MuscleMeat

Ephedrine HCL van Kaizen - Centurysupplements.com

Bezoekers in dit topic

Update zou leuk zijn. Ben gisteren ook begonnen. Zal over weekje laten weten of het iets heeft opgeleverd.

*Update, de EC stack nu een weekje gedraaid en ben wel erg verrast. Het is met supps altijd maar afwachten wat het doet, merk dat ik voor veel zaken ongevoelig ben. Heb nu een weekje elke dag 48mg E, 1200mg C en 1200 mg green tea extract gedraaid en ben een ruime 1,5 kilo kwijt. Kon het in spiegel goed zien en de weegschaal heeft het alleen maar bevestigd. Superlaag in VP zit ik niet, denk ik 16-17% maar toch wel lekker zo :)

Merk ook dat ik iets meer zweet en iets meer dorst heb, zeker het 1e uur na inname. Voor de rest soms ietwat gejaagd gevoel. Een energiebooster is het niet echt voor mij, hongeronderdrukker helaas ook niet. Handig om te vermelden dat ik een goed cut schema draai met max 500 onder onderhoud met voldoende eiwitten en vetten. Ook 3-4x in de week ruime 10 minuten HIIT cardio.

Ga er gewoon mee door, zie wel waar het me brengt.

Neem je de 48mg E, 1200mg C en 1200 mg green tea extract allen te samen in of verspreid over de dag?
 
Neem je de 48mg E, 1200mg C en 1200 mg green tea extract allen te samen in of verspreid over de dag?

Is verdeeld over 3 gelijke doseringen waarbij de eerste net na opstaan is en daarna 3 tot 4 uur uit elkaar. Mocht ik wat vast gaan lopen dan neem ik er misschien nog 1 of 2 per dag bij. Zodat ik rond de 60mg kom, wat volgens velen de ideale dosis zou zijn.

Zweet nu weer iets minder maar heb weer meer dorst.
 
Is verdeeld over 3 gelijke doseringen waarbij de eerste net na opstaan is en daarna 3 tot 4 uur uit elkaar. Mocht ik wat vast gaan lopen dan neem ik er misschien nog 1 of 2 per dag bij. Zodat ik rond de 60mg kom, wat volgens velen de ideale dosis zou zijn.

Zweet nu weer iets minder maar heb weer meer dorst.

Hoe staat het nu met je vorderingen? Ben je tevreden met hoe het gaat en het resultaat?
 
Hoe staat het nu met je vorderingen? Ben je tevreden met hoe het gaat en het resultaat?

Moeilijk te zeggen, ik neig ernaar om nee te zeggen. Ik was na week 2 zwaarder geworden, maar was zeker op m'n buik weer iets droger geworden. Afgelopen weekend na week 3 niet gewogen dus aanstaand weekend maar weer doen. Aan de andere vind ik dat de spiegel je nooit voor de gek zal houden en dus leidend moet zijn.

Met ingang van vorige week naar 64mg gegaan. Gisteren opnieuw besteld zodat ik er een mooie cyclus van kan maken en een goed oordeel kan vellen.
 
Heb je ook weer gelijk in, maar hou ons op de hoogte :)

Hoe heb je het verder met je maaltijden (ontbijt, lunch en avondeten) ingepland? Neem je ze ervoor (nuchtere maag) of na het eten bv? Ikzelf kreeg bij het innemen op een nuchtere maag soms wat maagzuur of gassen overlast, is niet echt fijn om te trainen dan.
 
Tja, was van de week weer een klap lichter op de schaal en zie op m'n rug en quads al iets meer definitie.

Ik neem de eerste dosering, 24mg E, 200mg C en 400mg green tea op lege maag. Ik voel van de stack helemaal niets maar zo te zien werkt het wel! Ik ga door tot de zomer en trek dan een definitieve conclusie.
 
Back
Naar boven