AndroidHealthClinic

Epic meet part II*

Welke datum?


  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

Dat is niet het zuiden :')
Maar mij maakt t niet uit, ik zou zeggen: POLL

Ikzelf kan overal heen reizen op zaterdag :D

In de buurt van Eindhoven vind ik ook geen probleem, heb wel slaapplek daar. Alleen het liefst ga ik meer richting de randstad
 
In de buurt van Eindhoven vind ik ook geen probleem, heb wel slaapplek daar. Alleen het liefst ga ik meer richting de randstad

in de randstad heb je ook een slaapplek he :$
 
In de buurt van Eindhoven vind ik ook geen probleem, heb wel slaapplek daar. Alleen het liefst ga ik meer richting de randstad

Voor Eindhoven!!! Is ook erg leuk stappen :D
 
Ik heb nog een semi boner van de vorige meet, je mag best ff wachten

I get it, dan had je niet zoveel naar suzanne haar borsten moeten kijken... :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: D77
Eindhoven is wel relax, werk er zelf. Stratum ligt dichtbij veel restaurants, veel parkeerplekken ook hier in de buurt.
 
Eindhoven is wel relax, werk er zelf. Stratum ligt dichtbij veel restaurants, veel parkeerplekken ook hier in de buurt.
Ik denk niet dat er veel mensen naar Eindhoven gaan komen :dunno:
Bij de eerste meet vonden ze Turnhout al te ver, en zo ver ligt dat niet van elkaar
 
In voor Eindhoven.
 
Eindhoven is wel relax, werk er zelf. Stratum ligt dichtbij veel restaurants, veel parkeerplekken ook hier in de buurt.

ja precies en tenminste wat meer dan 2 clubs zoals in hilversum maar een hele flinke straat vol :cool: ehv de gekste! :banana:
 
ja precies en tenminste wat meer dan 2 clubs zoals in hilversum maar een hele flinke straat vol :cool: ehv de gekste! :banana:

Ik weet wel een plek voor de after party ;)
 
Back
Naar boven