AndroidHealthClinic

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - oktober 2010 (3 bezoekers)

Enquête Stem voor het beste artikel van de maand - oktober 2010


  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

de helft die nu nog stemt op daniel loopt gewoon te k*tten omdat ze de rest van de reacties hebben gelezen :roflol:
 
Leuke poll deze keer, is aardig spannend geweest.

Maar we hebben 2 winnaars!

Gefeliciteerd Daniel20 en Philosopher...

1e plaats Daniel20 stuur een mail naar barry@gorillawear.com en info@sportfood.nl

2e plaats Philosopher stuur een mail naar rvdzel@xxlnutrition.nl

Verwijs in jullie mail naar dit topic.

Bedankt voor jullie bijdrage en veel plezier met jullie prijzen..
 
Laatst bewerkt:
wat ging je doen als het gelijkspel was geweest? :D
 
winnaars gefeliciteerd.:)
 
Bedankt voor de uitslag, proficat aan de 2e plaats, en bijdragens van iedereen die mee heeft gedaan. Hoop dat vanaf nu de topic van de maand lekker gaat lopen, en we veel leerzame berichten kunnen maken samen.

Bedankt voor de stemmen iedereen, bedank voor de bijdragen (gorilla wear, sportfoods & XXL)
 
Bedankt voor de uitslag, proficat aan de 2e plaats, en bijdragens van iedereen die mee heeft gedaan. Hoop dat vanaf nu de topic van de maand lekker gaat lopen, en we veel leerzame berichten kunnen maken samen.

Bedankt voor de stemmen iedereen, bedank voor de bijdragen (gorilla wear, sportfoods & XXL)


En ben je blij dat het eindelijk voorbij is?:D
 
En ben je blij dat het eindelijk voorbij is?:D

Haha ja het was spannend, ben blij dat het voorbij is ;)
de negatieve karma stroomt al binnen.. heb schijnbaar ontrecht gewonnen :(


hihihihih :D
 
Hoe kan die philosofer al 10 stemmen hebben? Afgeraffeld stukje, waarbij in het begin commentaar geleverd word over niet vermelde bronnen van een andere inzender:rolleyes:

ace1990 heeft imo een zeer net stukje geschreven met duidelijke links en bronvermeldingen.

hehehe vriendjespolitiek!!!

Ja daar had ik al een vermoeden van, heb een pleurishekel aan vriendjespolitiek.:D


Heb dit topic verder niet gevolgd lees dit voor de eerste keer en moet zeggen erg jammer en daarnaast nergens op gebaseerde kritiek. Ik denk dat voor mensen met echt verstand van zaken het toch wel duidelijk was (ook al claim ik niet de waarheid te hebben was een oud stuk heden ten dagen zou ik het anders doen).
 
Heb dit topic verder niet gevolgd lees dit voor de eerste keer en moet zeggen erg jammer en daarnaast nergens op gebaseerde kritiek. Ik denk dat voor mensen met echt verstand van zaken het toch wel duidelijk was (ook al claim ik niet de waarheid te hebben was een oud stuk heden ten dagen zou ik het anders doen).

Natrappen nadat de wedstrijd gespeeld is?

Philosopher beter had je het meteen anders kunnen doen en tegen een beetje kritiek kan je toch wel?
 
Volgens mij leg ik uit waarom ik nu pas reageer. DBB is bijzaak kan hier niet elke minuut van de dag volgen hoe het gaat.

Natuurlijk kan ik daar tegen! Vind het ook niet erg als het terecht. Nja heb niet de intentie om artiekelen te schrijven en die hier te plaatsen voor die luttele 1 persoon die dat serieus leest vandaar dat ik een oud, al geplaatst artiekel poste wat ik jaren eerder als gepost had in een andere sectie.
 
Volgens mij leg ik uit waarom ik nu pas reageer. DBB is bijzaak kan hier niet elke minuut van de dag volgen hoe het gaat.

Natuurlijk kan ik daar tegen! Vind het ook niet erg als het terecht.

Nja heb niet de intentie om artiekelen te schrijven en die hier te plaatsen voor die luttele 1 persoon die dat serieus leest vandaar dat ik een oud, al geplaatst artiekel poste wat ik jaren eerder als gepost had in een andere sectie.

Ah jammer dat je zo reageert, je vind de kritiek niet terecht maar je hebt niet de intentie om artikelen te schrijven en die in dit topic te plaatsen voor die ene luttele persoon, en daarom maar een artikel posten die je jaren geleden ook al hebt gepost.

Je levert commentaar op Ace en vervolgens post jezelf een artikel van jaren geleden en dan is mijn kritiek niet terecht?
 
Ah jammer dat je zo reageert, je vind de kritiek niet terecht maar je hebt niet de intentie om artikelen te schrijven en die in dit topic te plaatsen voor die ene luttele persoon, en daarom maar een artikel posten die je jaren geleden ook al hebt gepost.

Je levert commentaar op Ace en vervolgens post jezelf een artikel van jaren geleden en dan is mijn kritiek niet terecht?

Zucht! No offense maar ergogenics is prima maar dat is citeren uit voorgekauwd materiaal iets waar je als academicus never nooit mee weg kunt komen. Niet dat we dat allemaal moeten zijn maar goed.

Anyhow laten we het ja/nee spelletje achterwege laten heeft geen zin jij jou mening ik de mijne all fine with me.
 
Zucht! No offense maar ergogenics is prima maar dat is citeren uit voorgekauwd materiaal iets waar je als academicus never nooit mee weg kunt komen. Niet dat we dat allemaal moeten zijn maar goed.

Anyhow laten we het ja/nee spelletje achterwege laten heeft geen zin jij jou mening ik de mijne all fine with me.


Sluit ik mij helemaal bij aan.
 
Back
Naar boven