MuscleMeat

ephedrine HCL waar ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
waar kan ik ephedrine hydrochloride kopen ?
 
Kan je in nl niet in de winkel halen. Is niet legaal, weet trouwens niet hoe het zit in belgie. ;)
 
in belgië is zelfs ephedra illegaal ;)

laat staan ephedrine.. :(
 
ik ben ook opzoek... is niet makkelijk te vinden. heb wel een webshop in europa gevonden, maar die was weer erg duur. importeren vanuit de US is nie slim aangezien het bij de duane aangehouden zal worden.
 
caporegime zei:
ik ben ook opzoek... is niet makkelijk te vinden. heb wel een webshop in europa gevonden, maar die was weer erg duur. importeren vanuit de US is nie slim aangezien het bij de duane aangehouden zal worden.

welke website heb je gevonden ?

Btw, de eerste vetverbrander die ik gebruikte was San Pyroclen.. Da was mijn eerste keer dat ik een eca gebruikte, man dat was echt zwaar goed. Ik had deze conditie bereikt met pyroclen :

http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?s=&postid=211564


Het bevatte toen Sido Cordifolia (pseudoephedrine, L-NOR, D-NOR) caffeine en aspirine. Nu bevat het guarana extract..LOL.
 
Pas EfedrineHCl en YohimbineHCl uit USA late komen. Geen enkel probleem en `t was er zo.
En van de EHCl heb ik, in tegenstelling tot van E-alkaloiden, nagenoeg geen bijwerkingen.
 
Martinus zei:
Pas EfedrineHCl en YohimbineHCl uit USA late komen. Geen enkel probleem en `t was er zo.
En van de EHCl heb ik, in tegenstelling tot van E-alkaloiden, nagenoeg geen bijwerkingen.

yohimbine HCI kan ik hier gewoon in de apotheek kopen. Was dat maar zo voor eph. hci.
 
Ik heb bij bb.com een ECA besteld die gewoon Ephedrine bevat
 
Ephedra is in Turkije te koop bij de gezellige apotheek, 24 tabs voor 50 eurocent. Ook deze komen dbc´s kant op hehe
 
Nrg boost van m-double you bestaat uit ephedra.

Het schijnt zo te zijn dat als je ephedrine cobineerd met caffeine en asperine dat je helemaal een turbo vetverbrander hebt, aleen wel oppassen met een zwak hart.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Efidrine level gewoon te koop in spanje bij de Farmacia. in doosjes van 24 stuks a 50 mg voor E 1,47.
 
Back
Naar boven