MuscleMeat

Sticky Dieren Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

heb er een gehad, echt lieve beestjes. Samen met mn broer er elke een gehad.

Beste moment was toen ik haar aan een vriend toonde en ze in aanvalshouding ging(4 poten omhoog), maar na een paar verwensingen van mij ging ze zich vlug in een hoekje verstoppen. Half uur erna zat ze gewoon weer op mn schouder.

Doodgegaan omdat haar thermostaat kapot was gegaan door een kortsluiting, en ik het niet op tijd doorhad.

Nooit meer een gehad, en broer heeft zijn weggedaan en kweekt nu slangen.

De pic is volgens mij Goliath vogelspin. Groter maar naar het schijnt nog passiever.

haha, die vriend ging zeker ook in een hoekje zitten:D Ik vind het verder zieke beesten, spinnen, schorpioenen, duizendpoten. Dat soort beesten. Alleen niet in mijn huis;)
 
haha, die vriend ging zeker ook in een hoekje zitten:D Ik vind het verder zieke beesten, spinnen, schorpioenen, duizendpoten. Dat soort beesten. Alleen niet in mijn huis;)

nee ik heb hem gezegd dat hij zachtjes achteruit moest gaan.

Als je dit soort beesten hun gedrag kunt lezen heb je echt weinig kans om gebeten te worden(ik ben nooit gebeten, mn broer had een mannetje, 2x gebeten, jeukt erg maar na 3 dagen weg).

Vanaf ze je geur beginnen te kennen is de kans bijna nihil dat ze je bijten, tenzij je ze erg laat schrikken.

Ga eens vragen of mn broer niet wat vids van zn slangen heeft, een heeft me al helemaal volgekakt na antibiotica, een ander valt me constant aan ook al ben ik nog 3 meter ver, terwijl mn broer er alles mee mag doen.

Moet erbij vertellen dat ik persoonlijk zelfs een wespenfobie heb want die teringbeesten 1)hun gemoed kun je niet lezen 2) zijn reteagressief en 3) ben ik allergisch voor.
 
Laatst bewerkt:

in kort, een eiwit dat spiergroei begrenst om oa energiebesparende redenen.

Myostatinremmers worden door pro-bb gebruikt, dus relevant in het AAS-deel van dit forum.

Je hebt dit als mutatie ook in mensen, maar lijgers zijn er altijd (zover ik weet) mee geboren.
 
En wat heb je aan zo'n Liger?

Wel ziek trouwens dat die gast gewoon die beesten kan aaien, me jelly
 
Tigerfish and piranha belong to the same family (Characidae)
Owned.
Tijgers en Leeuwen behoren ook tot dezelfde familie, en ook hetzelfde geslacht , maar dat maakt een leeuw nog geen tijger.
 
zometeen ff verder lezen, maar jezus die leeuw die die hyena sloopt, zo episch
 
damn son, die tijger in dat gras, je kunt in India dus niet eens gewoon wat rondlopen door die velden zonder een geweer bij te hebben :o
 
inderdaad man, je ziet dat fokking grote beest niet eens en ineens krijg je zo'n zieke klauw in je gezicht
 
_IGP3433.jpg


Zelfs met dat domme takje blijft het een imposant gezicht, de grootste der primaten.
 
Ziet er vet uit EricR op wat voor afstand is dat? en is dat niet gevaarlijk, of was het afgeschermd?
 
Gutes topic.

Timothy Treadwell, zeer controversieel natuurfilmer, in 2003 samen met zijn vriendin opgegeten door een grizzly nadat hij jarenlang een groot deel van elk jaar geleefd had tussen en met de beren.
Absolute staatsmongool natuurlijk, maar Grizzly Man is zeker aan te raden, mooie afgewogen documentaire van Werner Herzog over de behoorlijk narcistische, naïeve Treadwell.

http://www.youtube.com/watch?v=6nKwxdVoZIQ
 
Heb je alleen vrouwtjes gekiekt of ook nog een brute zilverrug?

Dit is een zilverrug, de leider van de groep zelfs. De andere zilverrug was druk bezig ons te observeren en waar nodig het territorium af te bakenen.

Ziet er vet uit EricR op wat voor afstand is dat? en is dat niet gevaarlijk, of was het afgeschermd?

Meter of 5 en dat is in open jungle. Op een gegeven moment liep ik in de weg van 1 van zo'n zilverrug. Keek hem nog even recht in de ogen (per ongeluk) en ben toen maar rustig opzij gestapt. Beest liep daarna rakelings langs me om daarna het pad volledig te blokkeren.
 
Laatst bewerkt:
Gutes topic.

Timothy Treadwell, zeer controversieel natuurfilmer, in 2003 samen met zijn vriendin opgegeten door een grizzly nadat hij jarenlang een groot deel van elk jaar geleefd had tussen en met de beren.
Absolute staatsmongool natuurlijk, maar Grizzly Man is zeker aan te raden, mooie afgewogen documentaire van Werner Herzog over de behoorlijk narcistische, naïeve Treadwell.

http://www.youtube.com/watch?v=6nKwxdVoZIQ

Jammer dat ze de beelden niet hebben laten zien van de actuele aanval. Ik zou het wel gecheckt hebben.

Ik weet uit respect voor de nabestaanden dat ze het niet gedaan hebben. Maar toch. :o
 
Gutes topic.

Timothy Treadwell, zeer controversieel natuurfilmer, in 2003 samen met zijn vriendin opgegeten door een grizzly nadat hij jarenlang een groot deel van elk jaar geleefd had tussen en met de beren.
Absolute staatsmongool natuurlijk, maar Grizzly Man is zeker aan te raden, mooie afgewogen documentaire van Werner Herzog over de behoorlijk narcistische, naïeve Treadwell.

http://www.youtube.com/watch?v=6nKwxdVoZIQ

1:40

Deze man! :roflol:

wel cojones dat die dat durft
 
Back
Naar boven