MuscleMeat

Epic meet part II (1 bezoeker)

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    73
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey pipo :D
Je zet ..... wel bij de "maybe's" ,.... Waar sta ik ? ? ? :P

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 08:11 ----------

Weer zo ver weg... utrecht is nog te doen

Utrecht idd ;)

Breda, kun je net zo goed turnhout weer doen,... Niet gek veel verder, en gave gym ;)
 
Ey pipo :D
Je zet ..... wel bij de "maybe's" ,.... Waar sta ik ? ? ? :P

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 08:11 ----------



Utrecht idd ;)

Breda, kun je net zo goed turnhout weer doen,... Niet gek veel verder, en gave gym ;)

Bij in? :D



Idd gave gym en Turnhout! En er is goed gezelschap bij je bakkie koffie :P
 
Ey pipo :D
Je zet ..... wel bij de "maybe's" ,.... Waar sta ik ? ? ? :P

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 08:11 ----------



Utrecht idd ;)

Breda, kun je net zo goed turnhout weer doen,... Niet gek veel verder, en gave gym ;)

breda is voor de NL,ers wat makkelijker te bereiken ivm OV en voor de belgen per auto ook snel. utrecht is wat dat betreft ook goed bereikbaar idd. maar wordt weer wat ver voor de limburgers en belgen.

ik hoor wel wat de locatie uiteindelijk wordt. als ik vervoer kan regelen probeer ik sowieso te komen. breda is gewoon makkelijk omdat ik daar n kamer heb :p
 
@ belgen, is Utrecht nog wel te doen voor jullie dan?
 
Misschien in als het in Utrecht is, rest is te ver weg. Stappen schijnt niet super te zijn in Utrecht. Maat trainen + eten lijkt me ook prima. (alleen geen sushi)
 
@ belgen, is Utrecht nog wel te doen voor jullie dan?

Utrecht is voor Arnodsi en mezelf ongeveer anderhalf uur rijden met auto. Best lang, zeker als ik 's nachts ook nog moet terugkomen. Lang, maar doenbaar :)
 
Voor Breda ben ik in, dan probeer ik er bij te zijn!
 
Gaan we daarna samen in bad.
Zie je dat Nederlanders toch juist iets gekker zijn? Vorige meet hadden mensen 'problemen' met zich daar te douchen...jullie gaan direct in bad!
 
Als t in Breda is kom ik misschien wel even een lesje bankdrukken geven ;)
 
Zie je dat Nederlanders toch juist iets gekker zijn? Vorige meet hadden mensen 'problemen' met zich daar te douchen...jullie gaan direct in bad!
In bad speel je met elkaar. Onder een douche sta je maar te bertstaren, nee ik begrijp dat wel.
 
In mits Breda.
 
ga ik even volgen hier
 
Breda, Turnhout zeker in. Utrecht maybe.
 
Best veel belangstelling voor breda, is voor mij 1.5 uur rijden. Toch liever eindhoven... TP, maak een poll aan en stemmen maar.

Inb4 hele restaurant zit vol met buffels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven