AndroidHealthClinic

Enquete: wel of geen anti-e's

Bezoekers in dit topic

In_Progress

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2003
Berichten
594
Waardering
0
Naar aanleiding van Big Cat zijn post's: Zou je in je volgende kuur wel anti-e nemen of niet?
 
yep i would.. voordelen wegen voor mij nog steeds zwaarder als de nadelen
 
ECLIPSE zei:
yep i would.. voordelen wegen voor mij nog steeds zwaarder als de nadelen

Wat zijn dan de voordelen ? Dan toon ik jou hoe die ook te verkrijgen zijn zonder de nadelen ...
 
Nee en niet alleen naar aanleiding van BC's posts, hoewel deze voor mij wel bevestigen dat het beter is om ze niet te gebruiken. Liever tijdelijk een dikke kop (wat je bovendien zelf ook nog redelijk in eigen hand hebt) dan op de lange termijn een verhoogde kans op gyno.
 
hoe het er nu naar uit ziet zou ik ze nog wel nemen hoor.... kom super bij en toch geen dikke vocht kop...
 
Big Cat zei:
Wat zijn dan de voordelen ? Dan toon ik jou hoe die ook te verkrijgen zijn zonder de nadelen ...

het vermijden van hoge bloeddruk, overtollig vocht vasthouden, mogelijk acne
 
Heb ze tot nu toe gelukkig nog niet gebruikt. Wilde niet meteen naar anti-e's grijpen als het niet direct nodig zou wezen.

Na BC's posts van de laatste dagen ben ik iig van mening geworden dat het middel hier het doel niet heiligt en dat er naar andere alternatieven gezocht zal moeten worden om vocht te bestrijden.
 
wil iemand misschien voor mij in een paar duidelijke zinnen uitleggen waarom het gebruik van anti-e's niet aan te raden is aangezien ik het best moeilijk te begrijpen vind ik.
 
ik gebruikte bij men kuur test/deca 50mg proviron per dag; dit hielp voor GEEN METER! ik voelde ook wat jeuk soms en ik kreeg wat puffy nips.
wat moet ik dan doen om dit tegen te gaan? kzou het echt graag willen weten want ik ga binnekort een 12 weekse kuur met sus en boldenon doen en ik wil geen risicos lopen!!!
 
Je wordt door gebruik van anti-e's gevoeliger voor estrogenen wat ervoor zorgt dat je het eigenlijk altijd zal moeten gebruik daarna. :)
 
MrJ zei:
Je wordt door gebruik van anti-e's gevoeliger voor estrogenen wat ervoor zorgt dat je het eigenlijk altijd zal moeten gebruik daarna. :)

maar wat bedoel je erna??? tijdens je off-periode??? dus gewoon de hele periode buiten het kuren om?
 
jaja dat kan goed zijn, maar wat is dan eigenlijk het beste, zal ik gewoon naar 75mg proviron gaan of zal ik toch liquidex bijnemen?
 
Latin spirit zei:
maar wat bedoel je erna??? tijdens je off-periode??? dus gewoon de hele periode buiten het kuren om?

BC dulde in een van zn vorige posts dat je ze dan min. tot 7 wkn na je kuur moet nemen ivm rebound van je oestrogeenniveau, en bij volgende kuren kan je ze er niet meer uit laten.... ;)
 
Latin spirit zei:
maar wat bedoel je erna??? tijdens je off-periode??? dus gewoon de hele periode buiten het kuren om?

Tijdens je off periode en verder. Upregulatie heeft dan plaatsgevonden en is slechts met moeite weer af te bouwen.
 
G21 zei:
BC dulde in een van zn vorige posts dat je ze dan min. tot 7 wkn na je kuur moet nemen ivm rebound van je oestrogeenniveau, en bij volgende kuren kan je ze er niet meer uit laten.... ;)

oke duidelijk dank je :) maar ik zie het probleem dan niet zo.

je nakuur wordt eigenlijk ipv vier weken, zeven weken, zij het in lagere hoeveelheden, toch?

en bij volgende kuren is het toch geen probleem want elke kuur met aromatiserende middelen zou imo moeten bestaan uit een anti e.

conclusie, kuur drie weken langer na, bijvoorbeeld met femara en probleem is opgelost of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
 
dat is waarschijnlijk de oplossing voor de mensen onder ons die verscheidene keren met anti-e's hebben gekuurd!
 
dan zou ik denken dan maar drie weken langer nakuren hoor, maar dan heb je dus geen last van sides. want hoe wil je anders de sides oplossen? je kan moeilijk zeggen ik laat het allemaal maar groeien ;)
 
Latin spirit zei:
dan zou ik denken dan maar drie weken langer nakuren hoor, maar dan heb je dus geen last van sides. want hoe wil je anders de sides oplossen? je kan moeilijk zeggen ik laat het allemaal maar groeien ;)

Je kan toch gewoon beter voorkomen (indien dat nog het geval is) dan aan symptoom bestreiding doen.

Er zijn dus alternatieven, en daar had BC zich ook al over uitgelaten. Hoe makkelijk deze toe te passen zijn voor ons, niet wedstrijdatleten, is een 2e.
 
ik denk dat het te ver gaat om diuretica te gebruiken teneinde vocht tegen te gaan, want dat is imo pas symptonen oplossen ipv voorkomen.....
 
Maar anti-e's zijn dus ook geen goede oplossing kennelijk. :)
 
Back
Naar boven