MuscleMeat

Epo: Fake Of Niet

Bezoekers in dit topic

Forever

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik gebruik voor mijn sport veel epo mijn vaste handelaar is hier onlangs mee gestopt. Via een nieuw adres kan ik ook epo krijgen maar deze is niet gekoeld wat ik altijd gewend ben.
Weet men of de chinese epo niet gekoeld hoeft te worden?

Ik zou met Chinese producten enórm oppassen kerel, tenzij je er genoeg informatie over hebt.

Spullen zijn slordig gedoseerd (enorm over of onder) en met de hygiene nemen ze het ook niet zo nauw.
Logisch ook want deze troep wordt puur en alleen geproduceerd omdat er in de westerse wereld vraag naar is bij sporters. Aangezien het hier niet legaal is hoeven ze zich daar beslist geen zorgen te maken over enige kwaliteitscontrole.

DBC01 zei:
Ik zou met Chinese producten enórm oppassen kerel, tenzij je er genoeg informatie over hebt.

Spullen zijn slordig gedoseerd (enorm over of onder) en met de hygiene nemen ze het ook niet zo nauw.
Logisch ook want deze troep wordt puur en alleen geproduceerd omdat er in de westerse wereld vraag naar is bij sporters. Aangezien het hier niet legaal is hoeven ze zich daar beslist geen zorgen te maken over enige kwaliteitscontrole.

is niet helemaal waar bro...er zijn ook legitieme Chinese pharmaceutische bedrijven die zich bezig houden met de produckte van geneesmiddelen..

DE UG labs die jij bedoelt...tsja..daar heb je helemaal gelijk in...

Maar je hebt nog Genesci, Ankebio etc..om er maar een paar te noemen..deze bedrijven voldoen wel aan de produckte-eisen etc..

D.W.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven