AndroidHealthClinic

Epische Foto's (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

800px-Nadar_-_Catacombes_de_Paris_-_NPS_83.jpg
 
Wat zien Amerikaanse uniformen er toch goedkoop uit.

(die gozer was trouwens Tyler Ziegel)
 
Genomen door Kevin Carter. (pleegde later zelfmoord)

I'm really, really sorry. The pain of life overrides the joy to the point that joy does not exist. ...depressed ... without phone ... money for rent ... money for child support ... money for debts ... money!!! ... I am haunted by the vivid memories of killings & corpses & anger & pain ... of starving or wounded children, of trigger-happy madmen, often police, of killer executioners ... I have gone to join Ken if I am that lucky.
 
Jeans en casual kleding is niet de beste uitvinding geweest vorige eeuw denk ik wel eens.

Michaël I van Roemenië (1921–2017)

1577913721386.png


Ben niet zo gek van dat gedoe op de linkerborst. 'k Zie het wel vaker. (nog steeds)
 
Ook niet te bevatten hoeveel monarchiën Europa vroeger wel niet had.
Ik ga niet veralgemenen, maar ik vind het soms opmerkelijke hoeveel respectabele mannen, op korte tijd, o.a. (sommige) Duitse monarchieën en adellijke families voortbrachten.

Toegegeven, er zaten veel militairen tussen, maar dat was de tijdsgeest. Alleen zie ik een absolute domoor geen generaal worden.
 
Duitse Kultur werd ook hoog van opgegeven. Iets met lat hoog leggen. Er waren nogal wat staatjes toentertijd waar thans Duitsland ligt.

Aleen die vent van Prinses Caroline is een kniesoor.
 
Duitse Kultur werd ook hoog van opgegeven. Iets met lat hoog leggen. Er waren nogal wat staatjes toentertijd waar thans Duitsland ligt.
Trouwens een vrij bekende naam in het verzet tegen Hitler was Helmuth (James) von Moltke. (zie: Moltke der Ältere & Moltke der Jüngere)

1577988274273.png


1907–1945 (opgehangen, allicht met pianodraad aan een vleeshaak)
 
1579024988176.png
 
Laatst bewerkt:
Berlin-Krise 1961

1581545941455.png

U.S. M48 tanks face Soviet T-55 tanks

Kan me nog een interview herinneren met een G.I. die erbij was. Hij was, niet geheel onbegrijpelijk, bang dat iemand, aan de Amerikaanse of Sovjet zijde, per ongeluk een schot zou lossen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven