AndroidHealthClinic

Sticky Dieren Topic

Bezoekers in dit topic

Katten zijn slechte karakters

200_s.gif
 
proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2ev9mac.png
 
  • Like
Waarderingen: mat
Haha epic vogeltje zeg :D
 
De Nederlandse Jos Bakker (35) heeft op zijn vakantie in Kenia unieke beelden gemaakt. Hij filmde hoe een Afrikaanse rotspython een hyena met huid en haar opvrat. "Volgens deskundigen is dit nog nooit eerder gefilmd", zegt Jos tegen RTL Nieuws.
Jos filmde het natuurtafereel van ongeveer vier meter afstand. Het duurde ongeveer een halfuur. Hij voelde zich geen moment bang. "Ik vertrouwde onze gids volledig en het was zo fascinerend dat ik er volledig in opging." Jos had niet meteen door hoe bijzonder zijn beelden waren. "Daar kwam ik pas achter toen mijn beelden door allerlei buitenlandse media werden overgenomen, waaronder National Geographic."
 
Ik wil graag het moment zien dat de python het dier grijpt. Dat vind ik ook fascinerend.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Angel Marie kan eindelijk weer lopen. Maandenlang zwalkte de pony na een amputatie rond op drie benen. Haar moeder was vlak na haar geboorte op haar been gaan staan. Derrick Campana, in Amerika bekend als de 'Dr. Doolittle van de dierenprothesen', bouwde een op maat gemaakte prothese voor het dier.

album_large_9622283.jpg


Op zijn Twitter staan er nog veel meer creaties.
 
  • Like
Waarderingen: mat
351zeag.jpg


Net zelf gemaakt met m'n telefoon in de Hanos.
Is een kingcrab.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven