Fitness Seller

Epistane Log

Bezoekers in dit topic

oooh das wel jammer. magoed ik ben benieuwd kerel ;)
 
Als je ook maar iets van AS afweet, dan wet je dat winny only = not done...

Maar ja :D

Verdiep me oppervlakkig in AAS, maar had eigenlijk verwacht dat 6 weken Winny wel heftiger zou zijn dan 4 weken Epi. Maar van Winny kom je toch ook stukken droger uit, heeft dat niks te maken met de totale massawinst?
 
Verdiep me oppervlakkig in AAS, maar had eigenlijk verwacht dat 6 weken Winny wel heftiger zou zijn dan 4 weken Epi. Maar van Winny kom je toch ook stukken droger uit, heeft dat niks te maken met de totale massawinst?

winnie drijft vocht ook mooi weg en de massa gains(voor zover aanwezig) zijn ook droog, na de kuur komt t vocht weer rap terug.

ik vond t gewoon geen vergelijking waardig, daar ik havoc 3 weken op gemiddelde dosering deed en 1 week relatief hoog en winnie gewoon volop 6 weken max dosering.
 
2 weken in de PCT

Hey,

Al een tijdje niet meer geupdate, dus werd wel weer tijd, het is natuurlijk minder interessant om tijdens de PCT te updaten, maar wil het wel nog bijhouden voor diegenen wat geinteresseerd zijn.

Trainingen

Blijven heel lekker gaan, doe nu voor de training een bak brinta of 75 gram rijst + kipfilet eten dan half uur daarna energized xpand + 1 cap retain.

Na de KT instant whey van xxl, dan nog 45 minuten cardio, vervolgens weer 1 cap retain en dan eet ik biefstuk/kipfilet met groente (* 30 minuten na de training)

Vandaag had ik weer borst + triceps + buik + cardio, ging erg lekker, wel iets kracht verloren, maar het is echt minimaal, blijf 100kg drukken, dus dat gaat goed.

Cardio lijkt echt beter en beter te gaan, normaal zag ik altijd erg op tegen cardio, maar doe het de laatste tijd best graag en gaat ook erg lekker. Enige nadeel is dat ik de rest van de dag enorme honger heb en aangezien ik langzaam in kcal af ben het bouwen, is het soms lastig om me in te houden haha :D

Bijwerkingen

Eigenlijk totaal geen last meer van, geen hoofdpijn, geen backpump, libido is weer erg hoog, zoals het hoort te zijn op mijn leeftijd, maar het is toch niet zoals het is geweest, normaal kon ik makkelijk 3x achter elkaar, nu moet hij na 1x toch ff rusten voor ik verder kan, maar gaat steeds beter haha ;)

Gewicht

Zit nog op 84.5 KG, blijft dus goed gaan, niet al te veel verloren, maar carnaval komt eraan en 2 weken daarna ga ik 5 dagen naar stockholm, dus komende 3 weken, zal van voeding/training niet superveel terecht komen.

Als ik daarna weer begin ga ik flink cutten richting de zomer, wil <10% komen.

Zal na de zomer weer flink gaan bulken en dan of weer epistane of h-drol gebruiken, of misschien beginnen met h-drol en daarna overgaan op epistane (heb ik us board flinke resultaten mee gezien)
 
Beter laat je carnaval voor wat het is (een boeren k*t feest) en ga je alleen 5 dagen naar Stockholm, hetgeen wel de moeite waard is. Maak je daar een rustweek van en probeer je toch goed te blijven eten en je supps te nemen. Als je nu 3 weken schijt hebt dan is alles straks voor niets geweest...
 
Beter laat je carnaval voor wat het is (een boeren k*t feest) en ga je alleen 5 dagen naar Stockholm, hetgeen wel de moeite waard is. Maak je daar een rustweek van en probeer je toch goed te blijven eten en je supps te nemen. Als je nu 3 weken schijt hebt dan is alles straks voor niets geweest...

true
 
Wordt idd een katabool weekend met 100dagen enzo (zoiets als carnaval)
Kan het geen kwaad dat je alcohol gaat drinken enzo, nog tijdens je nakuur?
 
Wordt idd een katabool weekend met 100dagen enzo (zoiets als carnaval)
Kan het geen kwaad dat je alcohol gaat drinken enzo, nog tijdens je nakuur?

er heeft niemand gezegd dat ik alcohol ga drinken ;)

kan ook plezier hebben zonder, alleen sportschool hier dan ook dicht voor 2 of 3 dagen.

en naar zweden ben ik al uit me nakuur, ga daar wel weer eens wat drinken.

Ga er niet 3 weken niks aan doen, maar zal van de komende 3 weken, anderhalve week niet veel soeps zijn helaas.
 
Ok, dan maar hopen dat de schade beperkt blijft de komende 3 weken! ;)
 
ik heb thuis nog wel dumbbells liggen, denk dat ik het zo uit ga plannen, dat ik de komende dagen zoveel mogelijk naar de sportschool ga en dan als hij gesloten is thuis wat met losse gewichten doe + buiten rennen/fietsen

en dan in zweden weekend rust pak, ga van donderdag t/m maandag, dus gewoon woensdag nog gaan en dan dinsdag weer, valt de schade ook wel mee dan.
 
je bent nog niks terug gevallen qua gewicht? ( bodyweight)
 
ik heb thuis nog wel dumbbells liggen, denk dat ik het zo uit ga plannen, dat ik de komende dagen zoveel mogelijk naar de sportschool ga en dan als hij gesloten is thuis wat met losse gewichten doe + buiten rennen/fietsen

en dan in zweden weekend rust pak, ga van donderdag t/m maandag, dus gewoon woensdag nog gaan en dan dinsdag weer, valt de schade ook wel mee dan.

Strak plan, en probeer daarbij zo goed mogelijk te blijven eten en je supps te blijven nemen!
 
morgen weer, als ik tijd heb.

hele weekend carnaval gevierd en ben morgen jarig, dus even niet al te veel tijd om up te daten.
 
Gefeliciteerd dan:D
 
Back
Naar boven