AndroidHealthClinic

Enquete : Voeding-training-supplementatie en zelfbeeld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Iedereen, ik wou even dit bericht delen van een goede vriendin van die deel uitmaakt van een internationaal onderzoeksteam dat onderzoek verricht naar het effect van alle aspecten van onze levensstijl op het zelfbeeld. Ze heeft in het verleden al vaker belangrijk en grondbrekend onderzoek verricht in sport-gerelateerde sociologische en criminologische onderwerpen en zou het dan ook persoonlijk apprecieren als iedereen even 5 minuten de tijd nam om hun enquete in te vullen. Ik heb hem uiteraard ook al zelf ingevuld en het lijkt inderdaad te polsen naar issues die bij meerdere mensen wel van toepassing zijn. Gelieve mee te helpen een zo ruim en dus correct mogelijk beeld te scheppen waar ze verder onderzoek op kunnen baseren.

Heb dit ook in het supplementenforum gepost, maar ik weet dat veel mensen hier daar niet zo vaak komen, en dat terwijl hier toch vaak iets meer volk zit dat belang hecht aan een correcte wetenschappelijke basis. Een tweetal vragen polst ook naar gebruik van PED's, en zoals gesteld zou het zonde zijn als ze verder onderzoek moest baseren op een te kleine of niet representatieve poule aan mensen.

Dank bij voorbaat, van mij, van haar, haar team en de wetenschap. Hieronder staat haar bericht met link naar de enquete. Pm me gerust als je liever een PDF ontvangt om in te vullen en door te mailen.

Hallo,

Ik ben Katinka van de Ven en ben een onderzoekster aan de Universiteit van Kent en de Utrecht Universiteit. Ik ben deel van een team van onderzoekers die onderzoek doen naar de levensstijl en het lichaamsbeeld van mensen die sporten.

We zijn geïnteresseerd in (1) je training en voedingsgewoontes, (2) hoe jij je fitness doelen definieert en waar deze op zijn gebaseerd, (3), hoe jij je eigen lichaam ziet, en (4) naar je gebruik van en kennis over supplementen.

Het onderzoek bestaat uit een online vragenlijst. Als dit iets is wat je interesseert of als je iemand kent, dan zouden we het erg waarderen als jij deze 10 minuut durende vragenlijst zou willen invullen of doorsturen naar geïnteresseerde(de vragenlijst in het Engels). Dit is de link:

https://jfe.qualtrics.com/form/SV_0J98hAYuXvlPqhD

De resultaten van dit onderzoek worden gebruikt om ander onderzoek in dit gebied te informeren en stimuleren, en worden gepubliceerd in een wetenschappelijk tijdschrift. Alle informatie die wordt verzameld tijdens dit onderzoek is volledig vertrouwelijk. Uw antwoorden worden volledig anoniem verwerkt zodat u niet geïdentificeerd kunt worden in de rapporten die volgen uit dit onderzoek. Het geven van toestemming betekent niet dat je verplicht bent om de vragenlijst af te maken: u bent vrij om u ten alle tijden te stoppen zonder dat u daarvoor een reden geeft.

Als u enige vragen of opmerking neemt, neem dan contact op mij: kv54@kent.ac.uk

Hartelijk bedankt voor vrijmaken van uw tijd en om dit bericht te lezen. We hopen dat u deelneemt aan onze studie.

Katinka van de Ven, University of Kent, UK
Kyle Mulrooney, University of Kent, UK
Dr Ornella Corazza, University of Hertfordshire, UK
Prof Giuseppe Bersani, La Sapienza, Rome
Dr Zsolt Devetrovics, Eötvös Loránd University, Hungary
 
Laatst bewerkt:
URL klopt niet:

The URL is incorrect.
Please double check the URL and try again.
 
Done. Kom je terug naar DBB Big Cat? :D
 
Done (en kom aub weer posten :))
 
Veel slechte vragen en antwoord combinaties, irritant. Effe nalezen of het wel allemaal past is er niet bij, terwijl het professioneel onderzoek is.
 
Done.
En welkom terug op DBB!
 
Veel slechte vragen en antwoord combinaties, irritant. Effe nalezen of het wel allemaal past is er niet bij, terwijl het professioneel onderzoek is.

+1 Ik ben zelf een liefhebber van de Engelse taal dus kon er wel wat vormfoutjes uit vissen.
Veel vragen zijn ook incompleet of kortzichtig te noemen.

Of de vraag is volledig gericht op jezelf terwijl de vraag, in mijn geval, meer betrekking heeft tot andere en vice versa.

Daarnaast komt er ook een vraag voor over supplementen, althans, ik ging er van uit dat het over supplementen ging want dat valt er niet uit op te maken.

"If you have taken any of the above products, have you ever experienced any side effects?''

Zonder dat er ook maar enig product vermeld staat?

Beetje knuddig maar wel zo goed mogelijk ingevuld.
 
Ingevult! Verder sluit ik me aan bij de mening dat sommige vragen slecht zijn opgesteld of niet correct zijn neergeschreven. Niks enquete-brekends though :p
 
Done, leuke enquete :)
 
Zo slecht vond ik het toch niet hoor :p Kan natuurlijk niemand volledig over oordelen gezien we niet weten hoe de antwoorden verder verwerkt worden, maar het zijn mensen met enige ervaring, dus ik geef ze op dat vlak wel het voordeel van de twijfel ;)

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Daarnaast komt er ook een vraag voor over supplementen, althans, ik ging er van uit dat het over supplementen ging want dat valt er niet uit op te maken.

"If you have taken any of the above products, have you ever experienced any side effects?''

Zonder dat er ook maar enig product vermeld staat?

Kan het me niet herinneren, maar ook niet dat ik over zoiets gevallen ben. Sloeg het niet gewoon op de vraag ervoor dan ? :p
 
Kan het me niet herinneren, maar ook niet dat ik over zoiets gevallen ben. Sloeg het niet gewoon op de vraag ervoor dan ? :p

Twee keer de enquête gemaakt/nagelezen:p
 
Back
Naar boven