch ingestoken moet worden, het zou natuurlijk goed mogelijk kunnen zijn dat TVDM zijn langste tijd heeft gehad.
Heb misschien nog wel een leuk idee wat leerzaam en informatief is voor leden.
Het zal misschien wel zijn dat de leden vinden dat het teveel moeite kost om zo een heel artikel te schrijven en niet zeker te zijn of ze kunnen winnen. Als het zo erg is zal ik zelf ook serieus proberen een artikel te maken en ook vooral mensen naar deze sectie te lokken, lees deze sectie met plezier en zou niet willen dat deze naar de klote gaat. Ben benieuwd wat je idee is, Tremendes. Ik hoop dat leven in de brouwerij te brengen valt!
 
Ik vond zelf het idee van "post je eigen artikel" heel goed. Als iemand dan kennis van iets heeft en zin heeft om een artikeltje te schrijven kon die dat doen... vroeger kreeg je daar karma punten voor, denk dat dat wel aanzette tot het schrijven van zulke artikels
 
Spijtig geen stemmen voor mij, ik hoop alleen dat iemand er iets heeft aan gehad, maar ik moet zelf toegeven dat dat van Johan wel zeer handig en goed was.
 
Rek uit TVDM? TVDM langste tijd gehad? Ach welnee, het word toch bekeken? Ben er al gewend dat er op sommige topics weinig word gereageerd.

Alle inzenders bedankt, het was weer de moeite waard om het te lezen, was ook een goed onderwerp.
 
Gefeliciteerd Heljen en Johanbuilder...

1e plaats Heljen stuur een mail naar barry@gorillawear.com en info@bodyenfitshop.nl

2e plaats Johanbuilder stuur een mail naar info@bodylab.nl

Verwijs in jullie mail naar dit topic.

Bedankt voor jullie bijdrage en veel plezier met jullie prijzen..
 
Dankje voor de leuke wedstrijd Tremendes. :thumbs:

En iedereen bedankt voor de stemmen. :D
En natuurlijk de boardsponsors voor deze acties. :D
 
Dankje voor de leuke wedstrijd Tremendes. :thumbs:

En iedereen bedankt voor de stemmen. :D
En natuurlijk de boardsponsors voor deze acties. :D

De winnaar uiteraard gefeliciteerd met de winst, en uiteraard het goede artikel. :thumbs:
 
Proficiat Heljen! :)
 
Gefeliciteerd jongens, jullie hebben het verdiend :clap:
 
Back
Naar boven