AndroidHealthClinic

Ephedrine HCL van Kaizen - Centurysupplements.com

Bezoekers in dit topic

Rhinoceros

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
6 jan 2013
Berichten
398
Waardering
17
Product(en): Ephedrine HCL by Kaizen (8mg per tablet) & [Link niet meer beschikbaar] (200mg per tablet)
Over de aankoop van deze producten verwijs ik naar dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/efedrine-bestellen-uk-275051/

Disclaimer: Ik heb geen enkele commerciële band/relatie met eender welk product, merk of (web)shop, daarom wil ik er graag op wijzen dat dit logboek volledig onafhankelijk en subjectief is. Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen en meningen.

Mijn eerder gebruikte ‘fat burners’: Animal Cuts van Universal Nutrition, Ripped van Body&Fitshop, Cafeïne en Groene thee extract.

Huidige lichaamsbouw: 1m84, 74kg, +- 10% BF

Sport / training: 6 dagen per week KT (en eventueel cardio)

Voeding, Dieet: Omdat ik nu aan in een cutting fase doe ik aan Intermittent Fasting, om specifiek te zijn de lean gains variant waarbij ik een eating window heb van 13u tot 21u. Verder informatie over dit onderwerp kan je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/intermittent-fasting-118433/

Metingen: Ik zal mijn gewicht en BF geregeld bijhouden. Verder zal ik ook mijn hartslag meten met de Heart Rate Pro app van Runtastic.

Doel van het gebruik: Het verlagen van het BF% naar ongeveer 6 – 7%

Opmerkingen: Graag zie ik dit logboek als een two-way communicatiemiddel, dus lees ik graag jullie meningen, bevindingen, tips en andere gerelateerde posts. :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag 1 (27 feb) – 3 inname momenten met 1 tab EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 1 tab EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 1 tab EPH en 1 tab C.
13:00 1 tab EPH en 1 tab C

Het hongergevoel werd goed onderdrukt. Een beetje meer zweet onder de oksels en ik voelde me wat warmer dan normaal. Geen zenuwachtigheid, wel een beetje trillen. Hartslag was gedurende de hele tijd normaal (gemiddeld 70, exclusief training)

Dag 2 (28 feb) – 3 inname momenten met 2 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 2 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 2 tabs EPH en 1 tab C.
11:00 Fasted training
12:30 Eerste maaltijd
13:00 2 tabs EPH en 1 tab C

De dosering EPH dus verhoogd, zelfde effecten als gisteren. Hartslag was nu gemiddeld 80, dus 10 meer dan gisteren. Ik voel me gewoon goed, tijdens de training heel alert (focus) en kon goed aan mijn studie werken in de ochtend. Ik zal mijn dosering morgen met 1 tab EPH verhogen zodat ik op 3 maal 24mg kom. Verhouding EPH:C is 1:10, dus dat zit ongeveer goed met 1 tab C van 200mg.

Dag 3 (1 maart) – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C
13:30 Fasted training
14:30 Eerste maaltijd

De effecten die ik de vorige twee dagen had zijn dezelfde gebleven, alleen dan versterkt. Erg hoge concentratie en focus, helemaal geen honger en iets meer zweten onder de oksels. Hartslag was dezelfde als dag 2, gemiddeld 80. Ik had een drukke ochtend/voormiddag en had toen licht hoofdpijn gekregen, was ook een beetje duizelig. Ik denk eerder dat het was omdat ik zoveel zaken aan het doen was en niet gegeten had, maar ik noteer het toch. Door omstandigheden pas laat kunnen gaan trainen, maar ik voelde me erg sterk en helemaal niet moe, ook al had ik lang niets gegeten.

Dag 4 (2 maart) – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C

Zelfde routine als Dag 3, ik begin minder effecten te voelen. Ik ben wel wakker, heb energie, maar het wordt toch minder. Eetlust wordt minder onderdrukt. Gemiddelde hartslag is ook gedaald.

Dag 5 (3 maart) – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C

Vandaag voelde ik bijna niets. Toen ik mijn 07:00 dosering nam ging ik weer naar bed en kon makkelijk tot 08:00 slapen. Rest van de dag voelde aan alsof ik helemaal niets genomen had. Zou ik de dosering verhogen? Of wat zou ik anders moeten doen?

Dag 6 (4 maart) – Rust, geen EPH of C
Dag 7 (5 maart) – Rust, geen EPH of C

Dag 8, 9, 10 – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C

Dag 8 was dus net na 2 dagen rust. Achteraf gezien, qua gevoel, waren die rustdagen niet nodig. Integendeel zelfs, want op die rustdagen had ik véél meer honger en heb dan ook meer gegeten dan gewoonlijk .. Verder zijn deze dagen allemaal hetzelfde geweest: ik ben goed wakker, ik heb heel weinig honger (pas na de laatste dosering is uitgewerkt), ik slaap goed 's avonds, ik ben niet zenuwachtig/nerveus en hartslag is normaal gebleven.

Het is moeilijk in te schatten of er al echte gewenning is aangezien het wel nog effect heeft. Ik merk lichamelijk geen grote effecten zoals overdreven zenuwachtig of erg veel zweten, maar eerder een goede onderdrukking van het hongergevoel en een algemene alertheid. Voor mij zijn dit al redenen om opnieuw te bestellen en dat heb ik ook gisterenavond gedaan, bij GorillaJack.com. Ik hou jullie op de hoogte van deze bestelling.
 
Waarom kies je ervoor om de 3 doseringen zo vlak achter elkaar te nemen? Je zal hier vast over nagedacht hebben en ben benieuwd naar je idee hierover.
 
Waarom kies je ervoor om de 3 doseringen zo vlak achter elkaar te nemen?

Ik heb voor deze interval van 3 uur gekozen omdat ik sowieso 3 doseringen per dag ging nemen en ik wou deze zo ver mogelijk van de namiddag/avond verspreiden om zo mijn nachtrust niet te beïnvloeden. Toen ik Animal Cuts nam (dat waren 2 doseringen per dag), werd het ook aangeraden om deze 's morgens bij het opstaan te nemen op een nuchtere maag. Zo kwam ik uit bij 7u, 10u en 13u. Het is mijn eerste dag en tot nu toe voelt deze interval wel goed.

Andere bevindingen/meningen zijn uiteraard welkom.
 
Dosering veel te laag, zelfs voor beetje te wennen aan het goedje.
3x32mg + 1:10 ratio caff oftewel 320+- mg caff bij 4 tabs efedrine 3 maal daags.
 
Ik hou je log in de gaten, ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Vraag me alleen af of de Heart Rate Pro app van Runtastic net zo goed werkt of accuraat is als een echte hartslagmeter waarbij je de meter om je borst moet doen...
 
Dosering veel te laag, zelfs voor beetje te wennen aan het goedje.
3x32mg + 1:10 ratio caff oftewel 320+- mg caff bij 4 tabs efedrine 3 maal daags.

Het is vandaag mijn eerste keer, daarom wou ik zeker geen risico nemen. Ik heb mijn laatste dosering bijna 4u geleden gehad en ik kan inderdaad zeggen dat er geen 'heftige' effecten waren.

Morgen zal ik 2 EPH tabs nemen per dosering, met 1 cafeïne tab. Dan kom ik op totaal 48mg EPH en 600mg cafeïne op 1 dag.

07:00 2 x EPH 8mg tabs en 1 x cafeïne 200mg tab
10:00 2 x EPH 8mg tabs en 1 x cafeïne 200mg tab
13:00 2 x EPH 8mg tabs en 1 x cafeïne 200mg tab

UPDATE: De meeste online bronnen vermelden een maximale dosering van 100mg EPH per dag. Ik probeer dus op Dag 2 de doseringen hierboven beschreven en eventueel Dag 3 te verhogen naar 3 EPH tabs per dosering.

Vraag me alleen af of de Heart Rate Pro app van Runtastic net zo goed werkt of accuraat is als een echte hartslagmeter waarbij je de meter om je borst moet doen...

Waarschijnlijk niet, maar het is wel een indicatie en ik zal er dus wel mee kunnen zien of er een verandering optreed. Hoe 'precies' die verandering is, laat ik dan even in het midden.
 
Laatst bewerkt:
ik ben vandaag begonnen.
zoals gezegd; 4x per dag 8mg eph en 100mg caff.

merk er niet zo super veel van, had wel het idee dat ik een hoop energie had en totaal geen honger.
ben er erg blij mee, want normaal kan ik niet zo goed tegen stimulerende goedjes.
dus als dit een weekje lekker gaat dan ga ik de dosis is omhoog gooien.
verder wel super blij dat ik geen honger heb, want dit is in de cut altijd mijn grootste probleem; chronische honger.
 
ik ben vandaag begonnen.
zoals gezegd; 4x per dag 8mg eph en 100mg caff.

merk er niet zo super veel van, had wel het idee dat ik een hoop energie had en totaal geen honger.
ben er erg blij mee, want normaal kan ik niet zo goed tegen stimulerende goedjes.
dus als dit een weekje lekker gaat dan ga ik de dosis is omhoog gooien.
verder wel super blij dat ik geen honger heb, want dit is in de cut altijd mijn grootste probleem; chronische honger.

Geen week mee wachten, gewoon morgen al verhogen. Ik hou ook niet van onnodige risico's nemen, maar hier kan het gewoon. Lees even mijn bevindingen van dag 2 hierboven.
 
Je hebt het gevoel wel dat het 8mg/tab is en niet ondergedoseerd?
 
Je hebt het gevoel wel dat het 8mg/tab is en niet ondergedoseerd?

Ik begrijp je vraag niet?
Ik weet dat het 8mg per tab is en ik weet ook dat dat een onderdosering is. Omdat ik nieuw ben met EPH, wou ik gewoon voorzichtig zijn op dag 1. Vandaag op dag 2 verdubbelt en morgen neem ik idd 3 tabs per dosering.
 
Ik begrijp je vraag niet?
Ik weet dat het 8mg per tab is en ik weet ook dat dat een onderdosering is. Omdat ik nieuw ben met EPH, wou ik gewoon voorzichtig zijn op dag 1. Vandaag op dag 2 verdubbelt en morgen neem ik idd 3 tabs per dosering.

Ik ben ook steeds voorzichtig, opbouwen is daarom een slimme keuze! Maar ik zou het jammer vinden dat er geen 8 mg in een tab zit zoals ze beweren, heb al vaak fake gehad :o
 
Ik ben ook steeds voorzichtig, opbouwen is daarom een slimme keuze! Maar ik zou het jammer vinden dat er geen 8 mg in een tab zit zoals ze beweren, heb al vaak fake gehad :o

Op de site van Centurysupplements.com en de bronnen die Kaizen vermelden, staat toch aangegeven dat het enige ingrediënt in een tab 100% Ephedrine Hydrochloride is. Ik denk dat ik het wel zal merken morgen of het fake is of niet, aangezien ik de EPH dosering verhoog, maar de cafeïne hetzelfde houdt als de vorige dagen. Dus dat de effecten die ik tot nu toe had niet van de cafeïne komen, maar de eetlust remmen doet cafeïne bij mij sowieso niet. Ik ga er vanuit dat het 'the real deal' is.
 
Ik ga het volgen, heel benieuwd naar het effect op langer termijn!
 
Dag 3 (1 maart) – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C
13:30 Fasted training
14:30 Eerste maaltijd

De effecten die ik de vorige twee dagen had zijn dezelfde gebleven, alleen dan versterkt. Erg hoge concentratie en focus, helemaal geen honger en iets meer zweten onder de oksels. Hartslag was dezelfde als dag 2, gemiddeld 80. Ik had een drukke ochtend/voormiddag en had toen licht hoofdpijn gekregen, was ook een beetje duizelig. Ik denk eerder dat het was omdat ik zoveel zaken aan het doen was en niet gegeten had, maar ik noteer het toch. Door omstandigheden pas laat kunnen gaan trainen, maar ik voelde me erg sterk en helemaal niet moe, ook al had ik lang niets gegeten.
 
Dag 4 en Dag 5 toegevoegd. Helaas voelde ik vandaag eigenlijk niets van de EPH en C .. Wat raden jullie aan? Verhogen? Anders doseren?

