AndroidHealthClinic

Epic Balls of STEEL . (2 alpha russische ventjes beklimmen de shanghai toren)

Bezoekers in dit topic

Ik heb al de neiging om te springen als ik op de vierde etage van een flat sta :roflol:

Respect voor zoveel durf, alleen denk ik dat het maar beter is dat de meeste mensen die durf niet hebben.
 
Ik heb al de neiging om te springen als ik op de vierde etage van een flat sta :roflol:
Respect voor zoveel durf, alleen denk ik dat het maar beter is dat de meeste mensen die durf niet hebben.


1346839458-auto-dafuq-dafuq-did-i-just-read-200165.jpg
 
Dafuq, ik werd gewoon misselijk van de klim en dan alleen maar kijkend vanaf mijn luie stoel...
 
Welkom in het leven van een hoogtevreessukkel

Is trouwens een bepaalde benaming voor, van die neiging om te springen.. Ik ben niet suïcidaal :p

Ik heb ook hoogtevrees, springen zou daarom nooit, maar dan ook nooit in me op komen haha :D op zo'n hoogte zou ik iets heel hard knuffelen, waarvan ik zeker weet dat het niet los komt en dan nooit meer los laten :o
 
Ik heb ook hoogtevrees, springen zou daarom nooit, maar dan ook nooit in me op komen haha :D op zo'n hoogte zou ik iets heel hard knuffelen, waarvan ik zeker weet dat het niet los komt en dan nooit meer los laten :o

Dat zou ook veel logischer zijn :p :p
 
"epic balls of steel", right....:rolleyes:
als ze nu op de top een one handed handstand hadden gedaan, dan misschien:)

test
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een enquete gehouden onder 140 miljoen Russen?


Nee dat komt nog ben net klaar met me enquête onder 1,4 miljard Chinezen.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

"epic balls of steel", right....:rolleyes:
als ze nu op de top een one handed handstand hadden gedaan, dan misschien:)


Ja had jij wel gedaan toch :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------

Behalve voor homo's

:roflol:
 
Nee dat komt nog ben net klaar met me enquête onder 1,4 miljard Chinezen.

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------




Ja had jij wel gedaan toch :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:14 ----------



:roflol:
ik kan geen one handed handstand, dus nee. Dat klimmen wel als je me betaalt (doe het niet gratis omwille van de moeite, niet omdat ik er angstig voor ben)
 
ik kan geen one handed handstand, dus nee. Dat klimmen wel als je me betaalt (doe het niet gratis omwille van de moeite, niet omdat ik er angstig voor ben)

Als ik je toch zou betalen kan ik veel nuttigere zaken bedenken die jij voor mij doen kunt.
Nee niks met homocoïtus helaas.
 
HE-LE-MAAL lijp haha :P
 

Is een normale neiging voor mensen met hoogtevrees, al klinkt het heel raar.

Het heeft te maken met het sterke verlangen om op de grond te zijn. (no kidding )
 
Back
Naar boven