MuscleMeat

Epistane Log

Bezoekers in dit topic

Zal ik zeker blijven doen ;)

eerste training in de PCT

Rare training, had direct voor het trainen retain2 + energized xpand gepakt.

Benchpress ging echt klote, 3x 100kg kreeg ik er maar uitgeperst. Dacht dus echt dat ik nu al veel krachtverlies had.

Vervolgens door naar schuin, dat ging opeens als een trein, niet meer normaal. denk begin maar rustig, bij 20kg bij hand, maar t/m 30kg gewoon 10 herhalingen kunnen blijven doen, uiteindelijk dus op 37,5 kg en 4x gestopt.

Misschien dat toen de xpand pas langzaam op kwam zetten, of dat ik mentaal niet 100% gefocussed was tijdens de gewone bp, geen idee.

Ook de rest van de training nog goed kunnen knallen, geen vermoeidheid, bleef energie houden.

Tot nu toe, valt het dus nog allemaal mee, hoop dat ik dit vast kan houden :)

Ben nu wel begonnen met ander eetschema, blijf boven onderhoud (zal ik ook de hele pct blijven) maar ga wel langzaam afbouwen, zodat ik rond 11 maart kan gaan beginnen met cutten.
 
Probeer bovengenoemde supps anders een kwartiertje eerder in te nemen voor het trainen? Misschien werkt het dan wel al vanaf de eerste set. Zo niet, dan eerst even een goede warm-up totdat je merkt dat het begint te werken. Succes verder!
 
PCT dag 2

Ik heb op advies van me begeleider besloten om advanced pct nu alleen voor het slapen gaan te pakken, dus 3 capsules, voor het slapen. (staat overigens ook zo op cheapuksup en xxl, maar op het potje stond 3 verdeeld over de dag)

Retain blijft gewoon 1 na het opstaan, 1 voor trainen en 1 na het trainen.

Voel me prima, training ging weer lekker. Flinke pomp had ik en kon weer lekker lang doorgaan, zonder vermoeid te raken, heb nu zelfs nog energie over, dus ik durf bijna te zeggen dat de energized xpand redelijk zijn werk doet (en dan te bedenken dat ik normaal op zo een producten slecht reageer)

Bijwerkingen

Heb geen last meer van hoofdpijn, backpump is ook weg het gaan, is nu weer op hetzelfde niveau, als net in het begin, dus bijna weg.

Libido Gedurende de laatste anderhalve week, had ik wel zin in coïtus, als me (nu ex) vriendin hier was, maar op de overige dagen had ik er totaal geen zin in.

Nu ben ik wel al vanaf gister avond tering geil, maar kan ook komen, omdat er paar dagen niks mee gedaan is haha ;) denk dus niet dat dit al door de advanced pct komt ;)
 
goed dat de backpumps minderen..

denk je dat je fysiek nog 1 week langer had kunnen cyclen met epistane @40mg of denk je dat je nu je limiet hebt bereikt?
 
Hmm... ik weet het niet

merkte toch dat de backpumps heftig werden, hoofdpijn toenam en libido afnam.

denk dat als ik week langer was doorgegaan ik misschien wel een totale shutdown had gekregen.
 
Hey!!

Bijna eerste week van de pct erop zitten.

Weeg nog precies hetzelfde, als dat ik eruit kwam (nja scheelt per dag paar honder gram, maar zowel naar boven als naar beneden)

(laatst op donderdag gewogen)

Trainingen gaan ook nog lekker, kan lekker lang doorgaan, ben ook begonnen met cardio erbij te doen.

Bijwerkingen, totaal geen last meer van. Ben wel alweer tering geil, dus dat is alvast een pluspunt haha :D
 
gaat goed, hopelijk hou je je gains volledig vast, dat zou nice zijn
 
gaat lekker zo te horen. ben benieuwd hoe het verder gaat lopen
 
nice nice, wat verwacht je / hoop je over te houden van t kuutrje als ik vragen mag ??
 
nice nice, wat verwacht je / hoop je over te houden van t kuutrje als ik vragen mag ??

ik hoop zoveel mogelijk natuurlijk, hoop dat er 4kg overblijft, zou verlies van 1.3 kg zijn.
 
