AndroidHealthClinic

Sticky Dieren Topic

Bezoekers in dit topic

Dat moeten ze eens op de reet van die vent doen.
 
Madadh is a rescue wolf who arrived at WolfWatchUK alongside her brother Kgosi's almost 19 years ago - hand reared by Tony Haighway and given the run of acres and acres of remote green forests, she has gone on to live to be one of the oldest wolves known on record.

Gemiddelde levensverwachting:

Wild: 8 jaar
Gevangenschap: 12-14 jaar

Dit is een 100 jarige onder wolven. :eek:
 
jbpeTGS.jpg
 
266px-Spider_cutted.jpg


De kerkzesoog is een oorspronkelijk Mediterrane soort, maar is ook naar het noorden uitgebreid en komt algemeen voor in zuidwestelijk Nederland. In België en Groot-Brittannië komt de spin alleen rond de kust voor in havengebieden. De kerkzesoog is als exoot ingevoerd in verschillende landen, verspreid over de gehele wereld. Voorbeelden zijn delen van Argentinië, Australië en enkele Atlantische eilanden.

De spin maakt webben in muren en rotsspleten en is veel in gebouwen te vinden.

:eek:
 

Fuck deze tata's. :mad:
 
Toen het op een gegeven moment ging over dat ze tijdens de show blij in de lucht springen en vervolgens ‘levenloos en verveeld’ rond dobberen dacht ik ja ga de rest niet kijken.

Onze hond ligt ook praktisch continue lui op de bank en als je koekje hebt loopt die rond te stuiteren.. Zou die hond dus ook slecht behandeld worden :roflol:

Denk dat we ons beter druk maken om andere dingen..
 
Toen het op een gegeven moment ging over dat ze tijdens de show blij in de lucht springen en vervolgens ‘levenloos en verveeld’ rond dobberen dacht ik ja ga de rest niet kijken.

Onze hond ligt ook praktisch continue lui op de bank en als je koekje hebt loopt die rond te stuiteren.. Zou die hond dus ook slecht behandeld worden :roflol:

Denk dat we ons beter druk maken om andere dingen..

 
Fuck dierentuinen :mad:
 
Verpest mijn superieure topic niet. :mad:
 
Back
Naar boven