Fitness Seller

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - november 2010 (1 bezoeker)

Stem voor het beste artikel van de maand - november 2010


  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
Lees de artikels die hier gepost zijn: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/trainen-failure-weet-jij-hierover-258636/ stem voor wat jij het beste artikel van de maand vindt. De winnaar(s) hebben recht op de prijzen die vermeld staan in het topic.

Schrijvers deze maand:

Critmonster
Maxiamento
Heljen
Lorenzzz
rijkaart
harpep
Skinnie

Prijzen deze maand:

1ste plaats

Gorilla Wear waardebon 50,-
Body en fit waardebon 29,95

2e plaats

Bodylab waardebon 29,95


Succes aan de deelnemers!

Groet, Tremendes
 
moge de oudste winnen (en de knapste en gespierdste):)
 
Laat deze ecto maar winnen. :D

Dan kan hij een goede weight gainer kopen met de bon :D :meal::zuip:
 
Het is alweer zover.:D
 

I did it, heb vandaag iets gelezen en heb deze methode bij de borst - triceps vandaag uitgeprobeerd. Ging lekker, wel vermoeiend maar toch ging het lekker.:D

Daarbij houd ik er wel van als iets makkelijk is weg te lezen, soms is het meest simpele wat geschreven word ook meest doeltreffend, ik zei dus soms.;)

Mijn stem ging dit keer naar : skinnie.



 
Ik vind skinnie heel lief maar zijn artikel kan ik toch niet als beste beoordelen.
Helaas zal het beste artikel dit maal vermoedelijk niet de meeste stemmen krijgen als ik naar de poll kijk.
 
Menn, ik ga nog niet zo goed:( Heb 't echt nodig.. Helpt karma?:)
 
Laatst bewerkt:
ahahah lorenzz vind ut zielig voor je maar ehb al voor skinnie gestemd je kan maar 1 keer tog?
 
Helaas wel, nieuwe enquete starten?:)
 
Gefeliciteerd Skinnie en Harpep...

1e plaats Skinnie stuur een mail naar barry@gorillawear.com en info@bodyenfitshop.nl

2e plaats Harpep stuur een mail naar info@bodylab.nl

Verwijs in jullie mail naar dit topic.

Bedankt voor jullie bijdrage en veel plezier met jullie prijzen..

Note...Er zijn een paar klachten gekomen via pm, dat Skinnie zijn deelname niet regelementair zou zijn en hij veelal vriendjes stemmen heeft gekregen.

Skinnie heeft op de dag van sluiting zijn artikel gepost, de poll was nog niet aangemaakt dus er was imo geen reden om zijn artikel te weigeren.

Ik snap niet waar de gedachte vandaan komt dat het allemaal vriendjes stemmen zouden zijn, ik vond het zelf nl ook het beste stukje.
Wat kort..maar leuk en verfrissend vanuit ervaring geschreven, niet een 13 in een dozijn artikel...zoals veelal langskomt.

Vindt het jammer dat de paar klachten allemaal uit dezelfde hoek komen en dat deze leden, na research van mijn kant, familieleden van elkaar blijken te zijn.

"Toevallig" stemmen deze familieleden wel op elkaar, dus hoezo vriendjes stemmen?
Wat dit aangaat verwijt de pot de ketel.....

TVDM is gewoon een sectie, waar je een leuk artikeltje kunt schrijven over een onderwerp...niet meer en niet minder.
Daar is een prijsje aan verbonden, maar als er geprobeerd gaat worden via slinkse wijze deze prijzen toe te eigenen overweeg ik de prijsjes te schrappen.

Het moet namelijk wel leuk blijven.

Waarvan akte..
 
skinnie blij:)
 
Back
Naar boven