Fitness Seller

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - november 2010 (1 bezoeker)

Stem voor het beste artikel van de maand - november 2010


  • Totaal stemmers
    62

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd Skinnie en Harpep...

Waarvan akte..
Wel lijkt me dit een mooi moment om de regels omtrent deze enquête wat aan te scherpen.

Ik stel voor geen verwijzingen in de handtekening naar deze enquêtes toe te staan. Ik weet zeker dat veel stemmers via deze links naar dit topic zijn geleid en zo, zonder daadwerkelijk de artikelen te hebben gelezen, hun stem hebben uitgebracht. Dit brengt het niveau van dit soort topics wel in gevaar.
 
Wel lijkt me dit een mooi moment om de regels omtrent deze enquête wat aan te scherpen.

Ik stel voor geen verwijzingen in de handtekening naar deze enquêtes toe te staan. Ik weet zeker dat veel stemmers via deze links naar dit topic zijn geleid en zo, zonder daadwerkelijk de artikelen te hebben gelezen, hun stem hebben uitgebracht. Dit brengt het niveau van dit soort topics wel in gevaar.

Mwoah...ik weet niet, beetje reclame voor deze sectie vindt ik niet verkeerd.

En wie zou dat dan moeten gaan controleren? Ik ga een beetje de hele periode dat de poll loopt, de leden controleren op hun sig..

Stemmen door leden is nooit sluitend, aannamens als vriendjes die stemmen of sig's met verwijzing naar de poll en er dan vanuit gaan dat die stemmers de artikelen niet gelezen hebben, zul je altijd houden.

Als alleen moderators gaan stemmen op de artikelen bv, zal daar ook kritiek op zijn.

Kortom zoiets krijg je echt niet sluitend....ik was al geen fan om een prijs aan tvdm te verbinden, en dit helpt niet om het te willen handhaven iig.

Je werkt mee op dit forum omdat je het leuk vindt om mede leden te helpen met bv..trainingen, voedingsschema's en alle andere adviezen.

Iemand die al tig voedingsschema's heeft geschreven voor leden, krijgt tenslotte ook geen prijs.

Misschien zou weer hetzelfde moeten gelden voor tvdm...je doet mee omdat je het leuk vindt, niet meer en niet minder.
 
Lijkt me ook zo dat het nagenoeg onmogelijk is om te controleren. er zal altijd wel enige vorm van vriendjespolitiek zijn, dat kan je onmogelijk uitsluiten lijkt me, dat is met elke vorm van wedstrijd zo.

Ik vind het iig een zeer goed initiatief, heb mij dan ook maar een accountje aangemaakt.
 
Lijkt me ook zo dat het nagenoeg onmogelijk is om te controleren. er zal altijd wel enige vorm van vriendjespolitiek zijn, dat kan je onmogelijk uitsluiten lijkt me, dat is met elke vorm van wedstrijd zo.

Ik vind het iig een zeer goed initiatief, heb mij dan ook maar een accountje aangemaakt.

Gelukkig...dat is ook wel eens leuk om te horen, dank je wel.

Edit...ik lees net een stukje van je ingezonden artikel en dat ga ik zo op m'n gemak lezen.
Ziet er heel goed uit namelijk!
 
Back
Naar boven