Fitness Seller

Epilepsie aanval gehad, schouder uit de kom

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
heey allemaal, wilde dit even met jullie delen wat ik helaas vorige week woensdag heb meegemaakt

het is bijna niet te geloven maar toch is het zo.... na vorige week dinsdag een heel gezellig feestje te hebben gehad bij een vriend, was ik een beetje misselijk thuis gekomen, toen ook nog moeten overgeven... en de volgende dag toch maar gaan werken...in de hoop dat het in de loop van de dag over zou gaan.

eenmaal aangekomen op het werk was het nog steeds niet goed.. en het werd er ook niet beter op... zelfs nog een aantal keer overgegeven... dus toch maar ons ma gebeld of ze me kon komen ophalen van het werk. maar dat kon helaas niet omdat ze op de fiets was. dus toen zei ze: probeer maar met iemand mee te rijden naar het station en dan met de bus naar huis..

dus enkele collega's gevraagd of ze me naar het station wilde brengen, gelukkig was er iemand die dat wilde doen.. maar die kans heb ik nog niet eens gekregen want toen heb ik een 3-minuten lange epilepsie aanval gehad waarbij ik mijn lip helemaal kapot gebeten heb, het schuim op me mond stond en me spieren helemaal samen getrokken waren..

op het moment dat ik weer "wakker" werd stond ons mam met een collega in eens voor me .. dus dat was wel even schrikken want die zou helemaal niet komen.. en dan hoor je van je moeder/collega's dat je een zware epilepsie aanval hebt gehad ...

dus toen gelijk naar de huisarts gegaan omdat ik nogal last van me arm had, die bleek dus me schouder voor een deel uit de kom te zijn... KNAK en toen zat hij hij er weer in. met het advies van de dokter om maar gelijk even het ziekenhuis te bellen voor een EEG ( hersenscan).. dus ons ma had dat gedaan en we konden een uurtje later al terecht bij het ziekenhuis..

toen we daar waren kon ik gelijk doorlopen naar de kamer om een EEG te maken.. het liefst wilde ik naar bed om te slapen maar dat ging helaas nog niet..
tijdens die EEG was ons ma nogal geschrokken want ze zag die man van de EEG naar buiten komen en aan de balie vragen of de dokter even kon komen kijken...

toen de EEG klaar was vroeg die man of we nog even naar de dokter wilden gaan voor een gesprek...

en de dokter zei het volgende:

op de EEG was de aanval nog duidelijk te zien.. en die aanval was veroorzaakt door: te weinig regelmaat: veel trainen , veel werken, weinig slapen, toch een biertje te veel op etc

Gevolgen:

- Stoppen met rijles en pas weer verder als je een jaar aanvalsvrij bent. (ook al mag je nu bijna op examen)
- aantal dagen niet fietsen
- 4 tot 6 weken niet trainen ivm schouder
- veel slapen
- niet te veel computeren en tv kijken...
- en absoluut geen alcohol komende tijd..
 
Jezus man. Dat is echt schrikken en k*t :(

Succes met herstellen !
 
dat stoppen met rijden en stoppen met trainen is echt k*t :eek:
 
djeeez man :(

beterschap !!
 
Damn gozer, dat is zwaar klote. Zeker dat van rijlessen, dat kost veel geld. Veel sterkte in je herstel, succes.
 
thanxs...


wat ik er trouwens vergeten ben bij te zetten... mag ook 4 / 6 weken geen "fysiek" werk doen zoals het inpakken van boeken ( dozen van 5/10 kilo) pas na 3 weekjes heel lichtjes dingen tillen :mad::(
 
even een update:

gisteren bij de fysio geweest, mag mijn mitella nu in principe af doen :banana:

want mitella is nu puur een geheugensteuntje dat je geen gekke bewegingen gaat maken :rolleyes:

en mocht me arm nu ook rustig aan gaan heel lichtjes gaan belasten en als ik terug ben van vakantie (19 augustus) of heel misschien eerder het trainen lichtjes gaan oppakken... :lifter:
 
Soo..damn ey..
Beterschap en sterkte!
 
Beterschap kerel!

Ik heb laatst ook mijn arm uit de kom gehad, nu nergens meer last van.

Wel was mijn schouders een van mijn sterkste punten 105kg neck press, nu kan ik nog maar met moeite 5 keer 80 kilo doen..
 
dat is flink schrikken, succes ermee kerel!!!
 
veel beterschap en succes!
 
Hou je taai hoor!
Heb je geen medicijnen voorgeschreven gekregen?
Ik gebruik zelf Carbamazepine en dat helpt goed mijn aanvalletjes te onderdrukken.
Bij mij is slechts 1 hersenhelft niet helemaal oke.
Ik krijg dus niet de aanvallen die jij hebt maar wordt juist helemaal slap.
Wanneer ik op zo'n moment iets aan het doen ben zoals byv. autorijden, dan weet ik
opeens niet waar m'n richtingaanwijzer zit of als ik op m'n werk net de telefoon aanneem
kan ik nix meer zeggen.......etc.:grumble:
Ik hoop voor je dat je snel weer mag trainen en een medicijn krijgt waardoor je dit soort ellende kunt beperken!
Sterkte!!!
 
thnx allemaal,


gebruik de volgende medicijnen:

3x 2 maal daags Ethymal capsules
1x 3 maal daags Depakine capsule..


zit ook bijna aan de max dosering voor mijn leeftijd volgens mij :(
 
thnx allemaal,


gebruik de volgende medicijnen:

3x 2 maal daags Ethymal capsules
1x 3 maal daags Depakine capsule..


zit ook bijna aan de max dosering voor mijn leeftijd volgens mij :(

Jeetje man,

ik hoop dat je goed gaat reageren op je voorgeschreven medicijnen en dat
je na verloop van tijd wat lager mag gaan doseren.
Ik wens je iig heel veel sterkte!!!
 
thnx allemaal,


gebruik de volgende medicijnen:

3x 2 maal daags Ethymal capsules
1x 3 maal daags Depakine capsule..


zit ook bijna aan de max dosering voor mijn leeftijd volgens mij :(
ik zou als ik jouw was maar geen gekke nox producten of andere supps gebruiken met die medicijnen.

kunnen rare gevolgen hebben.

slikte je voor die aanval ook medicatie?
 
huisarts gegaan? bij een epilepsische aanval en vooral als je eigenlijk goed ingesteld bent met medicatie meteen een ambulance bellen.

zou zo ie zo geen rare supps nemen en ik zou persoonlijk 0,0 alcohol drinken bij die medicatie.
 
ja naar huisarts gegaan heb ook nooit zo'n grote aanval gehad.... en ja had daarvoor dezelfde medicatie alleen was net bezig met afbouwen omdat het al een aantal jaren zo goed ging...

enige supps die ik gebruik zijn:

Whey
creatine: momenteel niet ... gewoon mee gestopt na aanval omdat ik dan toch niet meer kan trainen.... voorlopig

Revolutions Crystal C

Crystal-C bevat de nieuwste ontdekking op Creatine gebied; Creatine Potassium Bicarbonate. Deze volledig nieuwe Creatine is ontwikkeld door Revolutions als vervanger voor gewone Creatine Monohydraat en Creatine Ester. Revolutions wilde namelijk een Creatine die alleen maar voordelen had, en geen nadelen zoals andere Creatines.

Revolutions ontwikkelde Crystal-C, de creatine zonder nadelen en alleen maar voordelen. Crystal-C werkt sneller en krachtiger dan alle andere Creatines. Voel en zie resultaten na enkele dagen; niet weken!

Hoe werkt het?

Creatine; het meest gebruikte sport supplement ter wereld. Miljoenen mensen over de hele wereld gebruiken dagelijks creatine om hun prestaties te verberen. Er bestaat dan ook nauwelijks een effectievere manier om veilig prestaties te bevorderen dan met Creatine. Er is van Creatine aangetoond dat het veilig is in het gebruik. Toch kleven er een aantal nadelen aan?

