Fitness Seller

Eq vervangen door primo??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Zou je boldenone kunnen vervangen door de primobolan? JA de primos zijn echt.

Laat jullie meningen weten bro
 
Ik heb gelezen dat primo en boldone in de verhouding 1:1 (300mg primo+ 200mg boldone per week) elkaar kunnen versterkern (synergie). Vervangen kan inderderdaad mijn inziens ook.
http://www.xs4all.nl/~bodypage/boldenoneGS.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catprimo.htm
In deze laatste link staat:"Methenolone (Primo) is not used all that often by experienced users. It makes a good product as an alternative to Deca or EQ in a cutting stack, because it has similar properties but does not aromatize and does not have progestagenic activity. But those at least slightly versed will prefer boldenone over methenolone as its more potent gram for gram. Its quite mild, so its not as prone to cause your standard side-effects. This too makes it quite popular with beginners. Methenolone was quite popular during the 70's in stacks with Methandrostenolone. Some of the all-time greats of bodybuilding were quite fond of this stack.

The common use is similar to that of Nandrolone. 300-400 mg a week, in conjunction with other steroids mostly. Some attempt to make up for the lack of potency switching from nandrolone or boldenone to methenolone by using higher doses, in the neighbourhood of 600-800 mg a week. At that point I feel it would be cheaper to opt for boldenone at 300-400 mg a week though. Methenolone makes a poor stacking partner in mass stacks as both Deca and EQ provide better results while they are qualitatively similar. There is a slight merit in stacking Methenolone (Primo) with boldenone, because apart from its 1-methyl group, methenolone is basically DHB, the 5-alpha-reduced form of boldenone. But since boldenone itself has very low affinity for 5-alpha-reduction, it should have a good synergistic effect stacking the two at 300 mg/week each.
 
Jah thanx Chief. Even kijken wat anderen ervan denken. Een vriend van me zei namelijk dat ik de eq kon vervangen door de primo. Hij zij dit omdat ik de echte primos heb. Velen nemen eq omdat de echte primo haast niet te koop is of hij is bijna altijd fake.
 
En wat zijn jouw gedachte admin???
 
Cagri51 zei:
Zou je boldenone kunnen vervangen door de primobolan? JA de primos zijn echt.

Laat jullie meningen weten bro
*zucht*




;)
 
eq boven primo
 
admin zei:

Ik doe zomaar een gok dat admin zou zeggen boldenone stacken met test is beter als primo stacken met test :eek:
 
Sorry maar ik was er gewoon benieuwd naar. Ik had gedacht dat de primo wel beter zou vanwege dat het een mild steroid was.
 
Waarom niet beide zodat synergie optreedt (zie mijn eerdere mail)?
 
Back
Naar boven