MuscleMeat

Epilady... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
677
Waardering
0
...wat is dat voor een onzin, alsof alleen vrouwen ongewenst haar hebben :rolleyes: Al die epileerapparaten zijn gericht op vrouwen, terwijl het mij de ideale manier lijkt om van buik en borsthaartjes af te komen. Welke mannen hier gebruiken zo'n apparaat? Ik zit eraan te denken, maar wat moet ik zeggen in de winkel? "Pak het maar in, kado voor mijn vriendin/moeder.", en dan thuis snel zelf gebruiken :p
 
Ze zouden het toch niet geloven als je zou zeggen dat het voor jezelf was.. mannen zijn veel te grote watjes om zo'n ding te gebruiken..

Maar ff serieus.. in het begin doet het behoorlijk zeer, daarna went het snel... en kun je het zelfs op je oksels en punani loslaten!

Espi
 
Moet het gek lopen wil ik zo'n ding over mijn balzak laten kruipen!
 
Originally posted by Esperantisto
Ze zouden het toch niet geloven als je zou zeggen dat het voor jezelf was.. mannen zijn veel te grote watjes om zo'n ding te gebruiken..

Maar ff serieus.. in het begin doet het behoorlijk zeer, daarna went het snel... en kun je het zelfs op je oksels en punani loslaten!

Espi
Ik heb geen punani :rolleyes:

Maarre... je weet wel, dat verdwaalde schaamhaar dat als een streepje je buik op komt kruipen > dat moet weg. Nu heb ik het met een pincet geprobeerd, maar dat duurt te lang :D Met een pincet heb ik wel die paar borstharen en tepelharendie ik had weg gekregen, ik ben geen watje!! :mad: Als vrouwen geen watjes zouden zijn, waarom zijn er dan zoveel met stoppels? :p
 
Originally posted by Rob G
Moet het gek lopen wil ik zo'n ding over mijn balzak laten kruipen!
Niet dat mijn zaakje kaal moet, maar het lijkt me veiliger dan scheren of tondeuse...
 
De ellende is alleen dat ofschoon het een gladder resultaat geeft, de haar iets langer moet uitgroeien omdat die met wortel (en tak) eruit gerukt moet worden...

Daarna komen ze wel steeds kleiner terug en zijn ze steeds makkelijker er uit te krijgen.. dus het werkt dubbelop: je went aan het gevoel en het doet ook daadwerkelijk steeds minder zeer.

Maar het blijft een kloterig ;) karweitje.

Espi
 
dat lijkt me een lang en pijnlijk karwij zeg... :)
 
Ik gebruik toch liever orientaals hars ...... dat gaat wat sneller
 
Met commerciële hars van Veet heb ik nog nooit een goed resultaat gehad.. ik zou dan nog bijna eens een keer naar de hammam willen (weet niet waar ze zoeen hebben bij ons in de buurt).. in Turkije schijnen nl zowel mannen als vrouwen wanneer ze getrouwd zijn, alles helemaal van top tot teen (minus hoofd natuurlijk) kaal te laten harsen..

Heb ik tenminste gelezen, maar weet iemand of het waar is?

Espi
 
Tsja orientaals was is een suiker stroop .... de resultaten zijn een gladde zachte huid (het laat de onzichtbare dons haartjes zitten !). Nadeel is dat je daarna wel onder de douche moet omdat het toch een plakkerig iets blijft.

Orientaalse was betsaat er tegenwoordig ook in een 'roll on' applicator .... zelf ben ik daar nog niet helemaal tevreden over.
 
ik heb een ladyshave, maar ja heb ook niet veel last van (over)beharing.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alles beter dan een epilady. Of je moet echt van SM houden... Dan maar liever harsen, heeft dezelfde voordelen alleen minder (lang) pijn.
 
Als jij me aan een goede hars kunt helpen graag, tot die tijd blijf ik aan SM doen met mijn Epilady.

Ik wil geen stoppels :fire:

Espi
 
Back
Naar boven