MuscleMeat

epic bulking time is epic

Bezoekers in dit topic

pannekoeklol

Cool Novice
Lid geworden
9 feb 2011
Berichten
55
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
84kg
Hee beesten,

Nieuwe foto's staan op pagina 5

Ik ben momenteel 20 jaar, 82 kilo en train ruim 13 maanden. Mijn startgewicht was 72 kilo! Nu ben ik bezig met de cut om mijn doel van 80kg met 10% te bereiken.

22-02-2011, gewicht is 72 kg:




In deze tijd had ik een bulk gedaan naar 81,4 kg en vervolgens een cut in 4 à 5 maanden tijd!

28-06-2011, gewicht is 74 kg:


Foto's van mijn progressie zijn chronologisch verdeeld over de topic. Minpunten zijn tricep en rug! Blader, lees en kijk wat... opbouwende kritiek en complimenten zijn altijd welkom natuurlijk!

Krachtstats:
BP: 1x100
DL: 1x160
SQ: 1x115
MP: 8x60

Supplementen:
Whey perfection
Casseine perfection

Hoogachtend,

Pannekoeklol

IMG_8745.jpg


IMG_8748.jpg


IMG_8754.jpg


IMG_8757.jpg


IMG_8758.jpg


IMG_2117.JPG


IMG_2118.JPG


IMG_2123.JPG


IMG_2129.JPG


IMG_2142.JPG


IMG_2120.JPG


IMG_2139.JPG
 
vooruitgang is er zeker, dus je bent goed bezig;)
maar ik zou je geen 88 kg geven.
 
Dank jullie wel :) Weegschaal zegt 88 kilo maar het gaat om de vooruitgang en als ik die boek maakt het mij niet uit of ik nou 80 of 88 kilo weeg.

Cheers
 
netjes man.. eindelijk iemand die een goeie progressie heeft.. trust me hou die bulk vol tot eind januari.. en start dan met cutten.. je gaat echt ziek uitzien ;)

n1 +1
 
netjes man.. eindelijk iemand die een goeie progressie heeft.. trust me hou die bulk vol tot eind januari.. en start dan met cutten.. je gaat echt ziek uitzien ;)

n1 +1

Dank je wel man! Ik wil ook echt een beest worden maar bulken plus het feit dat je in je eentje traint is soms nog wel lastig om gemotiveerd te blijven.

but hey a quitter doesnt win and a winner doesnt quit huh
 
cool, goede foto's ook... mooie progressie!
 
Bedankt voor de reacties allemaal. Hier nog een foto van mij in juli 2010. Misschien leuk voor de vergelijking omdat ik eigenlijk weinig tot geen full body pictures heb van before:



Wat ik hier woog heb ik absoluut geen idee van and u mirin arms haha?!

Graag hoor ik ook nog van jullie of jullie denken dat ik gewoon door moet bulken of dat het uit de hand loopt met het vetpercentage?

Cheers

IMG_2069.jpg


P1040181.jpg
 
Zou nog wel even cleanbulken ja, maar zou het niet verder laten gaan dan 17/18%

Nette progressie, succes!
 
je traint samen met die maat van je op het forum ofniet? ziet er goed uit, goede progressie en goede motivatie als ik het goed zie! Lekker blijven bulken, en lekker trainen dan komt het wel goed!

keep it up, succes verder.
 
Wat meten je armen? Mooie progressie man. Lekker doorgaan en niet verder laten komen dan de hier al aangegeven vet%
 
je traint samen met die maat van je op het forum ofniet? ziet er goed uit, goede progressie en goede motivatie als ik het goed zie! Lekker blijven bulken, en lekker trainen dan komt het wel goed!

keep it up, succes verder.

Dank jullie wel allemaal maar cleanbulken is wel moeilijk ook aangezien ik op mijzelf woon en ook uitga natuurlijk :)! Maar ik heb een half jaar lang getrained met Roberto1337. Dat is inderdaad een goede maat van mij. Ik train nu in mijn eentje wat wel moeilijker is qua motivatie en discipline. We wonen nu niet meer in dezelfde plaats maar alleen in het weekend komen we nog wel eens samen trainen!

Kan iemand een kleine indicatie geven van hoeveel % ik ongeveer zit?!

Armen waren de laatste keer dat ik gemeten had 41 cm, koud (zonder pump) maar dat was een maand geleden en in deze maand ben ik alweer 5 kilo massa gegained (niet vetvrij natuurlijk!) en triceps beginnen ook goed mee te komen. Ik zal ze binnenkort weer eens meten.
 
Laatst bewerkt:
Gaat de goede kant op man top!
 
Dank jullie wel allemaal maar cleanbulken is wel moeilijk ook aangezien ik op mijzelf woon en ook uitga natuurlijk :)! Maar ik heb een half jaar lang getrained met Roberto1337. Dat is inderdaad een goede maat van mij. Ik train nu in mijn eentje wat wel moeilijker is qua motivatie en discipline. We wonen nu niet meer in dezelfde plaats maar alleen in het weekend komen we nog wel eens samen trainen!

Kan iemand een kleine indicatie geven van hoeveel % ik ongeveer zit?!

Armen waren de laatste keer dat ik gemeten had 41 cm, koud (zonder pump) maar dat was een maand geleden en in deze maand ben ik alweer 5 kilo massa gegained en triceps beginnen ook goed mee te komen. Ik zal ze binnenkort weer eens meten.

5KG massa gainen in een maand yeah right, Verder nette progessie.
 
Volgens je profiel ben je 1m76. Dit is never 88kg. Je kan zeggen wat je wilt. Het komt net zo stom over als een neger beweert dat ie blank is.
 
Back
Naar boven