AndroidHealthClinic

ephedrine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el-terrible

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
416
Waardering
0
Ik weet niet of het hier nog hoort
bon eerst mijn eerste vraag
maar moet ephedrine(30 mg) altijd genomen worden met caffeine en aspirine?
want iemand wilt er mij 1000 verkopen (ephedrine) met caffeine poeder en 1000 asprines aan de prijs van 200 euro
Nu mijn tweede vraag
Is dit een goede prijs?
 
koop je shit alleen als je verstand ervan hebt en als je goed ben ingelicht!
 
moet niet, maar efidrine en caffeine versterken elkaar... aspirine helpt alleen als je erg dik bent geloof ik en kan verder wel weggelaten worden.

caffeine-poeder ken ik niet, ik ken het alleen in tablet-vorm. (en afgezien daarvan weet ik niet of poedertjes van een onbekende kopen verstandig is, dus wees voorzichtig)
 
Bij 1fast400 kun je 48 tabs ephedrine van 25 mg/stuk kopen voor 10 dollar. 400 gram caffeine poeder kost daar 13 dollar.
 
dank u voor de goede raad
ik ben niet echt dik ik heb gewoon nog een beetje vet aan mijn buik dat ik niet kwijt geraak
 
Rob G zei:
Bij 1fast400 kun je 48 tabs ephedrine van 25 mg/stuk kopen voor 10 dollar. 400 gram caffeine poeder kost daar 13 dollar.

en wordt dat doorgelaten door de douane ? (of was dat alleen een prijsvergelijking)
 
wazzup zei:
en wordt dat doorgelaten door de douane ? (of was dat alleen een prijsvergelijking)
Ligt eraan, als je geluk hebt wel, als je pech hebt niet. Ze doen gewoon steekproeven bij de douane. Ik heb zelf 2 keer bij 1fast400 besteld, nooit is er iets opengemaakt, heb wel nooit iets besteld dat hier illegaal is ofzo.
 
ephedrine is in belgië wel legaal dus moet wel lukken...


maar el terrible, als hem u 1000 stuk wilt verkopen, van ephedrine en aspirine en caff poeder voor 200 euro, dan issem u gewoon dik in't zak aan't zetten...

zegt gij mij is hoe gij in godsnaam dat allemaal gaat gaan gebruiken?? laat staan stockeren. als't maar wat vet is, zou'k gewoon verder cutten, en tegen die vent zeggen dattem zijn 1000 pillen in zijn gat kan steken. ge hebt ze ten eerste ni nodig, en ten tweede zoveel gade nooit ofte nimmer opkrijgen, dus is't zeker geld verloren
 
Is ephedrine in België legaal ja? Relaxed, binnenkort een ff heen rijden dan om een flinke lading in te slaan!

@Wazzup: was idd prijsvergelijking.
 
Rob G zei:
Is ephedrine in België legaal ja? Relaxed, binnenkort een ff heen rijden dan om een flinke lading in te slaan!

@Wazzup: was idd prijsvergelijking.

Naar apotheker, €3 voor 20 tabs van 30mg :)
 
ja je hebt gelijk deejay_spike !
 
Back
Naar boven