XXL Nutrition

Ephedra Super Cap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jurjur

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
76
Waardering
0
mijn laatste adresje verkoopt het niet meer, iemand die weet waar het nog wel te krijgen is???
 
Deze?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Die is toch efedrine vrij niet?
 
ja die bedoel ik dus niet, daar struikel je over haha, bedoel de echte versie met 850 mg.
 
Zo, dat zou ik ook wel eens willen weten. 850 mg is aardig wat toch?
 
ja man die originele is de shit.. ! :D zou ik ook nog wel een keer een beschuitje mee willen eten..
 
Hier verkopen ze het nog wel volgens mij. Iemand ervaring met deze site?
 
stack 2 500mg ephedra sinica/mahuang 100caps zitten erin.....
 
goed bezig roland :thumb:
 
Roland2 zei:


Volgens mij zijn dit juist niet de goede. Deze zijn zonder efedrine en we zoeken met. Of ik moet iets gemist hebben op deze site...

Edit: Excuses, ik zie dat er inderdaad producen worden verkocht waar ephedrine in zit. Mijn fout.
 
Laatst bewerkt:
Vrienden,

Ik heb een paar sites gevonden waar ze die super caps (850 mg eph) nog verkopen, maar ze verschepen die shit niet naar Nederland. Klote, want die bedrijven zitten gewoon in Nederland.

Als iemand hier een oplossing voor heeft....
 
sorry, was even mijn post vergeten omdat ik alweer voorzien was....haha.
Viavia had iemand hier nog een potje staan.

Klopt, meerdere shops bieden het nog aan in Nederland maar als je wil bestellen kan dat niet in Nederland. Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft of weet waar je stiekem toch kan bestellen, misschien dmv een belletje naar de betreffende shop??
 
Mischien langs gaan bij zo'n bedrijfje?
 
voor als er nog intresse is, Ik weet dat het een oud topic is
ik kan er nogsteeds aankomen bij de kruidentuin in nijmegen :D
 
erwinrt zei:
voor als er nog intresse is, Ik weet dat het een oud topic is
ik kan er nogsteeds aankomen bij de kruidentuin in nijmegen :D

Wat is de prijs?
Ik weet ook nog een winkel waar burners met ma hung onder de toonbank verkopen (oude batch waarschijnlijk van voor de ban). Echter toen ik naar de houdbaarheidsdatum vroeg wist die van nix, want de batchnummer etc zijn weggekrast. lekker, overdatum supps. In Duitsland kun je die spullen ook nog bestellen, alleen wel absurd duur. Natuurlijk gebruik maken van de schaarste. 60e voor een potje......
 
€50,- per potje weet alleen niet wat de prijs was toen ze nog legaal waren.
 
Ik heb hier nog 9 zakjes liggen met elk 4 x 850 mg, 36 tabs in totaal dus. Doe er verder niks meer mee.
 
Heren, mag ik vragen wat de effecten van Ephedra bij jullie zijn,
en op welke termijn?
Ik heb dat spul(Stacker 2) voor de ban gebruikt en merkte alleen dat ik hartkloppingen had en slecht kon slapen. Na drie weken gebruik ben ik ook mee gestopt. Geen een gram gewicht eraf, niks!! Ik heb nog een ongeopend pot staan en zit te twijfelen of ik het nu weer ga proberen of het gewoon weggooi?!
 
lotusbloem zei:
Heren, mag ik vragen wat de effecten van Ephedra bij jullie zijn,
en op welke termijn?
Ik heb dat spul(Stacker 2) voor de ban gebruikt en merkte alleen dat ik hartkloppingen had en slecht kon slapen. Na drie weken gebruik ben ik ook mee gestopt. Geen een gram gewicht eraf, niks!! Ik heb nog een ongeopend pot staan en zit te twijfelen of ik het nu weer ga proberen of het gewoon weggooi?!

Hartkloppingingen, trillende handen (ook door caffeine), onrustig, dorst, warmer en VEEELLLL energieker. Remt ook honger
 
jurjur zei:
mijn laatste adresje verkoopt het niet meer, iemand die weet waar het nog wel te krijgen is???

ga even bij een smartshop langs, let als ze hebben dan wel op de datum.
 
Back
Naar boven