das echt netjes 4 kilo dan is dit 4 weken kuurtje bijna net zo effectief als 6 weken winny only. alleen is de winny meende ik 4 keer zo duur :rolleyes: ben nog altijd aan het w8 op de epi na de carnaval eens flink knallen. ben alleen nog niet helemaal uit wat vr pct ik ga pakken... of ik nou toch nolva er bij pak of voor achter de hand:rolleyes:ik heb gelukkig nog ff de tijd om nog in te verdiepen dus ;)
 
das echt netjes 4 kilo dan is dit 4 weken kuurtje bijna net zo effectief als 6 weken winny only. alleen is de winny meende ik 4 keer zo duur :rolleyes: ben nog altijd aan het w8 op de epi na de carnaval eens flink knallen. ben alleen nog niet helemaal uit wat vr pct ik ga pakken... of ik nou toch nolva er bij pak of voor achter de hand:rolleyes:ik heb gelukkig nog ff de tijd om nog in te verdiepen dus ;)

Achter de hand houden..Maar het lijkt mij niet zo van toepassing.
 
ikzelf ga t met advanced pct & alri restore doen, nolva heb ik nogal gelezen op andere boards dat niet echt nodig is
 
Ja, met 4 KG zou ik meer dan tevreden zijn, tot nu toe ben ik nog vrijwel niks kwijt, de ene dag ben ik halve kg lichter, de andere weer zwaarder, maar blijf ongeveer gelijk in gewicht, denk dat dit misschien ook komt door de energized Xpand, die misschien ervoor zorgt dat het gewonnen vocht, vastgehouden blijft.

In maart ga ik beginnen met cutten, hoop dat ik dan rond de 10% met >75kg kom.

De training vandaag ging niet geweldig, 100kgx4 bankdrukken, schuin ook minder dan vorige week, net als de gehele triceps training, had wel de energie, maar al 2 dagen vanaf half 6 gewerkt en vandaag nog vrij druk ook, dus had gewoon geen kracht maar over.

daarna nog probleemloos 35 minuten cardio gedaan.

De backpumps zijn volledig weg, de hoofdpijn ook en libido is skyhigh, ben echt weer iedere dag te geil en zou bijna iedere meid die ik zie wel willen nken haha.

Merk wel dat ik er nu wat minder droog uitzie dan tijdens de epistane, dus dat is wel een beetje minder, maar wel te verwachten.
 
das echt netjes 4 kilo dan is dit 4 weken kuurtje bijna net zo effectief als 6 weken winny only. alleen is de winny meende ik 4 keer zo duur :rolleyes: ben nog altijd aan het w8 op de epi na de carnaval eens flink knallen. ben alleen nog niet helemaal uit wat vr pct ik ga pakken... of ik nou toch nolva er bij pak of voor achter de hand:rolleyes:ik heb gelukkig nog ff de tijd om nog in te verdiepen dus ;)

dit is effectiever dan 6 weken winny only, experience speaks;)
 
Bij mij gaat de PCT ongelovelijk...

Ik wordt steeds maar sterker... dat ik terug op bulk ben overgeschakeld.
ik zal wel zien wanneer ik ga cutten...als mijn kracht terug afneemt
Ik moet wel zeggen dat ik in de spiegel er vetter begin uit te zien (hoger bf dus) dan tijdens mijn epi kuur.

Energie is ook nog steeds even hoog zoals bij DNNS

Hopelijk kan ik nog 2 à 3 weken bulken, dan komt de 100 kilo in het vooruitzicht...
 
ik heb ze ook eindelijk binnen :D ik ga de week na carnaval beginnen want de eerste week is de sportschool dicht. me trainingspartner gaat 6 weken winny doen en ik 4 weken epi. dus dan zullen we zien wat effectiever is. ik hoop dat ik ook 5 kg bij kom waarvan ik 4 overhoud. heb nu wel zin om te knallen :D

ps ik hoop dat we wel nog voor en na fotos te zien krijgen van al die beesten hier he;)


Before ben ik vergeten te nemen, heb wel nog van een paar maanden terug, after foto's komen deze week pas, heb vanaf vorige week donderdag gewerkt, dus weinig tijd gehad om foto's te maken
 
Back
Naar boven