XXL Nutrition

Equipoise - Ganabol 50

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Equipoise - Ganabol 50

ganabol.jpg
 
de ganabol is echt gebruikte het zelf ook voor de wedsrijd!!
teminste wat ik zo kan zien aan de verpakkign klopt het
vr gr jand
 
De zwakke dosis van 50mg/ml. Leuk als je 400-600mg per week gaat zetten.

Ik heb toch wel heimwee als ik die verpakking zie. Eerst was het flesje bruin met groene sticker-opdruk en daarna was de tekst in wit in het bruine glas gebrand.

Ik heb nog geprobeerd in contact te komen met VM Labs maar ze vonden mij vast geen agrarier...:sob:
 
DBC01 zei:
De zwakke dosis van 50mg/ml. Leuk als je 400-600mg per week gaat zetten.

Ik heb toch wel heimwee als ik die verpakking zie. Eerst was het flesje bruin met groene sticker-opdruk en daarna was de tekst in wit in het bruine glas gebrand.

Ik heb nog geprobeerd in contact te komen met VM Labs maar ze vonden mij vast geen agrarier...:sob:


jeps klopt inderdaad dat je aan een infuus zou moeten met deze extreem lage doseringen per ML.
ik heb laatst orginele EQ uit ons land gehad en daar zat maar 25mg/ml in dus moest een paar 10ml flesjes per week erin knallen :D :D :D .
wat atleten trekt naar deze laag gedoseerde EQ varianten is de leuke naam en/of verpakking.
zelf prefereer ik de underground varianten omdat die allen hoger gedoseert zijn en beter betrouwbaar zijn omdat deze niet gefaked worden.

Suckcoïtus :p nile loving DBC01
 
Ziet er goed uit ja, die verpakking had een vriend van mij ook. Maar is het niet beter om boldenon 200 mg/ml te gerbuiken, scheelt weer in de ml toch?!
 
BB-girl zei:
Ziet er goed uit ja, die verpakking had een vriend van mij ook. Maar is het niet beter om boldenon 200 mg/ml te gerbuiken, scheelt weer in de ml toch?!

Dat schreef ik toch??? :rolleyes:
 
Back
Naar boven