Creatine wordt namelijk omgezet in het lichaam in Creatinine; een giftige stof. Creatinine ontstaat wanneer Creatine gemengd wordt met water. Creatine wordt namelijk zeer onstabiel wanneer het gemengd wordt met water. Creatine heeft een andere pH waarde dan de zuren in ons lichaam. Juist Creatinine is de boosdoener voor de nadelen van Creatine, zoals o.a. kramp. Daarnaast remt Creatinine de optimale werking van Creatine. Om maximale resultaten te behalen moeten we dus de omzetting naar Creatinine zoveel mogelijk beperken.

Onderzoek toont dus aan dat gewone Creatine gemengd met water, dextrose of welke vloeistof dan ook omgezet wordt naar Creatinine. Vanwege de unieke structuur van Crystal-C blijft deze stabiel. Het lichaam kan dus alle Creatine opnemen en gebruiken. Dit is het geheim waarom Crystal-C zo goed werkt.

Door Creatine te koppelen aan Potassium (Kalium) Bicarbonate ontstaat er een Creatine die niet of nauwelijks omgezet kan worden naar Creatinine vanwege een pH waarde die past bij het lichaam. Een verschil dat direct voelbaar is. Creatine-Potassium-Bicarbonate is dus een compleet nieuwe soort Creatine. Het is geen mix van verschillende stoffen! Daarom werkt Crystal-C sneller en sterker dan elke andere gewone Creatine, en dat terwijl het ook nog eens voordeliger is dan vele andere Creatine producten.

VOORDELEN CRYSTAL-C

Bouw Massa, Kracht en Uithoudingsvermogen
Niet of Nauwelijks omzetting naar Creatinine
Opname en gebruik van Creatine >99%
Resultaten in dagen, niet weken
Sterker dan andere Creatines
Remt opbouw van Melkzuur
Gemakkelijk in te nemen
Volle & Harde spieren
Zeer geconcentreerd
Geen vochtretentie
Geen oplaadfase
Geweldige pomp
Zeer Voordelig


Crystal-C is het perfecte supplement voor iedereen die zijn of haar prestaties wil verbeteren Slechts een paar capsules per dag zijn voldoende voor maximale resultaten. Snel, effectief en veilig; Crystal-C werkt!

COMBINATIES
Creatine is een zeer veelzijdig product. Het kan daarom ook met elk ander product gecombineerd worden. Producten als Tribulus, NO, Eiwit Shakes, Tribulus, Weight Gainers. Creatine past bij elk supplement.

GEBRUIKSADVIES
Trainingsdagen: Neem 2-3 capsules 30 minuten voor de training. Neem direct na de training 2-3 capsules.

Niet-trainingsdagen: Neem 2-3 capsules bij het ontbijt en 2-3 capsules bij het avond eten.

Juist doordat Crystal-C zo geconcentreerd is, is het niet nodig om meer dan 6 capsules per dag te nemen. 6 capsules komen ongeveer overeen met 20gram Creatine Monohydraat.

VEEL GESTELDE VRAGN
V) Is Creatine Ester niet beter dan Crystal-C
A) Creatine Ester werkt op een compleet andere manier dan Crystal-C. Crystal-C heeft een andere pH waarde en zal dus nog beter door het lichaam opgenomen en gebruikt worden. Daardoor is Crystal-C tevens sterker om Melkzuur te remmen

V) Is het niet beter om meerdere Creatines te nemen in plaats van 1?
A) Nee, dat is absoluut flauwekul; verkooppraatjes! Het lichaam herkent alleen Creatine. De verschillende vormen hebben alleen maar invloed op de opname van Creatine. Dat gaat bij de ene Creatine vorm wat makkelijker dan de andere. Een auto rijd toch ook niet beter met verschillende soorten benzine in de tank! 1 creatine soort is meer dan voldoende!

V) Wat is het verschil tussen Crystal-C en Revenge?
A) Crystal-C is een puur Creatine product; geconcentreerd en maximaal werkzaam. Revenge (Swole, CellMass of andere Creatine Complexen) bevatten zeer veel extra stoffen die de werking van Creatine versterken. Deze Creatine complexen zijn in sommige gevallen dus sterker dan Crystal-C omdat ze veel completer. Crystal-C is wel geconcentreerder, waadoor een paar capsules per dag al genoeg zijn. Crystal-C is dus gemakkelijker om in te nemen en voordeliger.
 
Back
Naar boven