MuscleMeat

EQ

Bezoekers in dit topic

Bend

Cool Novice
Lid geworden
17 jan 2019
Berichten
114
Waardering
9
Lengte
1m84
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Wie heeft er ervaring met bold only of bold met een lage dosering test er langs...Ik weet dat bold hier niet echt de Aas is en dat de meeste voor tren of deca gaan met een hoge dosis test er bij maar in Amerika word er toch veel bold gebruikt,only of met lage dosering test 175mg of 250mg...
Zijn er hier die ervaring hebben met zulke cycle's en wat zijn de resultaten,pro's en contras???
 
Ben begonnen met 2 gram.

OT: Gebruik de searchbar
 
2gram,dat is een serieuze dosis.Hoeveel test zet je er bij?Wat is je ervaring op bold...
 
1-16 test e 500 mg
1-16 bold 750 mg
 
1-16 test e 500 mg
1-16 bold 750 mg
Kan er ook een lagere dosering test bij gezet worden en klopt het dat bold boven de 600mg kan omzetten naar test...
Heb je zelf ervaring op deze dosering en was het een lekkere cycle...
 
Kan er ook een lagere dosering test bij gezet worden en klopt het dat bold boven de 600mg kan omzetten naar test...

Ja dat kan.. en nee bold zet niet om in test.
 
Kan er ook een lagere dosering test bij gezet worden en klopt het dat bold boven de 600mg kan omzetten naar test...
Heb je zelf ervaring op deze dosering en was het een lekkere cycle...

Nee, het was een kut cycle. Ik werd paranoïde en depressief.
 
Nee, het was een kut cycle. Ik werd paranoïde en depressief.
Zowat tren sides dan...
Raar,dat je er zo gevoelig voor bent.
Op de Amerikaanse forums word beweerd dat er bijna geen sides ondervonden worden.
Hoe was je resultaat?
 
Zowat tren sides dan...
Raar,dat je er zo gevoelig voor bent.
Op de Amerikaanse forums word beweerd dat er bijna geen sides ondervonden worden.
Hoe was je resultaat?

Is niet raar. Staat Boldenone ook bekend om. Bij Trenbolone had ik het nog erger.

Amerikanen overdrijven graag.

Ik weet nog wel dat ik een mooie look van Boldenone kreeg.
 
Waarom niet gaan voor DHB?

Bijna geen bijwerkingen en veel beter dan EQ.
 
400 test
600 bold

Mentale sides aanwezig.
Look was mooi vol.
Weinig kracht erbij.
 
Idd als je het te lang gebruik, depressieve bijwerkingen (heeft iets met GABA te maken) en ik zelf last van mijn gewrichten. Maar de look is vol (vooral delts) vs test only, voor kracht deed het idd niet veel.
 
Dihydroboldenone ( 1-testosterone ) afgekort DHB is een anabool steroïde die een aantal unieke eigenschappen heeft welke zeer interessant zijn voor bodybuilders.
Ondanks dat het men allicht doet denken aan boldenone werkt het op een compleet andere manier.
Men kan dan denken aan een DHT versie van boldenone.
Sommige mensen noemen het ook wel het kleine broertje van trenbolone.
De chemische naam voor dihydroboldenone is 17beta-hydroxyandrost-1-en-3-one, 5alpha-androst-1-en-3-one, 17beta-ol.
Dihydroboldenone is een steroïde met een anabool/androgene ratio van 200:100
Testosteron heeft een ratio van 100:100 waardoor Dihydroboldenone twee keer zo anabool is als testosteron.
Het is sterk anabool en aromatiseert niet waardoor er leuke kilos droge spiermassa gewonnen kunnen worden.
 
Dihydroboldenone ( 1-testosterone ) afgekort DHB is een anabool steroïde die een aantal unieke eigenschappen heeft welke zeer interessant zijn voor bodybuilders.
Ondanks dat het men allicht doet denken aan boldenone werkt het op een compleet andere manier.
Men kan dan denken aan een DHT versie van boldenone.
Sommige mensen noemen het ook wel het kleine broertje van trenbolone.
De chemische naam voor dihydroboldenone is 17beta-hydroxyandrost-1-en-3-one, 5alpha-androst-1-en-3-one, 17beta-ol.
Dihydroboldenone is een steroïde met een anabool/androgene ratio van 200:100
Testosteron heeft een ratio van 100:100 waardoor Dihydroboldenone twee keer zo anabool is als testosteron.
Het is sterk anabool en aromatiseert niet waardoor er leuke kilos droge spiermassa gewonnen kunnen worden.
Is dit een middel om als stack te gebruiken, of kan dit ook prima only?
 
Zou het stacken met test.
Heb je ervaring met DHB?
Er is veel DHB in omloop die niet echt is heb ik gelezen...
Wat was je dosering?Is 400/500mg genoeg met een lage dosering test er bij?
 
DHB van ug labs is meestal niet wat het moet zijn net zoals primo,ik heb een bron die aan het uitzoeken is wat de kosten juist zijn voor de grondstoffen en het te produceren...
 
DHB van ug labs is meestal niet wat het moet zijn net zoals primo,ik heb een bron die aan het uitzoeken is wat de kosten juist zijn voor de grondstoffen en het te produceren...
Of de verwachtingen die mensen hebben klopt niet. 99 van de 100 roept het zonder zichzelf getest te hebben.
 
DHB van ug labs is meestal niet wat het moet zijn net zoals primo,ik heb een bron die aan het uitzoeken is wat de kosten juist zijn voor de grondstoffen en het te produceren...

Gaan we weer...

Dat primobolan veel gefaked wordt is zo’n dikke bullshit!

Genoeg echte primobolan te krijgen. Ook genoeg labtesten van bekend.
 
Back
Naar boven