Ik heb die kaizen hcl van centurysupplements.. Neem nu 3x per dag 24mg +200mg caffeine.. Maar moet eerlijk bekennen dat ik er niet heel veel van merk? Als ik af en toe hier de Side effects van sommige lui hoor dan vraag ik me af of ik iets fout doe? Of dat ik er minder gevoelig voor ben? Of dat het spul nie goed is? Ik neem de laatste dosis om 6uur savonds en kan gewoon normaal slapen.. En merk niet echt een energieboost of lichaamstemperatuur stijging..

Iemand anders andere ervaring met dit spul?

Ik zie net op een van de pagina's in het Efedrine topic (link) dat nog iemand dezelfde doseringen gebruikt met hetzelfde product en ook niets merkt .. Zijn de tabletten van Kaizen toch niet echt?

Omdat ik bij een aantal online bronnen gelezen heb dat ze (onafhankelijk) aanbevelen om na 5 dagen rust te nemen, zal ik dat nu ook doen. 2 dagen geen EPH of C en daarna zal ik weer de stack nemen.
 
Laatst bewerkt:
Dag 6 (4 maart) – Rust, geen EPH of C

Heel de dag al moe. Vaak moeten geeuwen in de ochtend en mijn ogen bleven moeilijk open. Ik heb aan mijn studie gewerkt, concentratie was dan ook maar van korte duur. Ik ga zo trainen, kijken wat dat met me doet. Ook al was vandaag niet erg productief, ik ben blij om even mijn lichaam rust te geven van stimulerende middelen.
 
ik heb zoals je weet dezelfde pilletjes, maar merk het toch wel hoor.
het is niet dat ik de hele dag aan het stuiteren ben o.i.d. maar merk wel dat ik iets meer energie heb en totaal geen honger.
helemaal als ik vroeg op moet (06:00) en maar kort heb geslapen (6 uurtjes) dan merk ik wel dat ik meer energie heb als dat ik voorheen had zonder de eph en caff.
verder sla ik nu de 2 dagen rust even over, omdat ik het makkelijk vind dit op zat/zon te doen en ben afgelopen donderdag begonnen.

ik neem nu 16mg eph + 200 caff, 3 of 4x per dag. 3x op een rustdag en 4x op een trainingsdag.
 
ik heb zoals je weet dezelfde pilletjes, maar merk het toch wel hoor.
het is niet dat ik de hele dag aan het stuiteren ben o.i.d. maar merk wel dat ik iets meer energie heb en totaal geen honger.
helemaal als ik vroeg op moet (06:00) en maar kort heb geslapen (6 uurtjes) dan merk ik wel dat ik meer energie heb als dat ik voorheen had zonder de eph en caff.
verder sla ik nu de 2 dagen rust even over, omdat ik het makkelijk vind dit op zat/zon te doen en ben afgelopen donderdag begonnen.

ik neem nu 16mg eph + 200 caff, 3 of 4x per dag. 3x op een rustdag en 4x op een trainingsdag.

Bedankt voor je reactie.
Je hebt zeker gelijk, het werkt inderdaad om de honger te stillen en je wakker te houden. Voor mij is het een beetje de vraag of het niet enkel de cafeïne is .. En zouden de effecten niet 'heftiger' moeten zijn als ik 3 maal 24mg EPH per dag neem, samen met 3 maal 200mg C? Zoals ik hierboven al vermeld, geen EPH en geen C is wel een groot verschil!
 
Hey Rhinoceros, even een heel andere vraag maar heb jij toevallig een idee hoe het zit met de werking van pseudo-efedrine? Is deze even sterk of mss minder sterk dan deze van efedrine hcl?
 
Hey Rhinoceros, even een heel andere vraag maar heb jij toevallig een idee hoe het zit met de werking van pseudo-efedrine? Is deze even sterk of mss minder sterk dan deze van efedrine hcl?

Helaas, dit is mijn eerste ervaring met ephedrine. Ik lees wel dat er mensen zijn die de verschillende soorten ephedrine met elkaar verwarren, maar toch de dosering aanhouden die voor 100% EPH zou moeten worden toegepast, zodat er een onderdosering ontstaat.
 
Back
Naar boven